. در صورتی که به فکر اخذ ویزای کار امارات ، یا کسب و کار در امارات هستید، یا می‌خواهید در این کشور زندگی کنید، توصیه می‌کنیم با افراد حرفه‌ای مشاوره کنید. مجموعه تراست گلوبال با سال‌ها تجربه موفق در این زمینه در خدمت شماست.

شهر دبی و باورنکردنی‌های آن

دبی یکی از جذابترین شهرهای دنیا چه برای زندگی و چه برای بازدید و تفریح به شمار می رود. در صورتی که فکر می‌کنید ممکن است شرایط پرداخت هزینه‌های زندگی در امارات را نداشته باشید، که در این صورت توصیه می کنیم شانس حداقل یک بار بازدید از دبی را از دست ندهید. در این مقاله می خواهیم جذابترین جاهایی در دبی که می توانید از آنها بازدید کنید و جذابترین فعالیت هایی که می توانید در دبی انجام دهید را به شما معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله که به تلاش کارشناسان تراست گلوبال نوشته شده، با ما همراه باشید.

  • برج خلیفه

این برج ۸۲۸ متری بلندترین برج دنیا به شمار می‌رود. حتی تنها دیدن این برج می‌تواند یکی از شگفت‌انگیزترین تجارب عمرتان باشد. این برج در روز و شب برای شما فعالیت‌های بسیار متنوعی را در بر خواهد داشت. می‌توانید از طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ام این برج به تماشای ویوی بسیار زیبای شهر بپردازید. می‌توانید غروب آفتاب را از لانژ برج خلیفه در ارتفاع ۵۸۵متری تماشا کنید.

شهر دبی و باورنکردنی‌های آن

  • فواره دبی

این فواره که ارتفاع آب آن به ۱۵۰ متر می‌رسد و آب آن هم ریتم با موزیک می‌رقصد، پایین برج خلیفه قرار دارد و یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دبی به شمار می‌رود. نمایش‌های این فواره از غروب آفتاب شروع شده و هر ۳۰ دقیقه اتفاق می‌افتند، تا زمانی که آخرین آهنگ در ساعت ۱۱ شب پخش می‌شود.

  • محله تاریخی الفحیدی (Al Fahidi Historical Neighborhood)

این محله یکی از قدیمی‌ترین محله‌های دبی به شمار می‌رود. هزارتویی از کوچه‌های بادگیر و مجموعه‌ای بسیار جذاب از بادگیرها باعث می‌شود این محله یکی از جذاب‌ترین محله‌هایی باشد که احتمال دارد ببینید.

شهر دبی و باورنکردنی‌های آن

  • کویر دبی (The Dubai Desert)

شاید باورتان نشود ولی در صورتی که بخواهید از خیابان‌های فوق مدرن دبی به کویر دبی بروید تنها راهی ۲۰ دقیقه‌ای در پیش خواهید داشت. در این کویر می‌توانید به سافاری بروید و موتور چهارچرخ برانید و به اسکی روی شن بپردازید. حناکاری و شترسواری و صرف غذاهای عربی در زیر آسمان پرستاره کویر از جذاب‌ترین کارهاییست که می‌توانید در کویر دبی انجام دهید.

  • مرکز خرید دبی (Dubai Mall)

مرکز خرید دبی بزرگتریرن مقصد در دنیا برای خرید، تفریح و تفرج به شمار می‌رود. مرکز خرید دبی که در برج خلیفه قرار دارد، بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه، دو مرکز خرید، صدها محل برای خوردن غذا و نوشیدنی، و مساحتی بیش از ۱ میلیون متر مربع دارد (مساحتی برابر با ۲۰۰ زمین فوتبال). حتی یک روز کامل برای بازدید از این محل کافی نیست. ۱۵۰ رستورانی که در این مرکز خرید قرار دارند برای صرف غذا مناسب خواهند بود.

  • چتربازی در دبی

اگر یک چیز باشد که هر فرد ماجراجویی به دنبال آن است، تجربه چتربازی است. می‌توانید با خیال راحت و در عین حال در اوج هیجان زیرنظر مربی‌های حرفه‌ای به چتربازی بپردازید. باید از قبل برای انجام چتربازی رزرو کنید. اما ارزشش را دارد که از ارتفاع ۱۳۰۰۰ پایی بپرید و به چتربازی بپردازید. در این پرش نمای نخل جمیرا و کویر دبی را خواهید داشت. همچنین از تجربه شما ویدیویی باکیفیت تهیه خواهد شد که می‌توانید آن را بارها و بارها تماشا کنید.

شهر دبی و باورنکردنی‌های آن

  • قاب دبی (Dubai Frame)

از سال ۲۰۱۸ و افتتاح آن، قاب دبی به یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها در دبی تبدیل شده است. ویوی پارانومایی که این قاب از تقابل دبی قدیم و دبی مدرن به شما می‌دهد واقعا قابل تحسین و جذاب است. ارتفاع این قاب به ۱۵۰ متر می‌رسد!

  • ساحل بادبادک‌ها (Kite beach)

این محل مکانی جذاب برای ورزش‌های آبی به شمار می‌رود. می‌توانید از یکی از کافه‌ها (از میان بسیاری از کافه‌ها) در این ساحل یک اسموتی بگیرید و دوچرخه‌سوارها و افرادی که موج‌سواری می‌کنند را تماشا کنید. شاید هم بخواهید والیبال ساحلی بازی کنید. همچنین ویویی بسیار زیبایی از برج العرب خواهید داشت.

  • اپرای دبی (Dubai Opera)

این سالن اپرا که در مرکز شهر دبی قرار دارد انواع و اقسام هنرهای اجرایی را در خود دارد. اپرای دبی در کنار برج خلیفه قرار دارد و از اینجا ویویی بسیار زیبا به فواره دبی خواهید داشت. نمای بیرونی ساختمان از قایق بادبانی سنتی عربی الهام گرفته شده است. بخش استیج نیز می‌تواند بسته به نوع نمایش تغییر شکل دهد (به عنوان مثال برای اجرای اپرا و موسیقی و تئاتر).

  • غواصی دبی (Deep Dive Dubai)

در صورتی که به آب و غواصی علاقه دارید این محل برای شما ساخته شده است! استخر این مجموعه با ۶۰ متر عمق در کتاب گینس به عنوان عمیق‌ترین استخر غواصی جهان شناخته شده است. دنیای زیر آب این استخر بسیار زیباست – مثلا یک شهر غرق شده در آن ساخته شده است. همچنین دوره‌های غواصی و شیرجه و ... مختلفی در اینجا برگزار می‌شود.

سخن آخر

امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید. در صورتی که به فکر اخذ ویزای کار امارات ، یا کسب و کار در امارات هستید، یا می‌خواهید در این کشور زندگی کنید، توصیه می‌کنیم با افراد حرفه‌ای مشاوره کنید. مجموعه تراست گلوبال با سال‌ها تجربه موفق در این زمینه در خدمت شماست. 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید