سرهنگ محمد معظمی گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که ۵۰ میلیارد ریال ارز خارجی را از خانه‌ای در شهرک غرب تهران سرقت کرده بود، خبر داد.

پول پارو کردن زن ۵۰ ساله مستخدم در غرب تهران + شیوه او چه بود؟

به گزارش سلام نو، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در این‌باره گفت: تیر امسال و درپی وقوع سرقت از منزل مسکونی در محدوده شهرک غرب تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۴ پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در منزل مسکونی شاکی متوجه شدند که سرقت داخلی بوده و در همین زمینه نیز به انجام تحقیقات میدانی و پالایش فیلم‌های دوربین‌های مداربسته اقدام کردند.

وی با بیان این که در جریان تحقیقات ماموران مشخص شدکه سارق منزل،خدمتکار ساختمان است، گفت: این فرد با جلب اعتماد صاحبخانه به کش‌روی و سرقت اموال ازخانه اقدام کرده بود. با کسب این اطلاعات تیم عملیات کلانتری درگام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در ۱۳ تیر امسال مخفیگاه متهم را درکمتر از۴۸ساعت شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم گفت:‌ ماموران در بررسی‌های اولیه از محل اختفای متهم، اموال به سرقت رفته شامل دلار و یورو به ارزش۵۰ میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

معظمی گودزری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده،گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری شهرک غرب در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیازهای مالی، اعلام کرد.این فرد از مدتی قبل به عنوان خدمتکار در این خانه مشغول به کار شده و پس از جلب اعتماد صاحبخانه دست به سرقت زده بود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، اظهار کرد:‌این فرد به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید