لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری ۹۰۰ اسب بخار و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و قادر است به حداکثر سرعت ۳۲۳ کیلومتر در ساعت برسد.

طراحی خودروی جدید لامبورگینی شاسی بلند توسط یک ایرانی + عکس

به گزارش سلام نو، تیونر پرآوازه جهان خودرو یعنی منصوری، یک عضو جدید به سری وناتوس اضافه کرد. این سری شامل نسخه‌های متفاوتی از لامبورگینی اوروس می‌شود. در این پروژه، منصوری دست به‌ تغییرات زیادی در هر دو بخش ظاهری و فنی زده، به‌همین خاطر کراس‌اوور اسپرت ایتالیایی حالا از جذابیتی دوچندان برخوردار است و می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۲۳ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

مهندسان منصوری برای لامبورگینی اوروس یک کیت بدنه اختصاصی طراحی کرده‌اند. به‌لطف این کیت، چهره اوروس بسیار خشن‌تر (شاید هم زشت‌تر!) از حالت استاندارد شده و رنگ برنزی بدنه آن را در کانون توجه قرار می‌دهد. این پروژه آنقدر خاص است که قطعاً هنگام رانندگی در خیابان، سرهای زیادی به سمت آن خواهد چرخید!

لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری روی رینگ‌های غول‌پیکر ۲۴ اینچی حرکت می‌کند. ابعاد دقیق این رینگ‌ها در جلو برابر با ۱۰x۲۴ و در عقب برابر با ۱۲.۵x۲۴ اینچ است. تیونر ایرانی-آلمانی در داخل کابین هم به‌طور گسترده بازنگری کرده و تمامی قسمت‌ها اکنون پوششی از چرم سفید رنگ دارند. استفاده از این رنگ قطعاً باب میل افراد زیادی خواهد بود، به‎‌جز زوج‌هایی که دارای فرزند خردسال هستند!

مشخصات فنی لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری

شاید بدانید در زیر کاپوت لامبورگینی اوروس یک موتور ۴ لیتری V۸ قرار دارد. این موتور توئین توربو ۶۵۷ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با اتکا به این پیشرانه، صفر تا ۶۰ مایل یا ۹۶ کیلومتر مدل پایه از اوروس ۳.۳ ثانیه زمان می‌برد. در نسخه پرفورمانته این رقم به ۳.۱ ثانیه کاهش می‌یابد.

اما با بازنگری‌های منصوری، خروجی موتور ۴ لیتری به ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور ارتقا پیدا کرده است. در رابطه با شتاب لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری اطلاعاتی در دست نیست، ولی می‌دانیم که این کراس‌اوور توانایی ثبت حداکثر سرعت ۳۲۳ کیلومتر در ساعت را دارد. برای مقایسه باید گفت نهایت سرعت نسخه پرفورمانته به ۳۰۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

لامبورگینی

درباره قیمت لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری نیز حرفی به میان نیامده، اما بدیهی است که کنار هم قرار گرفتن نام این دو کمپانی مطرح، برای مشتریان گران تمام خواهد شد! شایان ذکر است قیمت نسخه پرفورمانته از ۲۶۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید