شاید در طول روز، ماه یا سال به افرادی عجیب برخورد کنید که برای شما جالب باشند، با ما همراه باشید تا شما را با ۴ مورد از عجیب ترین انسان های جهان آشنا کنیم.

انسان عجیب الخلقه ایرانی که از زندگی او فیلم ساخته شده است! + این مرد ایرانی کیست؟

1. تای انگوک | Thai Ngoc

از عجیب ترین انسان های دنیا می توان به یک مرد تایوانی اشاره کرد که ۷۷ سال سن دارد و تقریبا حدود ۴۳ سال است که هرگز نخوابیده. این بی خوابی او در اثر یک تب طولانی که در سال ۱۹۷۳ به آن مبتلا شد به وجود آمد . اما بی خوابی نتوانسته سلامت او را تحت تاثیر قرار دهد.

انسان عجیب دنیا1

2. مهران کریمی ناصری | Mehran Karimi Nasseri

این فرد یک ایرانی است که سال های زیادی است در فرودگاه دو گل پاریس مشغول به زندگی است. او در واقع یک پناهنده می باشد که بسیاری از کشورها درخواست پناهندگی او را نپذیرفته اند. ماجرای زندگی او باعث شد که در سال ۲۰۰۴ فیلمی با نام ترمینال ساخته شود و بازیگری به نام تام هنکس به جای او ایفای نقش کند و یک مسافر را در گوشه فرودگاه به تصویر بکشد.

انسان عجیب دنیا2

3. میتسو ماتایوشی | Mitsuo Matayoshi

او یک سیاستمدار ژاپنی است که تفکرات عجیبی دارد و خود را خدا و مسیح می داند و سعی دارد قوانین سازمان ملل را متحول سازد. میستو معتقد است که دین و سیاست یکی هستند و جدا از یکدیگر نیستند. او دفعات زیادی در انتخابات شرکت کرد اما نتوانست به هدف خود برسد.

انسان عجیب دنیا3

4. دیوید ایکه | David Icke

این شخصیت که از بازیکنان معروف فوتبال در سالیان گذشته در بریتانیا می باشد از عجیب ترین انسان دنیا به حساب می آید، چراکه اعتقادات عجیبی دارد و بر این باور است که دنیا در دست افرادی است که از نسل خزندگان باز مانده اند. او معتقد است افراد نسل خزندگان تمایلاتی شیطانی و کودک آزاری دارند و او سعی دارد که جهان را از دست چنین افرادی خارج نماید.

انسان عجیب دنیا4

او در بیشتر کتاب های خود در رابطه با این موضوع صحبت کرده است و در یکی از کتاب های خود می گوید که الیزابت دوم و جرج بوش از همین افراد می باشند. دیوید ایکه توانست با سخنرانی بی نظیر خود برای دانَش آموزان نظر دانشگاه تورنتو را جذب نماید و مورد تشویق آن ها قرار بگیرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید