بنابر اعلام سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد، مرداد ماه اعلام می‌شود.

نتایج آزمون سمپاد اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، آزمون‌ ورودی پایه هفتم، ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه اول تیرماه و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، رأس ساعت ۹ صبح روز جمعه دوم تیرماه با حضور ۲۹۴ هزار و ۲۹۹ نفر دانش آموز ثبت‌نامی در ۳۲ استان و ۱۷۶۳ حوزه آزمون به صورت هماهنگ کشوری برگزار شد.

آزمون ورودی پایه هفتم ۹۸ هزار و ۸۱نفر دانش آموز دختر و ۱۱ هزار و ۵۱نفر دانش آموز پسر شرکت کننده داشت که در مجموع ۲۰۸ هزار و ۱۳۱ نفر در آزمون ورودی پایه هفتم شرکت کردند.

در آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم نیز ۵۰ هزار و ۶۳۸ نفر دانش آموز دختر و ۳۵ هزار و ۵۳۰ نفر دانش آموز پسر شرکت کرده بودند که در مجموع ۸۶ هزار و ۱۶۸ نفر شرکت کننده داشت.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته و بر اساس تدابیر اجرایی انجام شده به وسیله مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آزمون ورودی پایه هفتم در ۶۳۴ حوزه ویژه دختران و ۵۵۱ حوزه آزمون ویژه پسران و همچنین آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم در ۳۶۵ حوزه ویژه دختران و ۲۱۳ حوزه ویژه پسران برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، نتایج هر دو آزمون از طریق سامانه my.medu.ir و تا نیمه اول مرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید