در طرح جدید سایپا، ساینا با قیمت ۲۴۸ میلیون و ۶۹۴ هزارتومان قابل خریداری است.

آغاز فروش فوق العاده محصولات سایپا / خودرو محبوب در لیست + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در این طرح، خودروی ساینا S با موعد تحویل ۹۰ روزه و رنگ سفید، با قیمت قطعی ۲۴۸ میلیون و ۶۹۴ هزارتومان قابل خریداری است.

متقاضیان طرح جوانی جمعیت در مرحله دوم سامانه فروش یکپارچه با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام به ثبت خودرو و تکمیل وجه نمایند.

لازم به‌ذکر است، متقاضیانی که به‌غیر از وب‌سایت اصلی سایپا ، از روش‌های دیگر اقدام به تکمیل وجه کنند، این شرکت مسئولیتی از قبال آن نخواهد داشت.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین شرایط و جزئیات فروش خودروهای داخلی و مونتاژی می‌توانید به صفحه طرح های فروش خودرو مراجعه کنید.

خبر سایپا برای مادران شرکت‌ کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو

سایپا اعلام کرد به اطلاع مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها می‌رسانیم که برای بخش سوم با موعد تحویل ۹۰ روزه که منتخب محصول ساینا S هستند و روز شنبه پیامک از سوی گروه خودروسازی سایپا دریافت کرده‌اند، از روز (دوشنبه ۱۲ تیرماه) امکان واریز وجه خودرو به مبلغ ۲۴۸ میلیون و ۶۹۴ هزار تومان فراهم شده است.

فروش فوق العاده سایپا

برهمین اساس پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی متقاضیان حائز شرایط طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان سال ۱۴۰۲ تائید و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ پیامک به ایشان ارسال گردیده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام  خواهند داشت.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید