فال ابجد امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید مطالعه کنید.

   فال ابجد متولدین ماه های مختلف برای امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲

به گزارش سلام نو، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فروردین

ابجد فال شما : ج د د

تعبیر فال ابجد: با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیفتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه می زند؛ از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا می شود و به مقصود می رسی.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر فال ابجد: بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی چون در موقعیت خوبی نیستی. به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت. باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه ایجاد نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

خرداد

ابجد فال شما : آ د ب

تعبیر فال ابجد: طالع خوبی داری؛ عاقبت به آنچه که طالب هستی می رسی. از کار و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی روز به روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو؛ از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز می گردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگی ات بوده رفع خواهدشد و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

فال ابجد متولدین تیر ماه

تیر

ابجد فال شما : ج د آ

تعبیر فال ابجد: به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و شر به پا می کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده شده و تو را ترک می کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود. از جایی که انتظار نداری سود و منفعتی به تو می‌رسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی ها عزیز می‌شوی.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

مرداد

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر فال ابجد: به آنچه نیت کرده ای می‌رسی ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی. از قصدی که داری دور شو. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

شهریور

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: نیتت بر آورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش را داری ازآن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود؛ خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال ابجد متولدین مهر ماه

مهر

ابجد فال شما : ج ب د

تعبیر فال ابجد: طالع خوبی داری. در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک تر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد متولدین آبان ماه

آبان

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: ‌نیت خوبی کردی؛ به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای را داری به آن عمل کن؛ به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کنی اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

فال ابجد متولدین آذر ماه

آذر

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر فال ابجد: طالعت روشن است؛ موفقیت خوبی در پیش داری. بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصودت می‌رسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو می‌رسد. اگر قصد ازدواج یا معامله ای را داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگومگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمی رسد.

فال ابجد متولدین دی ماه

دی

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر فال ابجد: حاجت و آرزویی داری که برآورده می‌شود. گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف می‌شود. اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا می کنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود؛ فرزندانی خوب و خوش قدم.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

بهمن

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر فال ابجد: فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایش در کارت ایجاد شود. قال و قیل و تلاش بیهوده مکن. از بد دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ برحذر باش چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تا 12 روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی ان شاءالله.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

اسفند

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر فال ابجد: طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا می گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می کنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو می رسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا می کنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. به تلاشت ادامه بده تا به آنچه برای تو مقرر شده دست بیابی.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید