جلال محمودزاده با اشاره به طرح تبدیل وضعیت استخدام معلمان می‌گوید که این طرح در نویت صحن علنی است و او امیدوار است که تا پیش از پایان این دوره مجلس این طرح به رای گذاشته شود.

طرح تبدیل وضعیت استخدام معلمان به کجا رسید؟ / باید کاری کنیم معیشت معلمان تامین شود / قاطبه نمایندگان دنبال حل مشکلات معلم‌ها هستند

سلام نو – سرویس اجتماعی: مسئله تعیین وضعیت استخدامی معلم‌ها یکی از مسائل مهم برای جامعه فرهنگیان کشور است و سال‌ها است که فرهنگیان دغدغه تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلم‌ها را دارند.

مهر سال ۱۴۰۰ جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمین را تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی کرد.

این طرح روی تعیین چگونگی تبدیل وضعیت استخدامی کلیه معلمان حق‌التدریس، معلمان مدارس زیر نُرم، نیروهای دارای شناسه نیروی انسانی (کد پرسنلی) و دوره دیده در دانشگاه فرهنگیان، مربیان پیش‌دبستانی غیردولتی، نیروهای خرید خدمات (برون سپار در هنرستان‌ها)، آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی و نیروهای خرید خدمات آموزشی متمرکز بود.

جلال محمودزاده در گفت‌وگو با سلام نو با اشاره به اهمیت رسیدگی هر چه زودتر به این طرح می‌گوید: همین حالا هم آموزش و پرورش کمبود نیرو دارد و این کمبود را با نیروهای بازنشسته یا نیروهای جدید بی‌تجربه جبران می‌کند، در حالی که نیروهای با تجربه‌ای داریم که با یک تبدیل خدمت می‌توانند وضعیت کمبود نیرو را تا حد زیادی حل کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح روی استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات، پیش‌دبستانی، نهضت، آموزش دیده‌های دانشگاه فرهنگیان و قبول شدگان گزینش آموزش و پرورش متمرکز است، گفت: ما دنبال حل مشکل کسانی هستیم که بیش از ده تا پانزده سال سابقه تدریس دارند و با کم‌ترین امکانات خدمت و کلاس‌های خالی آموزش و پرورش را پر کرده‌اند.

این نماینده مجلس با اشاره به سابقه این طرح افزود: این طرح حدود دو و نیم سال پیش توسط من تهیه و مطرح شد و پس از نظر مرکز پژوهش‌ها با ۵۸ امضا به هیئت رئیسه مجلس و از آن جا به کمسیون آموزش رفت، اما در این مقطع کمیسیون کلیت آن را رد کرد.

محمودزاده با اشاره به مسئله اصلی طرح گفت: ما می‌گوییم با توجه به این که سنی از این نیروها گذشته و دیگر آن قدر جوان نیستند که جای دیگری آزمون دهند و از صفر شروع کنند، با یک آزمون داخلی تبدیل وضعیت استخدام شوند؛ مثل قانونی که برای نیروهای قبل از سال ۱۳۹۱ نهضت اعمال شد.

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش گفت باید آزمون سراسری و ماده ۲۸ باشد، من نپذیرفتم و طرح رد شد. بعد به همراه ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس نامه‌ای به آقای قالیباف، رییس مجلس، نوشتیم که با وجود رد شدن کلیات طرح در کمیسیون آموزش ما تقاضای طرح آن در صحن علنی را داریم. آقای قالیباف پیرو درخواست ما نامه‌ای زدند که طرح دوباره در کمیسیون مطرح شود. این بار اعضای کمیسیون باز هم کلیات را رد کردند و طرح ما در نوبت طرح در صحن علنی قرار گرفت.

این نماینده مجلس با اشاره به طرح خود در کمیسیون آموزش درباره تبدیل وضعیت استخدامی معلم‌ها گفت: بعد از این اعضای کمیسیون آموزش خودشان طرح دیگری مطرح و کلیات آن را تصویب کردند. طرح مطرح شده از سوی کمیسیون نیز بر استخدام همان نیروهای مدنظر ما با آزمون ماده ۲۸ یا همان آزمون سراسری تاکید دارد. در این طرح امتیازهایی جزئی برای این نیروها مطرح شده که برای اعمال نیاز به بیمه دارد، در حالی که بخش مهمی از این نیروها اصلا سابقه بیمه ندارند. این طرح چون کلیاتش تصویب شد فعلا  برای طرح در صحن مقدم بر طرح ماست.

محمودزاده با تاکید بر اینکه طرح کمیسیون بر خلاف نظر دوستان حق‌التدریسی، پیش‌دبستانی و نهضتی است، افزود: طرح مدنظرِ ما طرحی عادلانه است که می‌گوید از نیروهای مدنظر آزمون داخلی می‌گیریم و کسانی که قبول شدند را مستقیم تبدیل وضعیت می‌کنیم. کسانی که نمره لازم را کسب نکنند برای یک دوره ۵ تا ۶ ماه به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده و بعد از دوره دوباره از آن‌ها آزمون می‌گیریم و اگر قبول شدند تبدیل وضعیت خواهند شد.

وی ادامه داد: در این طرح ما با یک آزمون عادلانه نیروهای با تجربه را سنجیده و تبدیل وضعیت می‌کنیم. حسن این کار همه‌گیری آن برای تمام دوستان از نهضت تا دوره دیدگان دانشگاه فرهنگیان است. از طرف دیگر این طرح اجازه ضایع شدن حق کسانی که بیش از یک دهه در آموزش و پرورش تلاش کردند را نخواهد داد. این در حالی است که در آزمون ماده ۲۸ رقابت نابرابرتر است و هیچ راهی برای استفاده از تجربه این نیروها در نظر گرفته نشده است.

این نماینده مجلس با اشاره به برخی ایرادهای وارد شده به طرح مدنظر خود می‌گوید: ایرادی که به این طرح می‌گیرند بار مالی آن است، در حالی که استفاده از این نیروها همین حالا هم بار مالی دارند و حتی در صورت جذب نشدن آن‌ها، همچنان نیروهای جدیدی باید جای آن‌ها جذب شوند که باز هم بار مالی دارد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر بعضی منتقد سطح سواد این دوستان هستند که باید گفت اکثر این نیروها لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری دارند و طرح ما نیز شامل لیسانس به بالا می‌شود. سوال من از منتقدین این است که اگر این نیروها مشکل سواد و آگاهی علمی دارند چطور در ده تا پانزده سال گذشته بچه‌های مردم را برای آموزش در اختیار چنین نیروهایی قرار دادیم؟

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه حق این است که این طرح به نتیجه برسد تا حق این نیروها ضایع نشود، گفت: ما معتقدیم این نیروها علم، آگاهی و توانایی لازم را دارند و بعد هم به صورت دوره‌ای آموزش داده شده و ارزیابی می‌شوند و جای نگرانی وجود ندارد.

۳۰۰ هزار کمبود نیرو در آموزش و پرورش داریم

محمودزاده با اشاره به کمبود معلم در آموزش و پرورش گفت: ما همین حالا ۳۰۰ هزار کمبود نیرو در آموزش و پرورش داریم که با جذب تمام این نیروها ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزار نیرو جذب می‌شوند و همچنان نیاز به جذب ۹۰ هزار نیروی جدید وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی تاکید دارند که نیروی مورد نیاز به شکل کامل از دانشگاه فرهنگیان جذب خواهد شد، گفت: دانشگاه فرهنگیان در چهار سال ظرفیتی ۲۰ هزار نفره دارد و حتی پاسخگوی جایگزینی بازنشستگان سالانه آموزش و پرورش نیست، در نتیجه عملا نمی‌توان تمام ۳۰۰ هزار نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش را صرفا از این دانشگاه تامین کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که بعد از تبدیل این نیروها مسیر تبدیل نیرو را کاملا ببندیم و بعد با تقویت دانشگاه فرهنگیان تمام نیروهای مورد نیاز را از این دانشگاه تامین کنیم.

محمودزاده با اشاره به استقبال عمومی نمایندگان از این طرح گفت: اگر این طرح در صحن علنی مطرح شود حتما رأی خواهد آورد، اما چون کمیسیون آموزش خودش طرحی دارد ما باید صبر کنیم یا این طرح کنار گذاشته شود یا در صحن علنی رأی نیاورد تا بعد طرح ما مطرح شود. اختلاف اصلی دو طرح هم نوع آزمون مدنظر است. ما معتقد به آزمون داخلی هستیم که به عدالت نزدیک‌تر است و نظر شورای انقلاب فرهنگی هم در آن مدنظر قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به تعیین تکلیف طرح قبل از پایان دوره مجلس فعلی دارد یا خیر، گفت: اگر اعضا و رییس کمیسیون آموزش به ما کمک کنند تا طرحشان زودتر تعیین تکلیف شود بسیار عالی خواهد بود چون حتی اگر طرح آن‌ها هم در صحن علنی مطرح شود ما آماده الحاق یک پیشنهاد برای تغییر آزمون ماده ۲۸ به آزمون داخلی هستیم و امیدواریم که رأی نمایندگان را نیز کسب کنیم. با این تفاسیر ما امیدواریم که طرح به این دوره برسد.

این نماینده مجلس آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور دانست و گفت: ما در درجه اول باید کاری کنیم که معلم‌های ما تامین باشند و دغدغه‌ای جز آموزش نداشته باشند، در حالی که امروز در کشور ما معلم برای تامین معیشت خود باید برای خود شغل دیگری در کنار معلمی داشته باشد. این آفت بزرگی است چون معلم باید بعد از کلاس استراحت کند و به فکر افزایش علم خود و ارتقا باشد.

محمودزاده با تاکید بر اینکه باید دنبال بهبود دغدغه معیشت معلم‌ها بود، گفت: یک زمانی در آلمان پزشکان به خاطر کمبود درآمد تظاهرات کردند و می‌گفتند چرا درآمد معلمین از ما بیشتر است؟ خانم مرکل پاسخ داد که نباید انتظار داشت کسانی که به شما آموزش دادند از شما درآمد کمتری داشته باشند. اگر ما هم به این سمت حرکت نکنیم معلمی تبدیل به شغل دوم یا سوم معلم‌ها می‌شود. قاطبه نمایندگان دنبال حل مشکلات معلم‌ها هستند و من امیدوارم که طرح ما نیز در صورت طرح شدن را بیاورد.

کد خبرنگار: ۹
۹۷۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 854
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 116
  • سمیه قادری IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    حامی طرح عادلانه مهندس محمود زاده هستیم برای جذب نیروی های غیر رسمی آموزش و پرورش
  • منا صداقتی US ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    حامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • سمیه قادری IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    استخدام نیروهای غیر رسمی آموزش و پرورش با طرح عادلانه مهندس محمود زاده
  • سمیه قادری IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    2 0
    استخدام نیروهای غیر رسمی آموزش و پرورش با طرح مهندس محمود زاده
  • کوروش IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    حمایت از نیروهای بعد ۹۱
  • فرهاد US ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    2 0
    حامی طرح مهندس محمود زاده هستیم.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    درود بر مهندس محمودزاده حمایت می‌کنیم
  • 20 IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    باسلام حمایت از طرح عادلانه ی جناب مهندس محمود زاده برای نیروهای آموزشی بعد نودویک 👌👌👌
  • فرهاد US ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    درود بر مهندس محمود زاده
  • مریم IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    باسلام.ازنمایندگان درخواست داریم مارا حمایت کنید
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    سلام تبدیل وَضعیت معلمان غیر رسمی بعد از سال ۹۱ (شامل پیش دبستانی،نهضت ،خرید خدمات ،سربازمعلم ،برون سپار و..) با شماره ثبت ۶۱۵
  • سوگند IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    موافقت با طرح جناب محمود زاده لطفا
  • مریم IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    باسلام.ازتمامی نمایندگان درخواست داریم ما مربیان باتجربه رو حمایت کنید
  • فاطمه جهانشاهلو IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    انشالله خدا خودش کمکمون کنه و با حمایت‌های جناب مهندس کارمون درست بشه.
  • زهرا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    با سلام واحترام اینجانبان نیروهای آموزشی بعد ۹۱ شامل پیش دبستانی خرید خدمات ونهضتی... خواهان تبدیل وضعیت واستخدام می باشیم
  • حسنا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    لطفاً پیگیری ویژه شود...حمایت کنید
  • اکرم رجب IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    ما معلمین غیررسمی سال۹۱ ببعد خواستار تعیین تکلیف با طرح جناب محمودزاده هستیم.
  • زینب سوری IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا از طرح مهندس محمودزاده برای ساماندهی نیروهای غیر رسمی بعد از ۹۱ حمایت کنید
  • زهرا محمدی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی توراخدا طرح جناب محمودزاده رسیدگی شود
  • متین IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    ما معلمین غیررسمی سال۹۱ تا۱۴۰۲ خواستار تعیین تکلیف با طرح جناب محمودزاده ایم
  • آرام خداجوئی FR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حمایت از طرح مهندس محمودزاده
  • آرام خداجوئی FR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حمایت از طرح مهندس محمودزاده
  • جمیله IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا نیروهای غیررسمی بعد۹۱رودریابید.
  • t IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    وضعیت استخدام نیروهای پیش دبستانی وغیرانتفاعی
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    مسئولین حمایت حمایت
  • محمدامین IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • زینب سوری IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا از طرح مهندس محمودزاده برای ساماندهی نیروهای غیر رسمی بعد از ۹۱ حمایت کنید
  • جوانا محمودی FR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تعیین تکلیف نیروهای پیش دبستان بعد۹۱
  • جوانا محمودی FR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تعیین تکلیف نیروهای پیش دبستان بعد۹۱
  • جوانا محمودی FR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تعیین تکلیف نیروهای پیش دبستان بعد۹۱
  • مهدیه IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • فروغ سوری IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا از طرح مهندس محمود زاده برای ساماندهی نیروهای بعد از ۹۱ حمایت کنید
  • زیبا IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • محمد IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • نازیلا بیلری IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    سلام از نماینده های محترم خواهشمندم با طرح مهندس موافقت کنند
  • فاطمه IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • حسین IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • عاطی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی
  • فرهاد سوری IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا از طرح مهندس محمودزاده برای ساماندهی نیروهای بعد از ۹۱ حمایت کنید
  • مهدی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • حمید دانش IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا با طرح مهندس محمود زاده موافقت شود
  • زهرا بریری IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح محمود زاده هستیم
  • زهرا IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • زیبا بهرامی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حمایت ازطرح مهندس محمودزاده
  • زینب‌ IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    ممنون‌از‌آقای‌محمودزاده
  • مطهره حمزه IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏
  • زینب‌ IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    ممنون‌از‌آقای‌محمودزاده
  • طرح محمودزاده باید باشه BR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    همانن نیروهای قبل ۹۱ بعد ۹۱ هم با طرح محمودزاده
  • یوسف هلاکو IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    انشاالله اینبار بقیه نماینده ها هم میان وسط و یبار برای همیشه این نیروها تعیین تکلیف بشن
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    باسلام لطفا دبیران غیرانتفاعی رادریابید معلمان آموزش ازراه دور
  • زهرا IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی بدون آزمون
  • کامران IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • م IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تعیین تکلیف نیروهای ۹۱ ب بعد
  • نریم دری IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام خریدخدمات بعداز۹۱۴۶۷
  • طاهر IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی وغیرانتفاعی
  • میعاد US ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    موافق طرح محمود زاده
  • سمانه آقاجانی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    ۱۸ سال سابقه معلمی مقطع پیش دبستانی در مدرسه غیر دولتی
  • نسترن شربتداری IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تمام امیدمون بعد از خدا این طرح
  • زهرا IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت معلمان غیر رسمی
  • محدثه GB ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح مهندس محمود زاده
  • محدثه GB ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح مهندس محمود زاده
  • زری IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی بدون آزمون
  • رستا IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای پیش دبستانی،نهضت،خریدخدمات،حق التدریس با آزمون داخلی بدون نمره منفی برای ورودی های ۹۱-۹۹
  • سمانه شمسی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام معلمان باتجربه وزحمت کش خریدخدمات بعداز ۹۱
  • مریم ممشلی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    خدا به مهندس عزیز عزت بده از بقیه نماینده های خواهش میکنم کمکش کنن
  • زهرا IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    #تبدیل وضعیت#
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • مخدوم GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • زهرا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضیت
  • صدیق باقری IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • علی مرادی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • پارسایی GB ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حمایت از طرح مهندس محمود زاده
  • حمیده نفر IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام خرید خدمات بعد از ۹۱
  • ابراهیمی GB ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حمایت از طرح مهندس محمود زاده
  • حسین IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حمایت از طرح مهندس محمود زاده
  • مهدی عزیزیان IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح جناب مهندس محمود زاده هستیم.
  • عطیمی GB ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • عطایی GB ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح مهندس محمود زاده
  • کیان IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت معلمان پیش دبستانی
  • فاطمه زهرا IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    عمر و جوانی ما نیروهای غیررسمی در این راه بوده خواستار تبدیل وضعیت هستیم..
  • شیرین CA ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    ما مربیان زحمت کش پیش دبستانی حامی طرح جناب مهندس محمودزاده هستیم و مخالف طرح آقای منادی و ماده ۲۸ هستیم.
  • نسار IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    #حمایت_از_طرح_مهندس_محمودزاده لطفا نیروهای غیر رسمی آموزش و پرورش را با حمایت از طرح مهندس محمود زاده تعیین تکلیف کنید...
  • گلی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی وغیرانتفاعی بدون آزمون
  • زهرا TR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حمایت از طرح جناب مهندس محمود زاده
  • معصومه IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.🙏
  • فریاد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • سوگند سمیعی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    خدایا یعنی میشه ایندفعه
  • مژگانو IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا به نیروهای مظلوم و پرتلاش خرید خدمت که در هر عرصه ای خدمت صادقانه خود را اثبات کردند را شما هم سرو سامان دهید
  • سیده IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح مهندس محمود زاده هستم
  • علیرضا محمودی FR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حمایت از نیروهای پیش دبستان بعد۹۱
  • رشید عسگری IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح مهندس محمود زاده هستیم
  • حسین وند IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح مهندس محمود زاده هستیم
  • دهقانی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیام پیش دبستانی با طرح جناب مهندس محمودزاده
  • الهه جعفری جهان IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • ضحا عزیزی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای پیش دبستان بعد از ۹۱ با طرح مهندس محمود زاده
  • رضا قادری IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای پیش دبستان بعد از ۹۱ با طرح عادلانه مهندس محمود زاده
  • خدیجه نجات IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا به نهضتی ها هم اهمیت بدید
  • مرضیه کیانی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا از استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش حمایت کنید
  • مهراد US ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح محمودزاده هستیم. لطفا تصویب شود.
  • مهشید IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام، لطفاً نیروهای بعد از سال ۹۱ ((مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی، نهضت، سرباز معلم،خرید خدمات)) را با ((آزمون داخلی ))تعیین تکليف و استخدام کنید.
  • محمد احمدزاده US ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح مهندس محمودزاده و تبدیل وضعیت تمام نیروهای بعد ۹۱ هستیم.
  • سمیرا بورانی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام معلمان خریدخدمات بعد از ۹۱
  • ناهیدیوسفوند IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی بعدازسال۱۳۹۱
  • زهرا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام لطفا به طرح آقای محمودزاده مبنی بر استخدام معلمان غیر رسمی بعد ۹۱ در صحن مجلس رای مثبت بدهید
  • الهام KR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تعیین تکلیف نیروهای بعد از ۹۱
  • نیکو IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام استخدام و تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی، نهصت،خرید خدمات، سرباز معلم،برونسپار ،بعد از سال ۹۱(((آزمون داخلی)))
  • soroush IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • مریم IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی وغیرانتفاعی بدون آزمون داخلی
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام از طرح آقای محمودزاده حمایت می‌کنیم و خواهش میکنم نیروهای بعداز ۹۱را تعیین تکلیف کنید
  • م. آقاجانی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    امیدواریم با همکاری تمام نمایندگان محترم طرح جناب محمود زاده به سرانجام برسه و خیر دنیا و آخرت برای همه به همراه داشته باشه.
  • عرفان GB ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای بعد91
  • رضا US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    بهترین طرح در بهترین زمان ممکن طرح مهندس محمود زاده می باشد
  • مریم IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا نیروهای غیر رسمی بعد91رو تعیین تکلیف کنید. حامی طرح جناب محمودزاده هستیم .
  • درسا IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام همراه با **آزمون داخلی** نیروهای بعد از سال ۹۱《《《مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی مدارس، خرید خدمات، نهضت، برون سپار، سرباز معلم 》》》.
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    از طرح آقای محمودزاده حمایت میکنیم
  • زیبا کیانی US ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستان بعد از ۹۱ حمایت از طرح مهندس محمود زاده
  • فرزان مبینی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • رضا US ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    عدم استفاده از بازنشسته ها و استفاده از نیروی کار جوان طبق فرموده رهبری همین طرح آقای محمود زاده میباشد . کد پرسنلی دارن و همشون دوره های لازم رو دیده ان و سابقه کار دارن
  • DE ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    از طرح آقای محمودزاده حمایت میکنیم خواستار تعیین تکلیف نیروهای بعداز۹۱هستیم
  • مونا IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی بدون آزمون داخلی
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    از طرح آقای محمودزاده حمایت میکنیم و خواستار تیعین تکلیف نیروهای بعداز ۹۱هستیم
  • کویستان صبحی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام لطفا نسبت به جذب نیروهای زحمتکش پیش دبستانی بعد ۹۱اقدام بفرماییدباتشکر
  • ساناز IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام استخدام استخدام نیروهای پیش دبستانی
  • زهرا سپاهی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏
  • سمیه حیدری IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام لطفأ با طرح آقای محمودزاده موافقت فرمائید.
  • نازی ساردویی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    طرح مهندس محمود زاده
  • محمد BR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و و غیرانتفاعی وسرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    سلام،طرح تبدیل وضعیت معلمان غیر رسمی بعد۹۱تصویب شود.
  • محمد BR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و و غیرانتفاعی وسرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • نیکو IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام استخدام و تعیین تکلیف نیروهای بعد از سال ۹۱***مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی،سرباز معلم، خرید خدمات، نهضت، برون سپار ***(بدون آزمون داخلی )
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام،طرح تبدیل وضعیت معلمان غیر رسمی بعد۹۱تصویب شود.
  • هانی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام،طرح تبدیل وضعیت معلمان غیر رسمی بعد۹۱تصویب شود.
  • Arash IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • علی BR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و و غیرانتفاعی وسرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • Ali IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • زهرا IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام لطفا از طرح آقای مهندس محمود زاده برای نیروهای آموزشی بعد ۹۱ حمایت کنید باتشکر
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام،طرح تبدیل وضعیت معلمان غیر رسمی بعد۹۱تصویب شود.
  • نازی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی
  • جواد BR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و و غیرانتفاعی وسرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • پیام IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام،طرح تبدیل وضعیت معلمان غیر رسمی بعد۹۱تصویب شود.
  • مرضی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا حمایت کنید طرح محمود زاده را
  • آرسام IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • زینب IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    طرح محمودزاده حمایت حمایت حمایت
  • زینب IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    طرح محمودزاده حمایت حمایت حمایت
  • زینب IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    طرح محمودزاده حمایت حمایت حمایت
  • زینب IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    طرح محمودزاده حمایت حمایت حمایت
  • زینب IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    طرح محمودزاده حمایت حمایت حمایت
  • لیلی خلیلی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی سالهاست که با حداقل بیمه و حقوق برای فرزندان این آب و خاک تلاش می‌کنیم. لطفا نمایندگان محترم و وزیر گرامه طرح تبدیل وضعیت معلمان بعد از سال 91 را اجرایی کنند
  • کامیار IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • علایی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حمایت میکنیم وموافق طرح محمودزاده هستیم
  • علایی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حمایت میکنیم وموافق طرح محمودزاده هستیم
  • زهرا BR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و و غیرانتفاعی وسرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • سمیرا IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • سمیه صیدان IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تعیین تکلیف نیروهای بعد از ۹۱
  • سامیه IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا از طرح آقای محمودزاده حمایت کنید🙏
  • کاظم US ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام،لطفا به طرح تبدیل وضعیت معلمان بعد۹۱رسیدگی شود.
  • مریم US ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • کاف IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام،لطفا به طرح تبدیل وضعیت معلمان بعد۹۱رسیدگی شود.
  • محمود IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • پپپ IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • طیبه IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت استخدام مربیان پیش دبستانی
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام،لطفا به طرح تبدیل وضعیت معلمان بعد۹۱رسیدگی شود.
  • مهدیه کرمی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    طرح محمود زاده صددرصد موافقم
  • زهره ویسی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    خواستار اجرای طرح مهندس محمودزاده با تشکر
  • محمد IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • حسام عبدی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    حامی طرح تبدیل وضعبت مهندس محمودزاده هستیم
  • سارا IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت مربیان پیش دبستانی غیردولتی
  • آمنه اسدزاده IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام.ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی ۹۲به بعد خواهان تبدیل وضعیت خود هماننده قبل نیروهای ۹۲هستیم.باتشکر
  • آمنه اسدزاده IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام.ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی ۹۲به بعد خواهان تبدیل وضعیت خود هماننده قبل نیروهای ۹۲هستیم.باتشکر
  • آمنه اسدزاده IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام.ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی ۹۲به بعد خواهان تبدیل وضعیت خود هماننده قبل نیروهای ۹۲هستیم.باتشکر
  • آمنه اسدزاده IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام.ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی ۹۲به بعد خواهان تبدیل وضعیت خود هماننده قبل نیروهای ۹۲هستیم.باتشکر
  • آمنه اسدزاده IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام.ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی ۹۲به بعد خواهان تبدیل وضعیت خود هماننده قبل نیروهای ۹۲هستیم.باتشکر
  • آمنه اسدزاده IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام.ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی ۹۲به بعد خواهان تبدیل وضعیت خود هماننده قبل نیروهای ۹۲هستیم.باتشکر
  • آمنه اسدزاده IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام.ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی ۹۲به بعد خواهان تبدیل وضعیت خود هماننده قبل نیروهای ۹۲هستیم.باتشکر
  • مهسا IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تعیین تکلیف نیروهای پیش دبستانی بعد ۹۱
  • آمنه اسدزاده IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام.ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی ۹۲به بعد خواهان تبدیل وضعیت خود هماننده قبل نیروهای ۹۲هستیم.باتشکر
  • علی محمدی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • محمد IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام خواهشمند است به فکر نیروهای غیر رسمی آموزش و پرورش بعد از سال 91 باشید‌ ممنون.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام،لطفا به طرح تبدیل وضعیت معلمان بعد۹۱رسیدگی شود.
  • فاطمه IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام استخدام نیروهای غیر رسمی بعد سال ۹۱ چهارگروه آموزشی
  • فاطمه محمدی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • مهدیه کرمی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    موافقم
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    3 0
    سلام،لطفا به طرح تبدیل وضعیت معلمان بعد۹۱رسیدگی شود.
  • صادقیان IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • محمود بزرگی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای بعد از ۹۱ در آموزش و پرورش
  • راحله IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استحدام مربیان پیش دبستانی
  • مریم IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    به امید تععین تکلیف شدن
  • سید ابوالفضل بزرگی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای بعد از ۹۱ در آ.پ
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    باسلام،لطفا به طرح تبدیل وضعیت معلمان بعد۹۱رسیدگی وتصویب شود.
  • اعظم IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا نیروهای بعد۹۱رودریابید..باطرح آقای محمودزاده موافقم..خداخیرش بده..درود برغیرتت جوانمرد
  • مرضیه IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی غیردولتی
  • علی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای آموزشی بعد از ۹۱
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام،لطفا طرح تبدیل وضعیت نیروهای بعد۹۱پیگیری وتصویب شود
  • مریم IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    به امید تعین تکلیف شدن
  • الهام یزدانی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای پرتلاش وباسابقه معلم های خریدخدمات بعداز ۹۱
  • زهرا موسوی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای پیش دبستانی بعد از ۹۱
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام،لطفا به طرح تبدیل وضعیت معلمان بعد۹۱رسیدگی شود.
  • سوسن امیری IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی بدون ازمون داخلی
  • اهورا بزرگی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای بعد از ۹۱ در آ.پ
  • الهام غفاری NL ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    باسلام لطفاباتبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر که مربی پیش دبستانی هستن ماننددیگران ادارات موافقت بفرماییدباتشکر
  • کبری نظری نورآباد IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    لطفاً نیروهای پیش دبستانی بعد 91 را تعیین تکلیف کنید😢
  • محمد حسینی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    درخواست تبدیل وضعیت معلمین غیررسمی آموزش و پروش
  • زهرا IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    طرح ساماندهی نیروهای بعد از 91
  • فاطمه قلندری IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    درخواست اجرای طرح مهندس محمود زاده
  • یوسف چراغی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    استخدام نیروهای باتحربه خریدخدمات بعد از ۹۱
  • اسما قریشی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    تبدیل وضعیت معلمان غیر رسمی
  • نرگس میرزاییان IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام و عرض ادب و احترام مربیان پیش دبستانی بعد 91 نیاز به حمایت شما مسئولین دارند🙏
  • اشرف یاوری IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    باسلام واحترام مامعلمان سال ۹۱ به بعد خواستار امنیت شغلی وتبدیل وضعیت هستیم.باتشکر
  • جبالبارزی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام لطفا به وضعیت استخدام نیروهای غیررسمی بعد۹۱(پیش دبستانی و....‌)رسیدگی فرمایید
  • عذری نورالهی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار شما میتونید ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید. بخاطر خدا دلمون رو شاد کنید
  • طاهره رحیمی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار منتظر همت شماییم🙏
  • فرزانه میرزایی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار شما میتونید ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید. بخاطر خدا دلمون رو شاد کنید
  • لیلی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • اکرم قاسمی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار شما میتونید ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید. بخاطر خدا دلمون رو شاد کنید
  • حدیث عزیزی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار بخاطر خدا دلمون رو شاد کنید.🙏
  • لیلا IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • فاطمه زارعی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • مریم احمدی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار شما میتونید ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید.🙏🙏🙏🙏
  • مهتاب IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • سمیه IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • فرزادبرومندیان FR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام از طرح آقای محمودزاده حمایت شود
  • علی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • سهیلا صادقی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • فاطمه IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    گروه آموزشی غیررسمی بعدازسال۹۱ رواستخدام کنید
  • زهرا شاکری IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آموزش و پرورش از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح جناب دکتر محمود زاده را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.
  • نیلا IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.🙏
  • شیما IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • زیبا IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • فاطمه IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • زینب سوری IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا از طرح استخدام نیروهای غیر رسمی بعد از ۹۱ حمایت کنید
  • علی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • تارا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • علا IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • فاطمه IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    بااستخدام گروه های آموزشی غیررسمی بعداز ۹۱ موافقت کنید
  • عماد IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای آموزشی دوره دیده و گزینش شده بعد از ۹۱🙏🏻🙏🏻
  • شیما IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • Mahla IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    رسیدگی به وضعیت نیروهای بعد ۹۱ و تبدیل وضعیت آنان
  • شهرزاد IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • امیر رسا نوری IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از طرح مهندس محمودزاده
  • فاطمه IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • نیری IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تعیین تکلیف نیروهای بعد از ۹۱
  • زینب سوری IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا از طرح استخدامی نیروهای غیر رسمی بعد از ۹۱ حمایت شود
  • علی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • شهربانو رضازاده IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام وپیگیری طرح جناب محمودزاده
  • علی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • فاطمه IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • شایان IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • رعنا اکبری زاده IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    طرح مهندس محمودزاده حمایت حمایت
  • شیما IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • حیدر IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • ماجد IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • حسین IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • تینا محبی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی غیردولتی
  • حسن IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • حسن IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • زینب سوری IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • قاسمی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • زینب سوری IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • فاضل IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • شیما IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • زینب سوری IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • زینب سوری IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • مسعود IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • فاطمه IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • فاطمه IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از تغییر وضعیت طرح اقای محمودزاده معلمان ۹۱به بعد
  • زینب سوری IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • زینب سوری IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • زینب سوری IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • مه لقاعاشوری IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی بعد91شامل نهضتی ها پیش دبستانی سرباز معلم.
  • خدیجه نجات IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • زینب سوری IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • ملیحه علیخانی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام لطفا نسبت به تبدیل وضعیت مربیان پیش دبستانی شاغل در مدارس دولتی بعداز سال۹۱رسیدگی شود.
  • فاطمه IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام گروه‌های آموزشی بعد ۹۱
  • فاطمه IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از
  • علی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از
  • تارا IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از
  • حسن IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از
  • حسام IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از
  • حسین IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از
  • 4689127328 IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام گروه‌های آموزشی بعد ۹۱
  • غلامی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از
  • خالد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از
  • قلب IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از
  • پرنیا IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    به طرح اقای محمود زاده رای بدید بسیار عالی و منطقیه
  • یاسر IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با سلام و درود بر جناب دکتر محمود زاده عزیز که پیگیر و صدای ما در مجلس شورای اسلامی هستین
  • سحر رضایی RO ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از طرح مهندس محمودزادا
  • ارکیده US ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام استخدام و تعیین تکلیف نیروهای بعد از سال ۹۱(مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی ،نهضت،سرباز معلم، خرید خدمات، برون‌ سپار) با*** آزمون داخلی***
  • ارکیده US ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام استخدام و تعیین تکلیف نیروهای بعد از سال ۹۱(مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی ،نهضت،سرباز معلم، خرید خدمات، برون‌ سپار) با*** آزمون داخلی***
  • عبود صالحی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏
  • احمدی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    مجلس شورای اسلامی و دولت آقای دکتر رئیسی لطفا وضعیت استخدام ما معلمان زحمت کش رو فراموش نکنید.
  • زهره IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    آقای محمود زاده معلم های قبل 91 با طرح شما رسمی شدند انشاالله ما هم با طرح شما رسمی بشیم
  • ابراهیمی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • فهیمه بیدگلیان DE ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    #تبدیل وضعیت مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی بعد ۹۱
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با تشکر از تلاشهای نمایندگان محترم
  • نسرین استکی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبدیل وضعيت نیروهای خرید خدمات
  • اسلامی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    طرح بسیار خوب و عادلانه ای هست امیدوارم مسئولین محترم نیز فکری به حال نیروهای باتجربه و دلسوز کنند و ما را از بلاتکلیفی دربیاورند
  • فاطمه IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    نیروهای غیررسمی خواستار تعیین تکلیف هستیم‌‌..
  • ابراهیمی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • زهرا مرادی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار شما میتونید ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید. بخاطر خدا دلمون رو شاد کنید
  • رسولی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • سمیرا کاووسی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار شما میتونید ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید. بخاطر خدا دلمون رو شاد کنید
  • فائزه نظری IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار شما میتونید ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید.
  • مریم محمدی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار شما میتونید ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید. بخاطر خدا دلمون رو شاد کنید
  • زهرا مومنی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تعیین تکلیف نیروهای بعد از ۹۱
  • سمیه قادری IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای پیش دبستان بعد از ۹۱با طرح مهندس محمود زاده
  • آزیتا فرهادی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار به دادمون برسید لطفاً 🙏🙏🙏
  • سارا TR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم
  • مهری بزرگی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای پیش دبستانی بعد از ۹۱
  • زهرا خان محمدی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار شما میتونید ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید. بخاطر خدا دلمون رو شاد کنید
  • اشرف یاوری IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    باسلام ودرود من از طرح تبدیل وضعیت معلمان ۹۱به بعد حمایت می‌کنم.
  • سمیه رحمتی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفاً پیگیر جذب مربیان پیش‌دبستانی بعد 91 باشید. مسئولین محترم و نمایندگان بزرگوار شما میتونید ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید. بخاطر خدا دلمون رو شاد کنید
  • فاطمه کریمی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای آموزش و پرورش بعد از ۹۱
  • محمد صیدان IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای آموزش و پرورش بعد از ۹۱
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    نیروهای غیر رسمی آموزش وپرورش چشم انتظار تبدیل وضعیت🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
  • هاشمیان IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    درود لطفا نیروهای غیر رسمی بعد از ۹۱ رو دریابید
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • حسنی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حامی طرح مهندس محمودزاده و حمایت از نیروهای بعد از ۹۱ هستم
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • مریم IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با تشکر از نماینده دلسوز و مردمی آقای محمودزاده از هیئت رییسه مجلس خواستاریم لطفا طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان غیر رسمی رو اعلام وصول کنید با آزمون داخلی
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • صفورا IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از چهارگروه آموزشی،پیش دبستان ،نهضت ،خرید خدمات ،سرباز معلم را خواستاریم
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • ملیحه IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خواستار تبدیل وضعیت استخدام معلمان غیر رسمی بعد ۹۱،همانند نیروهای قبل ۹۱ می باشیم ،نیروهای مظلوم واقع شده
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • موسوی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام وخداقوت به آقای محمودزاده.موافقت باطرح آقای محمودزاده عزیز.باتیدیل وضعیت دل هزاران معلم ومربی راشادکنید.
  • موسوی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام وخداقوت به آقای محمودزاده.موافقت باطرح آقای محمودزاده عزیز.باتیدیل وضعیت دل هزاران معلم ومربی راشادکنید.
  • موسوی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام وخداقوت به آقای محمودزاده.موافقت باطرح آقای محمودزاده عزیز.باتیدیل وضعیت دل هزاران معلم ومربی راشادکنید.
  • Ziba IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    آقای محمود زاده برایتان دعا میکنم و انشالله طرح شما که منصفانه هست تایید شود
  • محمد مرادی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از طرح جناب،مهندس محمودزاده،حمایت از نیروهای چهارگروه آموزشی،نهضت ،پیش دبستان ،سرباز معلم،خرید خدمات
  • صارمی US ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام لطفا ی کاری کنید حداقل رشته های غیر مرتبط بتونن در آزمون شرکت کنند
  • صارمی US ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام لطفا ی کاری کنید حداقل رشته های غیر مرتبط بتونن در آزمون شرکت کنند
  • زهرا IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    آقای محمودزاد خدا قوت
  • سمیرا IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • سمیرا IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • زهرا IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • هادی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • نیره کریمی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خونواده من میگه امسال اگه درست شد اگه نشد نبابد بری 😞😞😞
  • فهیمه IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام لطفا از نیروهای با تجربه (پیش دبستانی،خریدخدمات و...)حمایت کنید وتشکر از آقای محمود زاده بابت حمایت از این نیروها
  • محبوبه IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • غریب IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • عزیز زاده IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • سمیرا گنجی IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از طرح مهندس محمودزاده
  • معصومه IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با سلام .لطفا مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی بعد از ۹۱ را با طرح مهندس محمودزاده تعیین وتکلیف نمایید
  • مهسا IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    باسلام لطفا معلمان بعد۹۱را تعیین تکلیف نمایید .
  • مهکی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خواهشاهرچه زودترماروتعیین تکلیف کنیدبعداز۱۱سال دیگه هیچ توانایی برای از اول شروع کردن (ماده ۲۸دادن)برای ما مونده به دادمان برسیددیگه شرایط سنی آزمون۲۸نداریم
  • زهرا اثباتی LT ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا تعیین تکلیف مربیان ومعلمین ۹۱ را مد نظر داشته باشید
  • کیانوش IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حامی طرح مهندس محمودزاده و طرح کمیسیون هستیم. لطفا ما را تعیین تکلیف کنید
  • پوررمضان DE ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    نیروهای بعداز۹۱ رو همانند نیروهای قبل از ۹۱ تعیین تکلیف کنید
  • محمدی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام لطفا از نیروهای خدوم پیش دبستانی با تحصیلات مرتبط لیسانس و بالاتر حمایت کنید
  • مینا اثباتی LT ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا تعیین تکلیف مربیان ومعلمین ۹۱ را مد نظر داشته باشید
  • علي احمدي IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حامي طرح محمودزاده هستيم
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا تبدیل وضعیت نیروهای بعد ۹۱ آپ را تسریع ببخشید
  • مهرزاد پناهی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حامی طرح کمیسیون با شماره ثبت ۴۱۵ هستیم ولی با آزمون داخلی
  • علي رضايي IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبديل وضعيت نيروهاي 91تا 99شاغل در مدارس دولتي
  • مربی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام نمایندگان محترم کمیسیون آموزش، لطفا طرح نیروهای بعد۹۱ را درمجلس به صحن علنی بیاورید و نیروهای پرتلاش چشم انتظار را با تصویب طرح خوشحال کنید.
  • الهام علیزاده IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • فرزین داداشی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • محمدرضا رمضانی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا طرح های تعیین تکلیف معلمین غیر رسمی پیگیری شود ان شالله که از بلا تکلیفی در بیایم👌
  • ژیلا صادقی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • خدیجه اسکندری IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • علیرضا DE ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ممنون از جناب مهندس محمودزاده که فقط ایشون حال و وضع مانیروهای غیر رسمی رو درک میکنن
  • شهیاد شاروقی IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ما خواستار تعیین تکلیف معلمین غیر رسمی بعد ۹۱ هستیم. لطفا مجلس و نماینده ها به فکر باشند🙏
  • زهرا وفایی IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه ی مدارس دولتی حامی طرح مهندس محمودزاده هستیم، استخدام همانند مربیان پیش دبستانی قبل ۹۱
  • اذررضایی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از نیروهای پیش دبستانی بعد از ۹۱
  • میترا IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای غیر رسمی بعد از سال 91 همانند نیروهای قبل از سال 91
  • اذررضایی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از نیروهای پیش دبستانی مدارس ضمیمه دولتی بعداز سال۹۱
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از نیروهای پیش دبستانی مدارس ضمیمه دولتی از سال ۹۱ به بعد
  • حوا رحیمی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    نمایندگان استان گلستان لطفا با محمودزاده همراه بشید
  • محمد IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • سیما حسینی IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    یعنی میشه ما هم مثل قبل 91 ها خدایا اول خودت بعد نماینده ها
  • نیره DE ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا لطفا لطفا دست از حمایت مانیروهای غیررسمی بعداز ۹۱ برندارید.سپاس از لطف و محبت شما نماینده دلسوز و مردمی
  • احمدحسینی IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    باسلام لطفااسمی ازنیروهای (ایثارگر)پیش دبستانی هم برای تبدیل وضعیت ببرید.سایرادارات درحال تبدیل وضعیت هستن وبیشترادارات تبدیل شدن ازشمادرخواست میکنیم فکری بحال ماهم بکنید
  • ندا IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای پیش دبستانی بعد از سال ۹۱
  • مریم IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏
  • صدیقه IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏
  • مائده IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏
  • اسما۶ IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏
  • علی IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏
  • کوروش IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    نیروهای بعد ۹۱
  • محمد US ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حامی‌ طرح‌ مهندس‌ محمودزاده‌ هستم
  • محمد US ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حامی‌ طرح‌ مهندس‌ محمودزاده‌ هستم
  • حسین IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • نیما IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • زهرا US ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا طرح مهندس محمود زاده اجزا شود .و مربی پیش دبستانی مدرسه دولتی جذب کنید با تشکر
  • زهرا US ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا طرح مهندس محمود زاده اجزا شود .و مربی پیش دبستانی مدرسه دولتی جذب کنید با تشکر
  • عمران IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    طرح جلال محمودزاده عادلانه ترین طرح هست و ما نیروهای غیررسمی خواستار تصویب طرح محمودزاده هستیم
  • احمد IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • زهرا US ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    طرح مهندس محمود زاده اجرا شود
  • زهرا US ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    طرح مهندس محمود زاده اجرا شود
  • زهرا US ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    طرح مهندس محمود زاده اجرا شود
  • گیتی IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • شهره IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • یاسمن IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • نسترن IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • سولماز IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • فاطمه قنواتی IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام به همگی سپاسگذاریم از شما نماینده فهیم و مردمی که جوانانی که در راه آموزش و پرورش فرزندان این سرزمین عمری گذرانده اند را درک می کنید.طرح مهندس محمودزاده بسیار جامع و عادلانه هست و تمام جوانب در آن سنجیده شده...امیدوارم به زودی به بار بنشیند و ما نیروهاز غیررسمی آپ تعیین تکلیف شویم.
  • ساناز IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • بابک IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • بهاره IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • فرانک IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • مونا IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • شهلا قادریان US ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    منتظر تعیین تکلیف هستیم ان شالله
  • علی IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • الهام IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • بهنام IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • محمد IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خدایا توکل بر تو: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • رویا IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام استخدام نیروهای بعد از سال ۹۱ ( (( مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی، نهضت، خرید خدمات، سرباز معلم )))با آزمون داخلی
  • حمید US ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حامی‌ طرح‌ مهندس‌ محمودزاده‌ هستم‌
  • Mohamaddeh IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خواهش میکنیم طرح مهندس جلال محمودزاده را زودتر به صحن بفرستید تا تصویب شود و معلمان غیررسمی را خوشحال کنید
  • زینب سوری IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • انتظاری IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    درودبراقتداروشجاعت نماینده دلسوزومردمی۸۰میلیون ایرانی. معلمان غیررسمی باتجربه چندین ساله تدریس وکلاس داری جزء سرمایه های انسانی آموزش وپرورش هستند. نبایدسرمایه ی انسانی نادیده گرفته شود.
  • هما IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • حنا IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • ابراهیمی IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • ابراهیمی GB ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • ابراهیمی GB ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • ابراهیمی GB ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • ابراهیمی GB ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • B IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای پیش دبستانی بدون آزمون داخلی
  • حسن غفاری اسماعیل آباد DE ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ماحامی طرح مهندس محمودزاده به شماره ثبت 615هستیم وخواهان له تصویب رسیدن هر چه سریعتر این طرح هستیم با تشکر
  • فیروزه IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام 20سال درآموزش وپروش کار کردم درمقاطع مختلف الان هم شش سال است به صورت خرید خدمات با بهترین رزومه کاری تا کی باید منتظر تعیین تکلیف دراین سیستم آموزشی باشم ؟؟؟؟
  • سیده زهرا ازاد IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبدیل وضیت از مربیان پیش دبستانی بعد از سال ۹۱
  • احمد IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام ما نیروهای آموزشی بعد 91 خواهان تصویب طرح مهندس محمود زاده هستیم
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    باسلام،لطفا به طرح تعیین تکلیف معلمان ۹۱به بعد رسیدگی شود.
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    باسلام،لطفا به طرح تعیین تکلیف معلمان ۹۱به بعد رسیدگی شود.
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    باسلام،لطفا به طرح تعیین تکلیف معلمان ۹۱به بعد رسیدگی شود.
  • هانیه IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام،معلمان غیر رسمی۹۱به بعد راتبدیل وضعیت کنین.
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام،معلمان غیر رسمی۹۱به بعد راتبدیل وضعیت کنین.
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام،معلمان غیر رسمی۹۱به بعد راتبدیل وضعیت کنین.
  • سمانه میر IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام مربیان پیش دبستانی غیردولتی معلمان غیرانتفاعی
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام،معلمان غیر رسمی۹۱به بعد راتبدیل وضعیت کنین.
  • ناهید IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از مربیان میش دبستان
  • فاطمه محمدی JP ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • کاوه IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    از شما مسئولین درخواست داریم که ما معلمان غیر رسمی دولتی اعم از خریدخدمات،سربازمعلم،پیش دبستانی و.....را تبدیل وضعیت کنید
  • زهرا FR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای ۹۱ به بعد
  • رامیار FR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از طرح مهندس محمود زاده
  • محدثه مخدوم FR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از طرح مهندس محمود زاده
  • فهیمه IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا از نیروهای بعد ۹۱ حمایت کنید.
  • علی IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا از نیروهای بعد از ۹۱ حمایت کنید...
  • کرمی US ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ما مربیان پیش دبستانی بعد از ۹۱ حامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • کرمی US ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ما مربیان پیش بعد از ۹۱ حامی طرح مهندس محمودزاده هستیم
  • زهرا آذرپیشه IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با تشکر فراوان از زحمات شما جناب مهندس محمود زاده که به فکر این قشر مظلوم نیروی های بعد ۹۱ هستید . قدردان زحمات شما ی بزرگوار هستیم به امید موفقیت های روز افزون
  • زارعی US ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ما مربیان پیش بعد از سال ۹۱ حامی طرح مهندس محمودزاده هستیم.
  • نسرین زهره IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    ما نیروهای ۹۱ به بعد موافق طرح آقای محمود زاده هستیم
  • مرضیه میرزایی IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با سلام. این بنده حقیر از شما جناب آقای محمود زاده حمایت میکنم و رأی شما را رأیی مثبت و ب جا میدانم.باشد ک با توکل بخدا این رأی در مجلس مطرح و تصویب شود. آمین یا رب العالمین
  • مفیده احمدپور IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تو رو خدا یه فکری به حالمون کنید
  • مریم IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    M: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • مریم IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    M: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • خدیجه IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    M: با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.
  • طاها IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام نیروهای غیررسمی آموزش پرورش بعد91
  • علی شهبازی تراکمه IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام،اینجانب معلم غیر رسمی بعد از سال ۹۱ از آموزش و پرورش از محضرتان استدعا دارم که ورود طرح ساماندهی نیروی آموزش و پرورش با ثبت ۴۱۷(کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزارم.
  • طلا US ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با تشکر از مهندس بابت پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای پیش دبستانی بعد از سال ۹۱ضمیمه در مدارس دولتی
  • اعظم IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای بعد از ۹۱
  • فاطمه IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    خواهشا از طرح جناب محمودزاده حمایت کنید عمر و جوانی ما در راه آموزش بچه های سرزمینمان رفت نیروهای غیررسمی بعد۹۱ خواها تبدیل وضعیت هستند
  • محمد US ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حامی‌ طرح‌ مهندس‌ محمودزاده‌ هستم
  • زینب قاسمی FI ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    استخدام مربیان پیش‌دبستانی روستایی و عشایری
  • زینب قاسمی FI ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از استخدام مربیان پیش‌دبستانی روستایی و عشایری بعد از ۹۱#معلمان خلاق برای روستای بومی خود
  • زینب قاسمی FI ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    مربیان پیش‌دبستانی روستایی و عشایری #معلمان خلاق برای روستای بومی خود #استخدام و تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی بعد از ۹۱مانند نیروهای قبل از ۹۱#
  • زینب قاسمی FI ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از استخدام مربیان پیش‌دبستانی روستایی و عشایری بعد از ۹۱##مربیان پیش دبستانی غیرانتفاعی نیستن#
  • محمدارغندی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام لطفامانیروهای بعد۹۱روتعیین تکلیف کنید
  • نسرین فلسفی US ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام لطفا نیروهای پیش دبستانی روستایی وعشایر تعیین تکلیف شود
  • زیبا IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با سلام،ما مربیان پیش دبستانی ضمیمه ی مدارس دولتی حامی طرح مهندس محمودزاده هستیم، استخدام چهار گروه آموزشی با آزمون داخلی
  • علی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    تبدیل وضعیت نیروهای غیر رسمی پیش دبستانی بعد از 91
  • احمد IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    مربیان پیش دبستانی لایق معلم شدن رسمی هستند لطفاً نیروهای زحمت کش را حمایت کنید
  • خودم IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حمایت از نیروهای بعد91
  • مهدی US ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    حامی طرح مهندس محمود زاده هستیم مبنی بر تعیین تکلیف نیروهای ۹۱ ۹۹ ومخالف طرح کمیسیون آموزش آقایان منادی متفکر ازاد واسماعیلی و...هستیم
  • وصف IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با سلام و احترام لطفاً نیروهای پیش دبستانی را حمایت کنید واقعاً این نیروی زحمت کش و توانمند ،کلی مشقت وسختی را تحمل کردند
  • لیلا محمودی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • اکرم IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • اصغر IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • فاطمه IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • الهه IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • احمد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • متین IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • افسانه IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏
  • فاطمه IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 0
    با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید