داستان علیرضا بیرانوند و پیوستن او از پرسپولیس به استقلال یکی از مهم‌ترین سوژه‌های این روزهای فوتبال ما محسوب می‌شود.

راز استقلالی نشدن بیرانوند در سال ۹۵ از زبان مجیدی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، علیرضا بیرانوند در حالی به سوژه اصلی فوتبال ایران تبدیل شده است که تا همین چند روز قبل محبوب‌ترین چهره میان پرسپولیسی‌ها بود اما هیچ بعید نیست به زودی در میان آنها به بازیکنی منفور تبدیل شود!

علیرضا بیرانوند زمانی که عضو تیم نفت تهران بود با صراحت از علاقه خودش به استقلال صحبت کرد و همان مقطع بحث‌های زیادی مطرح بود که او به جمع آبی‌پوشان می‌پیوندد. با حضور علیرضا منصوریان در استقلال به عنوان سرمربی قضیه جدی تر هم شد ولی استقلال نتوانست شرایط را فراهم کند و بیرانوند تابستان سال ۹۵ به پرسپولیس پیوست! هنوز هم خیلی‌ها جزئیات استقلالی نشدن علیرضا بیرانوند در سال ۹۵ را نمی‌دانند.

در همین ارتباط فرزاد مجیدی که در آن مقطع سرپرست و مدیر اجرایی باشگاه استقلال بود پیرامون این مسئله به خبرورزشی گفت: من مانند بعضی از آقایان نیستم که وقتی از استقلال رفتند اسرار این باشگاه را فاش کردند. اتفاقاتی که در سال ۹۵ به وقوع پیوست و در مجموع باعث شد بیرانوند در سال ۹۵ استقلالی نشود مانند یک راز در سینه من می‌ماند و ترجیح می‌دهم آنها را افشا نکنم؛ چون مسائل خانوادگی استقلال است و من حتی در زمانی که سمت نداشته باشم هم باید رازداری کنم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید