کیف دستی بسیار بسیار کوچک با مبلغی بیش از شصت میلیون دلار فروخته می‌شود.

این کیف دستی میکروسکوپی خارق‌العاده ۶۳ میلیون دلار فروخته شد

به گزارش سلام نو به نقل از «سی. ان. ان»، یک کیف دستی کوچک با ابعاد فقط ۶۵۷ در ۲۲۲ در ۷۰۰ میکرون (یا کمتر از ۰.۰۳ اینچ عرض) به تازگی در یک حراج آنلاین به قیمت بیش از ۶۳۰۰۰ دلار فروخته شد. 

این کیف سبز مایل به زرد فلورسنت که به سختی با چشم انسان قابل مشاهده است، بر اساس طرح محبوب برند «لوییز ویتون» ساخته شده است.

3

گروه «MSCHF» مستقر در بروکلین که این سازه بسیار کوچک را کیف دستی میکروسکوپی نامیده است. این گروه ادعا می‌کند که این کیف به اندازه‌ای باریک است که از سوراخ سوزن عبور می‌کند! و کوچکتر از یک دانه نمک دریایی است 

این شی با استفاده از پلیمریزاسیون دو فوتونی ساخته شده است، یک فناوری ساخت که برای چاپ سه بعدی قطعات پلاستیکی در مقیاس میکرو استفاده می‌شود. گفتنی است در کنار این سازه بسیار کوچک اما دارای طراحی حساب شده یک میکروسکوپ مجهز به نمایشگر دیجیتالی نیز به خریدار فروخته شده که از طریق آن می‌توان کیف را مشاهده کرد. 

کیف میکروسکوپی محبوب توسط خانه حراج آنلاین «Joopiter» که توسط فارل ویلیامز موسیقی‌دان و تهیه‌کننده اداره می‌شود، فروخته شده است. 

این در حالی است که مدیر خلاقیت «MSCHF» قبلاً به نیویورک تایمز گفته است این مجموعه برای استفاده از لوگو یا طرح خود از او یا لیبل فرانسوی اجازه نگرفته است. 

قبل از فروش این هفته، گروه سازنده و مسئولان حراج از پاسخ به سوالات «سی.ان.ان»  در مورد ساخت کیف دستی خود خودداری کرده است. با این حال، بیانیه‌ای که در کنار فهرست حراج منتشر شده بیان کرده؛ علاقه صنعت مد به کیف‌های کوچک باعث شده آن‌ها به‌طور پیوسته انتزاعی‌تر شوند تا جایی که این سازه صرفاً یک نشان تجاری خواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید