الدور شاهمرادف، مهاجم خارجی فصل گذشته اسپتزیای ایتالیا ممکن است به تیم مس رفسنجان اضافه شود.

شاگرد مورینیو به ایران می آید؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته سعید فتاحی، مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان، اعلام کرد که برای تقویت خط حمله این تیم باید به سراغ یک بازیکن خارجی باکیفیت بروند. همچنین ساکت الهامی سرمربی نارنجی‌پوشان هم در مصاحبه خود از حضور گزینه‌های خارجی و داخلی در لیست نفرات مدنظرشان نام برد.

در چنین شرایطی پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که مهاجم مدنظر مس رفسنجان یک بازیکن آسیایی سرشناس است.

الدور شاهمرادف، مهاجم ازبکستانی، که چند روز قبل در فینال تورنمنت کافا مقابل ایران هم به میدان رفت، بازیکنی است که مسی‌ها برای تقویت خط حمله خود زیر نظر گرفته‌اند.

شاهمرادف که در ۶۶ بازی پیراهن تیم ملی کشور خود را پوشیده و ۳۳ گل زده در کارنامه دارد، طی سه فصل گذشته در سری آ ایتالیا توپ زده است.

این مهاجم ازبک سه فصل پیش در حالی که پیراهن روستوف در لیگ روسیه را می‌پوشید، راهی سری آ ایتالیا و تیم جنوا شد. شاهمرادف با درخشش در ترکیب جنوا مورد توجه تیم آ اس رم قرار گرفت اما در فصل دوم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد تا به صورت قرضی به اسپتزیای ایتالیا برود.

شاهمرادف در نیم فصل حضور در اسپتزیا ۱۰ بار برای این تیم به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند. حالا در شرایطی که او بازیکن رم محسوب می‌شود، به احتمال فراوان رم را ترک می‌کند و گفته می‌شود دوست دارد به فوتبال آسیا برگردد.

مهاجم ۲۷ ساله و ملی‌پوش ازبک حالا مورد توجه مسئولان مس رفسنجان قرار گرفته است‌. مسی‌ها پیشنهاد خود را به شاهمرادف ارائه کرده‌اند و باید دید آیا در این زمینه موفق خواهند بود یا خیر.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید