ازدواج مدل ۲۹ ساله با عشقِ میلیاردر ۷۵ ساله‌اش با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است و بسیاری از کاربران به دختر جوان انتقاد کرده اند.

ازدواج عجیب دختر زیبا و مدل ۲۹ ساله با پیرمرد ۷۵ ساله‌ پولدار + عکس

به گزارش سلام نو؛ امروزه اما عشق بیشتر بر پایه ی انتخاب شخصی و آزادی است. بنابراین می توان گفت که مقوله ی عشق همراه با ما دچار تغییر و تحول شده است.

مقوله ی عشق به مرور زمان دستخوش تغییراتی شده است. در گذشته آدم ها انتخاب های محدودی برای ازدواج داشتند، به ویژه در جوامع کوچک. امروزه اما عشق بیشتر بر پایه ی انتخاب شخصی و آزادی است. بنابراین می توان گفت که مقوله ی عشق همراه با ما دچار تغییر و تحول شده است.

چه زوجی با اختلاف سنی فاحش باشند و چه دو فرد در مراحل مختلف زندگی، عشق می تواند در هر شرایطی راه خود را باز کند و شکوفا شود. پای رابطه ی خالصانه و عشق که در میان باشد، سن بی اهمیت می شود.

زیاد می شنویم که عشق سن و سال و حد و مرز نمی شناسد

ازدواج مدل ۲۹ ساله با عشقِ میلیاردر ۷۵ ساله‌اش

کو انگان، مدل ۲۹ ساله ی ویتنامی به تازگی با وین کتز، کارآفرین ۷۵ ساله ی اهل لس آنجلس ازدواج کرده است. داستان عشق آن ها از اینستاگرام آغاز شد و در آنجا بود که کو انگان با وین که مالک و طراح یک برند کیف به نام Rough Roses است، آشنا شد. آن ها بعداً در جریان یکی از سفرهای کاری وین به ویتنام با یکدیگر ملاقات کردند و فوراً به هم دل باختند.

رابطه عاشقانه ی آن ها فراز و نشیب زیادی داشت

علیرغم قهر و آشتی های متعدد، این زوج بالاخره با یکدیگر ازدواج کردند. کو انگان قویاً معتقد است که وین نیمه ی گمشده ی او است. او می گوید: «وین عشق ابدی زندگی من است. مطمئنم.»

با این حال، رابطه ی آن ها در فضای مجازی با انتقادات شدیدی مواجه شده و کو انگان نظرات منفی زیادی از سوی کاربران دریافت کرده است.

منتقدان کو انگان او را زنی آهن پرست می دانند که تنها به ثروت وین علاقه دارد نه خود او و برای به ارث بردن ثروت وین با او ازدواج کرده است.

کو انگان مدعی است هیچ نیت پنهانی ندارد

ازدواج مدل ۲۹ ساله با عشقِ میلیاردر ۷۵ ساله‌اش

کو انگان اما از خود در برابر این انتقادات دفاع کرده است. او ادعا کرده: «این رابطه برای من همیشه یک چیز قلبی بوده. من واقعاً عاشق وین هستم.»

به علاوه، کو انگان می گوید او خود یک مدل موفق است که از درآمد خوبی برخوردار است و بدون استفاده از ثروت همسرش هم می تواند هزینه ی زندگی مجللش را تأمین کند.

کو انگان و وین فعالیت زیادی در تیک تاک دارند و در پاسخ به نظرات منفی ویدئوهای تمسخرآمیز درست می کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید