تعدادی از فعالین سیاسی کشور با سفر به استان کرمان و حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ آنان احترام کردند و با نثار گل روی مزار شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای این استان به غبار روبی پرداختند.

دیدار جمعی از فعالین سیاسی با مردم ولایتمدار استان کرمان

این جمع سیاسی با حضور افراد شاخصی همچون خشایار نادی، سیده ناهید کریمی، پروانه رامین و ایمان زنگنه، عشرت کردستانی و عفت عرفانی فر به زیارت بیت الزهرا رفتند و از نزدیک با مردم به گفتگو نشسته و در جریان مشکلات معیشتی آنان قرار گرفتند.
در ادامه این دیدار آنها با حضور در منزل شهید لنگری زاده با مادر، همسر و فرزندان این شهید بزرگوار گفتگو کرده و در جریان برخی مشکلات آنها قرار گرفتند. خشایار نادی ضمن تشکر از خانواده این شهید عزیز، به گوشه ای از فداکاری ها و عشق به ائمه این شهید عزیز  اشاره کرد.

دیدار جمعی از فعالین سیاسی با مردم ولایتمدار استان کرماندیدار جمعی از فعالین سیاسی با مردم ولایتمدار استان کرماندیدار جمعی از فعالین سیاسی با مردم ولایتمدار استان کرمان
این جمع سیاسی همچنین در کارگاه بانوی کار آفرین موفق کرمان حضور پیدا کردند و ضمن آشنایی با محصولات و تولیدات مجموعه وی، قول پیگیری برخی مشکلات مطروحه را دادند.
آنها در پایان این دیدار با حضور در بازار سنتی کرمان به گفتگو با اهالی کسبه نشسته و در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید