برای دست یافتن به مهارت طراحی و ساخت طلا و جواهر نیاز به مراجعه به آموزشگاه است با ما همراه باشید و درباره بهترین آموزشگاه های طلا و جواهر سازی بدانید.

بهترین آموزشگاه های طلا و جواهر سازی

سلام نو: اطلاع از بهترین آموزشگاه های طلا و جواهر سازی نیازمند آگاه بودن به این مهارت و ویژگی‌های یک آموزشگاه خوب است. با توجه به اینکه لازمه طلاسازی کسب مهارت‌های متفاوت در این حوزه است، پیشنهاد می‌شود انتخاب آموزشگاه با دقت و تحقیق بیشتری صورت پذیرد. اگر فردی علاقه‌مند به این حوزه هستید و در خود ذوق و سلیقه‌ای برای کار روی فلزات گرانبها و طلا می‌بینید، برای متخصص شدن در این زمینه و کسب مهارت و تجربه درنگ نکنید و در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب آموزشگاه طلا و جواهرات بهتر

بدون شک برای انتخاب هر آموزشگاهی نیاز است تا آن مجموعه را با معیارهایی بسنجیم، معیارهایی که برای ما اهمیت دارد و نیاز ما را بر طرف می‌کند، برای مثال ممکن است برای برگزیدن آموزشگاه طلا و جواهرات فردی نیازمند مدرک باشد اما فرد دیگری برای بالا رفتن مهارت خود خواهان گذراندن دوره است به همین دلیل در ادامه به تعدادی از معیارهای مهم و درخور توجه اشاره می‌کنیم تا مخاطب با در نظر گرفتن خواسته خود آموزشگاه مد نظر را انتخاب یا رد کند.

بهترین آموزشگاه های طلا و جواهر سازی

ارائه مدرک

سپری کردن دوره آموزشی در بهترین آموزشگاه های طلا و جواهر سازی با گرفتن مدرک بسیار رضایت‌بخش است چرا که بسیاری تمایل دارند یک گواهی معتبر و چه بسا قابل ترجمه از مهارتی که به آن دست یافتند داشته باشند و گفتنی است که شمار زیادی در وهله اول انتخاب آموزشگاه این موضوع را لحاظه کردند. با این توصیف در صورتیکه خواهان مدرک پایان دوره هستید لازم است پیش از ثبت نام، ارائه مدرک را از آموزشگاه جویا شوید.

تجهیزات

برای ساخت طلا و جواهر، حتما نیاز به تجهیزات است و آموزشگاهی که مهارت ساخت طلا و جواهر را آموزش می‌دهد بایستی تجهیزات قابل قبولی برای هنرجویان فراهم کند تا با سهولت شیوه‌های نوین ساخت را آموزش ببینند.

بهترین آموزشگاه های طلا و جواهر سازی

در میان آموزشگاه‌هایی که وجود دارد بعضی تجهیزات بهتر و بعضی تجهیزات قابل قبول را در اختیار هنرجویان قرار می‌دهند.

اساتید

پیش نیاز انتخاب بهترین آموزشگاه های طلا و جواهر سازی، توجه به نظرات هنرجویان پیشین درباره اساتید و نحوه آموزش آن‌ها است. مهم است استاد آموزشگاه تجربه کافی برای تدریس و کار در این حوزه داشته باشد و مطالب را به خوبی به هنرجویان انتقال دهد به همین دلیل برای برگزیدن آموزشگاه لازم است تا از سابقه اساتید نیز اطلاع کسب کنیم.

شهریه

ثبت نام در آموزشگاه های طلا و جواهر سازی نیازمند پرداخت شهریه است که معمولا با توجه به مدت زمان آموزش و تعداد ساعت دوره تعیین می‌شود. یک آموزشگاه خوب شهریه منصفانه و کاملا مناسبی دارد و لازم است پیش از انتخاب مجموعه از مبلغ شهریه کلاس مطلع شد و بررسی کرد که آیا مبلغ گفته شده متناسب آموزشی که داده می‌شود هست یا خیر.

آموزشگاه‌های طلا و جواهرسازی خوب

آموزشگاه طلا فنون

طلا فنون از آموزشگاه‌های با سابقه طلا و جواهرسازی در ایران هست و مهارت‌های طراحی و ساخت طلا و جواهر را از سال ۱۳۵۵ به هنرجویان و علاقه‌مندان این حوزه آموزش داده است.

بهترین آموزشگاه های طلا و جواهر سازی

حسن انتخاب طلا فنون در یادگیری سر فصل‌هایی است که بر طبق استاندارد جهانی چیدمان شده و علاوه بر این مدرک ارائه شده توسط این آموزشگاه معتبر است و امکان ترجمه دارد. با توجه به اینکه دوره‌های آموزشی طلا فنون بین ۳ تا ۷ ماه برگزار می‌شود، شهریه کلاس‌های آن بسیار مناسب بوده و تجهیزات مورد نیاز در راستای آموزش، در آن عالی توصیف می‌شود. آموزشگاه طلا فنون نه تنها با بهترین روش‌های آموزشی دوره‌های طراحی طلا و جواهرات را برگزار می‌کند که در شهرهای تهران، کرمان، شیراز و مشهد نیز شعبه دارد.

نشانی شعبه تهران: خیابان بوسنی و هرزگوین، بست زاهدی، آموزشگاه طلا فنون

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۰۱۷۲۶

آموزشگاه کانسپت

کانسپت از بهترین آموزشگاه های طلا و جواهر سازی است چرا که امکان آموزش غیرحضوری در آن فراهم است و در قیاس با دیگر مجموعه‌ها به لحاظ شهریه قیمت‌های پایین تری دارد. در این آموزشگاه طراحی به صورت دستی و نرم‌افزاری آموزش داده می‌شود که نکته قابل اتکایی است. تجهیزات آموزشگاه کانسپت قابل قبول است و دوره‌های آن طی سه تا هفت ماه برگزار می‌شود، گفتنی است با توجه به آموزش از سطح مبتدی نیاز به پیش نیاز وجود ندارد و مدرک معتبری نیز از سوی این آموزشگاه به هنرجویان داده نمی‌شود.

بهترین آموزشگاه های طلا و جواهر سازی

نشانی: میرداماد، نرسیده به خیابان شریعتی، پلاک ۴،طبقه ۴، واحد ۴

شماره تماس: ۰۹۰۲۱۴۴۵۱۵۰

آموزشگاه مصیبی

سابقه آموزش در آموزشگاه مصیبی به ۱۰ سال می‌رسد و تا به این لحظه ۸۰ دوره آموزشی برگزار کرده به همین جهت اساتید آن در حیطه آموزش بسیار با تجربه هستند. حسن یادگیری طراحی و ساخت طلا و جواهر در آموزشگاه مصیبی گرفتن مدرک بین المللی بعد از سپری کردن دوره سه تا ده ماهه آموزش است. مصیبی با قرار گرفتن در شرق تهران و محدوده تهرانپارس، به علاقه‌مندان کلاس‌های حضوری پیشنهاد می‌شود. ناگفته نماند که مبلغ شهریه این آموزشگاه به نسبت دیگر آموزشگاه های طلا و جواهر سازی بیشتر است و تجهیزات در آن قابل قبول توصیف می‌شود.

نشانی: ، فلکه اول تهرانپارس، خیابان طائمه، تقاطع رشید، پلاک ٦٨، واحد ١

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۰۳۴۸۵۰

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید