مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعیین قیمت املاک و اجاره را قانونی می‌کنیم، گفت: در قبال قیمت مسکن ساکت نمی‌نشینیم.

‌قیمت مسکن در این شهرها ‌تا ۳۰ درصد ارزان شد + جزییات
به گزارش سلام نو؛ مهرداد بذرپاش شامگاه سه شنبه در مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی رعناتر از قبل به نهضت خود ادامه می‌دهد و همه مدیون مردان و زنانی هستیم که بعد از ۴۲سال در مراسمات شهدا با رغبت شرکت می‌کنند و در این روز مظلوم‌ترین یاران انقلاب به شهادت رسیدند.

وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: باید از عظمت این روز بزرگ صحبت کرد و بررسی کرد امام راحل ما با افراد چه کرد که شهدایی شدند و ۲۳۰هزار نفر جان خود را فدای این حرکت حضرت امام کردند که همه از شخصیت حضرت امام راحل بوندد که این حرکت را خلق کرد.

وی افزود: خانواده‌ها را باید همراه کارهای نسبی خودمان همراه کنیم و حضرت امام این کار را انجام داد و خلق کرد و ملتی را به خروش آورد که حاضر شدند جان خود را برای این هدف متعالی بدهند و این موضوع نیز از یک هزار و ۴۰۰سال پیش هم بود اما حرکتی نداشت و در مقطعی که بود با شکست مواجه می‌شد اما امام کاری کرد بعد از ۴۴سال هنوز با توجه به مشکلات لبیک می‌گویند و امام را دوست دارند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: زمانی که پرده‌ها کنار رفت مشخص می‌شود که افراد چکاره‌اند و یاران امام خمینی(ره) شهید بهشتی‌ها و مطهری‌ها و همه شهدا بودند که امام عصر خود را یاری کردند و شهید مطهری و بهشتی در اوج مظلومیت که مورد اهانت‌ها قرار گرفتند به شهادت رسیدند و این سنت خدا است که هرکس ولی فقیه زمان خود را یاری کرد ماندگار می‌شوند و الان هم هر شخصی ولایت فقیه را یاری کرد در تاریخ ماندگار خواهد شد هر چند شبهاتی در گذشته و در تاریخ اسلام هم بود و الان نیز وجود دارد اما باید مسیر را شناخت.

بذرپاش ابراز داشت: بهترین هنر آنی است همانطور که می‌گوییم با مردم هستیم در زمان قدرت هم با مردم باشیم و باید قهرمان‌های واقعی که شهدا هستند آن‌ها را به همگان معرفی کنیم و انقلاب ما پر از این قهرمان‌ها بوده و رویش‌ها بیشتر از ریزش‌ها است و این رویش‌های انقلاب را می‌رساند که رهبر انقلاب اسلامی روی آن کار کرده است.

وی تصریح کرد: مردم در مسیر انقلاب قرار دارند و به شرق و غرب وابسته نیستیم و وقتی رهبری صالح داشته باشیم وجبی از خاک کشور را از دست نداده‌ایم و در انقلاب اسلامی این موضوعیت دارد که نباید سانتیمتری از خاک را به دشمن بسپاریم.

بذرپاش بیان کرد: توافق کاری رئیس جمهوری همین است که در مسیر حرکت کنیم و برای مردم کار کنیم و ما وارث نساختن چند سال مسکن در کشور هستیم و همین بر روی قیمت مسکن اثر گذاشته است و چون مشکل مردم است باید با وارد شدن به میدان، این موضوع‌ را برطرف کنیم و به تولید انبوه برسیم و بخش زیادی زمین و تسهیلات را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی تاکید کرد: در شهرها با توجه به هویت شهری ساخت‌ها راحت‌تر است و در طرح‌های هادی روستایی هم به لطف خدا تصمیمات خوبی گرفته شده است تا با ابتکار خودشان مسکن بسازند و ساخت مسکن و تحویل و ساخت مسکن مهر وظیفه ماست.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ساخت مسکن در کشور شتاب خوبی گرفته در حالی که بازار مسکن در کشور رهاشده بود اما با این شتاب در سال جاری و سال آینده و با قانون خوبی که مجلس تصویب کرد در خصوص خانه‌های خالی و عرضه آن قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در بعضی شهرها ۲۰تا ۳۰درصد قیمت مسکن کاهش پیدا کرده اما این راضی‌کننده نیست، افزود: بعضی‌ها رعایت نمی‌کنند اما دیگر ساکت نمی‌نشینیم و با افرادی که بخواهند هر قیمتی را تعیین ‌کنند برخورد می‌کنیم و تاکنون چند مشاور املاک بزرگ پلمب شدند و تعیین قیمت املاک و اجاره را قانونی خواهیم کرد.

بذرپاش تصریح کرد: باند ۱۰کیلومتری زواره انجام شده و روکش آسفالت جاده ترانزیت اردستان هم انجام خواهد شد در حالی که آسفالت شهرستان اردستان کیفیت خوبی ندارند که این مشکل برطرف می‌شود و اتفاق‌های بزرگی در حال انجام است./تسنیم

کد خبرنگار: ۱۵
۱۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 0
    خیراست آقای بذرپاش خواب دیدی کجا قیمت مسکن 30درصد کاهش یافته درشهری که در آن زندگی می‌کنیم مسکن باقیمت میلیاردی سرسام آور یا ساخته یا فروخته میشود اگر خواب دیدی خیر باشد انشاالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید