تردد زائران اربعین از مرز خسروی امسال احتمالا به‌صورت ۲۴ساعته و شبانه‌روزی انجام می گیرد.

 مرز خسروی در ایام اربعین شبانه‌روزی می شود
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به‌احتمال فراوان امسال تردد زائران اربعین از مرز خسروی به‌صورت ۲۴ساعته و شبانه‌روزی انجام گیرد و ازاین‌رو با توان مضاعفی در خدمت زائران حسینی(ع) خواهیم بود.

سردار مهدی حاجیان امروز در حاشیه بازدید از مرز خسروی و حضور در جلسه قرارگاه اربعین فراجا که به‌صورت وبینار برگزار شد، اظهار داشت: شبانه‌روزی شدن مرز خسروی از یک سو و وضعیت آب‌وهوایی بهتر کرمانشاه نسبت به دیگر استان‌های میزبان زائران اربعین احتمالاً باعث خواهد شد امسال میزبان زائران بیشتری نسبت به سال‌های قبل باشیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای اعزام زائران به عتبات عالیات و کربلای معلی برخوردار و همیشه میزبان خوبی برای عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بوده است.

حاجیان گفت: با توجه به اهمیت رویداد فرهنگی مذهبی اربعین تلاش کرده‌ایم همه ظرفیت‌ها را به‌کار گیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران حسینی باشیم.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: خوشبختانه شرایط برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در استان فراهم است و آخرین هماهنگی‌ها نیز در حال انجام است تا بتوانیم امسال خدمات متفاوت‌تر و بهتری به زائران کربلا ارائه دهیم.

وی گفت: همه مسئولان انتظامی کرمانشاه مشتاقانه در حال انجام وظایف محوله برای خدمات‌رسانی گسترده به زائران اربعین هستند و برای شروع این مراسم معنوی لحظه‌شماری می‌کنند.

هماهنگی خوبی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین وجود دارد

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کرمانشاه نیز در این جلسه، ابراز کرد: خوشبختانه همکاری و هماهنگی خوبی میان مسئولان انتظامی و مرزبانی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین وجود دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در کرمانشاه انجام گرفته و در حال انجام است، گفت: نیازمندی‌هایی نیز وجود دارد که امیدوارم تأمین شود تا با فراغ‌بال خدمات لازم به زائران ارائه شود.

حسینی گفت: زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام افتخاری بزرگ و خدمت به زائران آن حضرت هم توفیقی عظیم است که خداوند نصیب زائران و خادمان آن‌ها در مجموعه فراجا و دیگر دستگاه‌های اجرایی کرده است و باید آن را قدر دانست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید