تعدادی از فعالین سیاسی کشور  به استان زنجان سفر کردند و  ابتدا به زیارت گلزار شهدای خدابنده رفته و با نثار گل و غبار روبی نسبت به شهدای این خطه ولایتمدار ادای احترام کردند.

دیدار مردمی برخی از فعالین سیاسی کشور با مردم ولایتمدار استان زنجان

این جمع سیاسی که در آن افرادی نظیر خشایار نادی، سیده ناهید کریمی ، لیلا مجدانی، ایمان زنگنه، یگانه قهرمانیان، مرتضی جعفری  حضور داشتند پس از زیارت گلزار شهدا در زیارتگاه حضرت قیدار نبی  حضور یافته، و در  این مکان مقدس به گفتگو با مردم محلی پرداختند.
سپس این گروه به بازدید از آثر تاریخی ارزشمند گنبد سلطانیه رفتند و با متخصصین و کارشناسان حاضر در محل  به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

آنها سپس در منزل برادر شهید مجید شهریاری از دانشمندان هسته ای کشورمان حضور پیدا کردند. 
در این دیدار آقای خشایار نادی ضمن تشکر از خانواده این شهید عزیز به بیان برخی از ویژگی های ایشان نظیر ساده زیستی، تواضع، مهربانی، التزام به نماز اول وقت و پرتلاش بودن  اشاره کردند و رفتار ایشان را الگوی خوبی برای جوانان ما دانستند.

لازم به ذکر است این گروه در ادامه دیدار با مردم این منطقه با حضور در کارخانه شکلات سازی لاردی از نزدیک در جریان مشکلات این مجموعه قرار گرفته و راهکارهایی را برای حل آنها به مدیریت کارخانه پیشنهاد دادند.

دیدار مردمی برخی از فعالیت سیاسی کشور با مردم ولایتمدار استان زنجاندیدار مردمی برخی از فعالیت سیاسی کشور با مردم ولایتمدار استان زنجاندیدار مردمی برخی از فعالیت سیاسی کشور با مردم ولایتمدار استان زنجاندیدار مردمی برخی از فعالیت سیاسی کشور با مردم ولایتمدار استان زنجاندیدار مردمی برخی از فعالیت سیاسی کشور با مردم ولایتمدار استان زنجاندیدار مردمی برخی از فعالیت سیاسی کشور با مردم ولایتمدار استان زنجان

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید