تهران آموزشگاه‌های درجه یکی در حوزه موسیقی دارد از این رو با ما همراه باشید و درباره لیست آموزشگاه های موسیقی تهران بدانید.

لیست آموزشگاه های موسیقی تهران

سلام نو _ سرویس فرهنگ و هنر: بدون شک یکی از بهترین هنرهایی که در طول عمر می‌توان فراگرفت، موسیقی است به همین جهت مهم است تا این هنر را در فضا و شرایطی مطلوب آموزش دید. این روزها آموزشگاه‌های بسیاری در سطح شهر تهران به آموزش موسیقی می‌پردازند و انتخاب آموزشگاه خوب حائز اهمیت است، در ادامه بعد از معرفی تعدادی از ویژگی‌ها و معیارهای برگزیدن آموزشگاه موسیقی به لیستی از آموزشگاه‌های موسیقی تهران می‌پردازیم تا هنردوستان و علاقه‌مندان این حوزه دچار سردرگمی نشوند و با خیال آسوده مسیر یادگیری را طی کنند.

چند ویژگی مهم آموزشگاه های موسیقی تهران

استادهای ماهر

پیش از مشاهده لیست آموزشگاه های موسیقی تهران به ویژگی‌های مهم در انتخاب آموزشگاه می‌پردازیم، در این میان حضور اساتید مجرب و خلاق در هر آموزشگاهی رکن اصلی مجموعه به شمار می‌آید چرا که تجربه، مهارت، تخصص، اخلاق و منش مدرس بر انگیزه و یادگیری هنرجو تأثیر می‌گذارد.

مدیریت ممتاز

اداره هر مجموعه‌ای نیاز به دلسوزی، تعهد، اخلاق‌مداری و دانش دارد و آموزشگاه موسیقی نیز برای داشتن نظم و فضایی آرام و شاد نیازمند مدیری خوب و کاربلد است تا بتواند محیطی امن و پویا برای هنرجویان و اساتید فراهم کند.

لیست آموزشگاه های موسیقی تهران

تدریس سازهای گوناگون

موسیقی سبک‌های مختلفی دارد و یک آموزشگاه موسیقی خوب بهتر است بتواند نیازهای افراد با علایق متفاوت را مرتفع کند و در آموزش سازهای مختلف فعال باشد.

مجوز

در لیست آموزشگاه های موسیقی تهران بایستی به دنبال آموزشگاه‌هایی بود که دارای مجوز رسمی فعالیت از اداره فرهنگ و هنر هستند، چرا که محیط آموزشگاه محیطی پر رفت و آمد است و نیاز است تا پیش از فعالیت از نظر قانونی مورد تأیید مراجع قرار گرفته باشد و حین فعالیت نیز نظارتی بر اجرای قوانین در آن صورت پذیرد.

آموزش دوره‌های سنی مختلف

امکان یادگیری موسیقی در آموزشگاهی که برای تمامی گروه‌های سنی کلاس موسیقی برگزاری می‌کند بسیار جالب و هیجان‌انگیز است چرا که علاقه‌مندان این حوزه طیف وسیعی از سنین هستند و اگر بتوانند به راحتی از سطح ابتدایی تا پیشرفته موسیقی را در چنین آموزشگاهی فرا بگیرند حس رضایت را تجربه خواهند کرد.

ادوات و تجهیزات کامل و به روز

برای انتخاب لیست آموزشگاه های موسیقی تهران بهتر است به وجود آلات موسیقی با کیفیت و تجهیزات به روز توجه کافی داشته باشیم.

لیست آموزشگاه های موسیقی تهران

وجود ادوات و تجهیزات مناسب و خوب در چگونگی یادگیری موسیقی تأثیر دارد و هر چه سازها با کیفیت‌تر باشند آموزش برای استاد راحت‌تر است و هنرجو با رغبت بیشتری به آموختن می‌پردازد.

محبوب‌ترین لیست آموزشگاه های موسیقی پایتخت

شرق تهران

در شرق تهران آموزشگاه موسیقی هیوا از مجموعه‌های خوب و با سابقه‌ای است که با مجوز رسمی اداره فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند، این آموزشگاه از سال ۱۳۸۳ به آموزش سازهای ایرانی و خارجی پرداخته و این امکان را برای علاقه‌مندان موسیقی فراهم کرده تا سلفژ، آوازهای ایرانی، پاپ و کلاسیک، ویولون، پیانو، سه تار، تار، گیتار، عود، دف، کمانچه، سنتور، تمبک، تمپو و نی آموزش ببینند.

نشانی: خیابان پیروزی ، سه راه سلیمانیه ، روبروی پمپ بنزین ساختمان پویا ، پلاک ۷۵۶ ، طبقه چهارم

الهام مجوز آموزش موسیقی را در سال ۱۳۸۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد دریافت کرده و تا به این لحظه توانسته با روش‌های نوین به علاقه‌مندان حوزه موسیقی آموزش دهد، ناگفته نماند که این آموزشگاه در بزرگراه رسالت قرار دارد.

نشانی: تهران، بزرگراه رسالت، آیت شمالی، ضلع شمال شرقی چهارراه سرسبز، پلاک ۷۶۵

لیست آموزشگاه های موسیقی تهران

مرکز تهران

در لیست آموزشگاه های موسیقی تهران، آموزشگاه موسیقی چنگ به لحاظ اعتبار جایگاه ویژه‌ای دارد. این آموزشگاه در مرکز شهر قرار گرفته و در سال‌های فعالیت خود توانسته سازهای کلاسیک و سنتی و آواز را به هنرجویان آموزش دهد. چنگ کلاس‌هایی برای آموزش آواز، ملودیکا، عود، کمانچه، تنبور، هنگ درام، ویولون، پیانو، تار، سه تار، تنبک و پیانو برگزار می‌کند.

غرب تهران

پارت آموزشگاهی در غرب تهران و محله ستارخان با حدود ۱۹ سال فعالیت مستمر است، این آموزشگاه موسیقی در ۱۲ کلاس آموزشی نه تنها انواع ساز و آواز را یاد می‌دهد بلکه در محیطی آکوستیک برای هنرجویان علاقه‌مند تمرینات و اجراهای گروهی و پژوهشی برگزار می‌کند.

نشانی: تهران، خیابان ستارخان، ابتدای پاتریس لومومبا، کوچه ترکزاده، پلاک ۴

آموزشگاه موسیقی پدر در میان لیست آموزشگاه های موسیقی تهران جایگاه درخور توجهی به لحاظ سابقه و آموزش تمامی سازها دارد. این آموزشگاه که در فلکه دوم صادقیه قرار گرفته از سال ۱۳۸۱ شروع به فعالیت کرده و یک یک سازهای موسیقی را به بهترین شکل آموزش می‌دهد.

نشانی: تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از بلوار اباذر، نرسیده به خیابان مهران، پلاک ۸۹، طبقه اول

لیست آموزشگاه های موسیقی تهران

شمال تهران

آموزشگاه موسیقی ناردونه از آموزشگاه‎های برتر تهران به حساب می‌آید و در آن می‌توان به صورت حرفه‌ای انواع ساز و آواز را پی گرفت چرا که اساتید این آموزشگاه در حوزه موسیقی تحصیل کرده و در همین حوزه نیز در دانشکده‌های موسیقی آموزش می‌دهند. ناردونه که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ شروع کرده در شمال تهران و خیابان اقدسیه قرار دارد.

نشانی: تهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش بوستان، رو به روی سفارت چین، پلاک ۶۶، واحد ۵

آموزشگاه گشتاسب یکی از بهترین آموزشگاه‌های موسیقی در تهران به شمار می‌رود چرا که آموزش تمام سازها و رشته‌های موسیقی را پوشش می‌دهد. ویولن سل، هارمونیکا، پرکاشن، درامز، فلوت، دف، کمانچه، تار، سه تار، گیتار، تنبک، سنتور و پیانو از جمله کلاس‌های آموزشی این آموزشگاه پرطرفدار هستند، لازم به ذکر است که گشتاسب در محدوده نیاوران قرار دارد.

نشانی: تهران، نیاوران، ابتدای بازدار (کامرانیه)، ساختمان کامرانیه، طبقه سوم

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید