پیشتر روزنامه اسرائیلی "اورشلیم پست" فاش کرده بود که اکثر مقامات نظامی همچنان تاکید می‌کنند که حزب‌الله به دلیل نیروهای ویژه رضوان و حدود ۱۵۰ هزار موشک، بزرگترین تهدید برای اسرائیل است.

حزب‌الله برای رژیم اشغالگر قدس تهدیدی جدی است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرگرد ذخیره در ارتش اشغالگر اسرائیل، تایید کرد که حزب‌الله لبنان به دلیل موشک‌ها و راکت‌هایش، تهدیدی واقعی برای اسرائیل است.

به نقل از رای الیوم، عمیرام لوین، «فرمانده منطقه شمال» و معاون سابق «موساد» اسرائیل افزود: «حزب‌الله مناطق بسیار وسیع و پرجمعیت اسرائیل را با ده‌ها هزار موشک و راکت پوشش می‌دهد.»

پیشتر روزنامه اسرائیلی "اورشلیم پست" فاش کرده بود که اکثر مقامات نظامی همچنان تاکید می‌کنند که حزب‌الله به دلیل نیروهای ویژه رضوان و حدود ۱۵۰ هزار موشک، بزرگترین تهدید برای اسرائیل است.

حزب‌الله لبنان اخیراً مانور نمادینی را انجام داد که ترس اسرائیل را برانگیخت، زیرا رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند «سلاحی که در مانور به نمایش گذاشته نشد موشک‌های نقطه زن هستند.» این رسانه‌ها تأکید کردند که «این مشکل خواب را از چشم نیروهای امنیتی و موسسات نظامی می‌رباید.»

حزی سمنطوف، خبرنگار امور عربی در شبکه ۱۳ نیز در این باره گفت: «در مانور بزرگ و استثنایی نظامی در جنوب لبنان، آتش مستقیم شلیک شد و از تسلیحات ضد زره، خودروهای زرهی و انواع پهپادهای هجومی حزب‌الله استفاده شد.»

در همین زمینه، کانال ۱۲ اسرائیل اعلام کرد: «آنچه درباره مانور حزب‌الله مهم است، دیدن مکانیسم‌ها و قابلیت‌های زیاد از ترکیبات موشک گرفته تا ترکیب ضد زره ویژه است.»

هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در سخنانی که در این مانور ایراد کرد، گفت که «اشغال‌گران در صورت ارتکاب حماقتی با زیر پا گذاشتن قواعد بازی، شاهد حمله موشک‌های نقطه زن در قلب اسرائیل خواهند بود. او افزود: «دشمن شاهد روزهای سیاه بی‌سابقه خواهد بود.»

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید