ادبیات خوبی نبوده است.‌ این طور نیست که او گفته باشد  اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می شکنیم بلکه  سخنان ایشان در رابطه با افراد شرور و کسانی که امنیت برهم می زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است.

قوه قضاییه به سخنان فرمانده انتظامی مازندران واکنش نشان داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه در نشست خبری هفته گذشته گفت: یکی از مشکلات مردم و ما، کثرت پرونده است و یکی از عوامل آن این است که خیلی از رفتارها که براساس قانون عنوان مجرمانه دارد نباید عنوان مجرمانه داشته باشد و باید تخلف باشد لذا لایحه ای با این رویکرد تقدیم مجلس شده است و در دو سال گذشته موادش تغییر کرده است. مثلا نداشتن گواهینامه و رانندگی بدون گواهینامه جرم است که پس از طی مراحل قضایی پرونده تشکیل و بعد از رسیدگی جزای نقدی تعیین می شود یا نانوایی نان را کوچک می‌پزد لذا بهتر است برخی از رفتارهایی که از امروز جرم بوده توسط صنف خودش رسیدگی شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرمانده انتظامی مازندران درباره شکستن گردن هنجارشکنان و اینکه آیا او می تواند این سخنان را مطرح کند؟ گفت: ادبیات خوبی نبوده است.‌ این طور نیست که او گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه با افراد شرور و کسانی که امنیت برهم می زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. فیلم پخش شده هم تقطیع شده است. گرچه این ادبیات در شان یک فرمانده نبوده است.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید