مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین هشدار داد که تاکسیرانانی که افراد بی‌حجاب را سوار کنند برخورد قانونی خواهد شد.

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد «بی‌حجاب»/  تاکسیرانان نباید افراد بی‌حجاب را سوار کنند
به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب در ناوگان تاکسیرانی این شهر خبر داد.

محمد رضا وثوق‌نیا با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که رعایت حکم حجاب واجب و مطابق قانون، کشف حجاب در انظار عمومی و به ویژه تاکسی به عنوان یک وسیله نقلیه عمومی ممنوع است، به تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی ابلاغ شده است تا در راستای رعایت تکالیف شرعی و حدود الهی، از سوار کردن افراد بی حجاب خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: تا کنون پیامک های متعددی از سوی سازمان تاکسیرانی برای رانندگان تاکسی مبنی بر ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب ارسال شده است.

وثوق‌نیا افزود: بر همین اساس، با تاکسیرانانی که افراد بی‌حجاب را سوار کنند در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی خواهد شد و شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه، می توانند موارد را با شماره تلفن 33848 داخلی 607، سامانه پیامکی 30007133 و یا عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت مقوله عفاف و حجاب، ارائه هر گونه خدمات به افراد بی حجاب در سازمان تاکسیرانی نیز ممنوع می باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در خاتمه اظهار داشت: با توجه به این که رانندگان تاکسی جزو اقشار شریف و آسیب پذیر جامعه بوده و همواره از صبح‌دم تا پاسی از شب برای خدمت رسانی به شهروندان و کسب روزی حلال تلاش می کنند، از بانوان محترم درخواست داریم شئونات اسلامی و به ویژه حجاب خود را در هنگام سوار شدن به تاکسی رعایت کنند تا این قشر زحمتکش با مشکل مواجه نشوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید