با شکایت دادگاه عالی ورزش به فدراسیون فوتبال، کاوه رضایی علاوه بر دریافت ۹ میلیارد تومان غرامت بین ۴ تا ۶ ماه از فصل فعال مسابقات محروم شد.

کاوه رضایی ۹ میلیارد تومان جریمه شد
به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز، دادگاه عالی ورزش فسخ قرارداد کاوه رضایی با تراکتور را غیرموجه تشخص داد و استیناف هم آن را نظر این دادگاه را تایید کرد. با این تصمیم این شانس برای تراکتور ایجاد شد که با شکایت به فدراسیون فوتبال علاوه بر دریافت ۹ میلیارد تومان غرامت از رضایی این بازیکن را بین ۴ تا ۶ ماه از فصل فعال مسابقات محروم کند.

رضایی که قصد انعقاد قرارداد با سپاهان را داشت و حتی شایعاتی مبنی بر عقد قرارادادش شنیده می‌شد از طریق وکلای خود به دنبال این بود که با اخذ دستور موقت فعلا بتواند قرارداد خود را جاری کند، اما دفاعیات باشگاه تراکتور و محمدپور وکیل این باشگاه به گونه‌ای بود که دستور موقت را دادگاه داوری ورزش در لوزان سوئیس را نپذیرفت و او باید به طوری عادی اقدام به شکایت کند.

از نکات قابل توجه در این پرونده این بود که کاوه رضایی همزمان از باشگاه تراکتور، فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال شاکی شده بود، ولی فقط این باشگاه تراکتور بود که برای دادگاه عالی ورزش دفاعیه ارسال می‌کرد و امروز صبح به تمامی طرفین چهارگانه اعلام شد که درخواست کاوه رضایی برای دستور موقت جهت توقف پرونده مردود شده و این شانس برای تراکتور پیدا شد که تقاضای محرومیت و غرامت در خصوص این بازیکن را جاری کند.

گفته می‌شود هوشنگ نصیرزاده نیز در مکاتبه خود به طور رسمی به محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرده است که در هنگام عقد قرارداد با این بازیکن متوجه باشد که فسخ وی غیرقانونی بوده و باید تبعات ناشی از محرومیت‌های احتمالی وی را بپذیرد.

این حکم هم اکنون در فدراسیون فوتبال جود دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید