بررسی قیمت‌ها در بازار نشان می‌دهد، طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت خودروها با کاهش روبرو بوده است.

ریزش عجیب قیمت‌ خودروها در بازار+جدول

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهشی شدن روند قیمت‌ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته‌است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت‌ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته‌است. به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن از ۲۷۰ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شدند، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ از ۵۳۰ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۵۱۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز در این مدت ۲۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۵۴۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را شاهد بودند، به طوری که دنا توربو پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ از ۸۵۰ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۸۳۵ میلیون تومان رسیده‌است و دنا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۶۲۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای تارا نیز در این مدت از کاهش قیمت‌ها در امان نبوده‌اند، به طوری که تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ از ۸۱۵ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۸۰۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل دنده‌ای این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۶۴۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

ریزش ناگهانی قیمت‌ها در بازار خودرو

کد خبرنگار: ۲۸
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید