درگیری عجیب بازیکن سیگاری و سرمربی مشهور به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

درگیری وحشتناک بازیکن سیگاری با سرمربی مشهور + عکس

به گزارش سلام نو؛ هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان از فردا (سه‌شنبه ۳۰ خرداد) به میزباتی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه آغاز می‌شود و تا چهارم تیرماه پیگیری خواهد شد، اما رقابت‌های شهر روتردام با حاشیه‌های عجیبی همراه است.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات، در هتل NHow روتردام مستقر هستند و شب گذشته (یکشنبه ۲۸ خرداد) توماس فورنال بازیکن تیم ‌ملی والیبال لهستان حوالی نیمه‌های شب بیرون هتل در حال سیگار کشیدن بود که گربیچ از راه رسید و بازیکن و سرمربی تیم لهستان درگیری لفظی پیدا کردند.

گربیچ معتقد بود فورنال بازیکن حرفه‌ای است و باید مطابق مقررات اردو رفتار کند اما فورنال اعتقاد داشت با سر و صدای زیادی که در اطراف هتل وجود دارد، این امکان فراهم نیست.

1889017

گفتنی است هواداران اسپانیایی شب گذشته پس از قهرمانی تیم‌ ملی فوتبال این کشور در لیگ ملت‌های اروپا مقابل هتل که محل اسکان دو تیم ملی فوتبال کرواسی و اسپانیا بود تجمع و به شادی پرداختند و همین موضوع آسایش بازیکنان و کادر فنی تیم‌های والیبال ساکن در این هتل را سلب کرده بود.

به هرحال فورنال امروز در تمرین لهستان حاضر شد اما با چهره‌ای عصبانی تیم خود را همراهی ‌کرد تا مشخص شود روحیه چندان مناسبی برای تمرینات ندارد.

استقبال هلندی‌ها از دیدارهای لیگ ملت‌ها از دیگر حاشیه‌های هفته دوم این رقابت‌ها در روتردام است به گونه‌ای که بلیت قسمت‌های خوب سالن مسابقات (بخش شرقی و غربی طبقه پایین سالن) از دقایق اولیه فروش به پایان رسید. این در حالیست که ایرانیان ساکن هلند هم خواستار تهیه بلیت هستند و رقابت نزدیکی با طرفداران هلندی برای تهیه بلیت دارند. تیم‌های ملی والیبال ایران و هلند ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه سوم تیرماه به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید