فرمانده فراجا در دیدار با خانواده شهید محمد قنبری گفت: او جزو کسانی قرار گرفت که خداوند او را انتخاب کرد و مدال افتخار شهادت را بر گردنش آویخت.

سردار رادان: در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند باید این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند؛ این پیام ما برای همه است.

سردار احمدرضا رادان، در دیدار با خانواده شهید محمد قنبری در شهرستان صیدون استان خوزستان گفت:‌ خدا را شاکر هستم که امروز توفیق شد به زیارت خانواده محترم شهید قنبری بروم و بتوانم از نزدیک مزار آن عزیز آسمانی را زیارت کنم. شهید قنبری اولین شهید و آخرین شهید راه امنیت مردم نخواهد بود چرا که مجموعه انتظامی همواره در مسیر برقراری نظم و امنیت در جامعه، آماده جانفشانی هستند.

فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.

رادان با بیان اینکه وقتی یک نفر برای مردم و امنیت اهمیت قائل می‌شود خداوند به آن بالاترین پاداش را اهدا می‌کند، گفت: خداوند بالاترین پاداش را به کسی می‌دهد که امنیت، آرامش و آسایش خود را فدای آسایش و امنیت مردم می‌کند که یکی از آنها شهید قنبری است.

فرمانده فراجا ادامه داد: شهید قنبری برای مجموعه انتظامی و خانواده خود افتخاری بزرگ است. او جزو کسانی قرار گرفت که خداوند او را انتخاب کرد و مدال افتخار شهادت را بر گردنش آویخت. لباس خونی شهیدی که خانواده‌اش به یادگار نگه داشته‌اند در روز قیامت می‌تواند نجات دهنده آنان باشد به شرطی که ادامه دهنده راه آن شهید باشند. شهدا شعاع و نوری برای خانواده و اطرافیان خود ایجاد می‌کنند که همه در آن قرار می‌گیرند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با تاکید بر اینکه در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند باید این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند این پیام ما برای همه است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم.

رادان با بیان اینکه مردم ایذه در خط انقلاب، رهبری، ولایت فقیه، جبهه، مدافع حرم و مدافع امنیت هستند؛ گفت: کسانی که با قصد و نیت می‌خواهند شهر و مردم آن را تخریب کنند، منتظر عواقب قانونی آن باشند. قطعاً خون شهید پاسخ می‌دهد و ما از خون شهید نمی‌گذریم و وظیفه داریم آن را دنبال کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید