باشگاه استقلال از مدیر برنامه های ریکاردو ساپینتو خواسته است که این سرمربی صبر ک تا با او تسویه حساب شود.

درخواست تازه باشگاه استقلال از ساپینتو

به گزارش سلا نو به نقل از مشرق، باشگاه استقلال خطاب به مدیر برنامه ریکاردو ساپینتو پیغام داده در اولین فرصت با این مربی تسویه حساب می کند، اما منتظر صدور رای نهایی پرونده وی از سوی کمیته ی استیناف است. کمیته ی انضباطی در پایان دربی علاوه بر در نظر گرفتن محرومیت چهار ماهه برای ریکاردو ساپینتو این مربی را ۱۰ درصد از قراردادش جریمه کرد و طبیعتا این جریمه باید از سوی باشگاه استقلال پرداخت و از حساب ریکاردو ساپینتو کم شود. در غیر این صورت سازمان لیگ برای سرمربی جدید تیم کارت حضور روی نیمکت را صادر نخواهد کرد.

باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته ی انضباطی اعتراض کرده و اکنون پرونده از سوی کمیته استیناف در درست بررسی است و به زودی رای نهایی در این باره صادر می‌شود. رای صادره از سوی کمیته انضباطی پیرامون ریکاردو ساپینتو سنگین ترین رای انضباطی علیه یک مربی در مسابقات لیگ برتر است. جریمه دلاری که کمیته ی انضباطی برای ریکاردو ساپینتو در نظر گرفته نزدیک به ۳ میلیارد تومان می‌شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا ریکاردو ساپینتو صبر می کند تا رای کمیته ی استیناف در مورد وی مشخص شود یا پیش از صدور این رای به فیفا شکایت خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید