به دلیل افزایش قیمت گوسفند زنده در بازار، ۸۰۰ گرم کنسرو کله پاچه ۳۲۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت کنسرو کله پاچه هم نجومی شد/ یکدست کله پاچه ۸۰۰ هزار تومان

کله پاچه غذای محبوب بسیاری از ایرانیان است. طباخی هایی که از ۴ صبح آماده سرو این غذا هستند و مشتری های زیادی را در خود جای می‌دهند. البته این غذای پرطرفدار در بین ایرانیان جزء ۱۰ غذای چندش اول دنیا است که رتبه ۴چهارم را به دست آورده است اما ایرانیان این غذا را با ولع می‌خورند.

به گزارش سلام نو به نقل از گسترش نیوز، شاید غیرقابل باور باشد اما به تازگی کارخانه‌های کنسرو سازی اقدام به تهیه کنسرو کله پاچه کرده‌اند. به طوری که ۸۰۰ گرم کنسرو کله پاچه را ۳۲۰ هزار تومان به فروش می رسانند. زبان، گوشت، بناگوش، پاچه، مغز و چشم در این کنسرو قرار دارند. باید دید طعم کنسرو کله پاچه خریداران را راضی نگه می دارد یا خیر.

در ادامه به بررسی قیمت کله پاچه در بازار پرداخته شده است.

افزایش قیمت گوسفند زنده این غذا را هم گران کرده است. هر دست کله و پاچه گوسفندی ۴۳۰ هزار تومان، هر عدد کله کامل گوسفندی به همراه زبان و مغز ۳۵۰ هزار تومان، هر عدد مغز گوسفندی ۷۵ هزار تومان، هر عدد پاچه گوسفندی ۴۵ هزار تومان در قصابی‌های سطح شهر به فروش می‌رسد. قیمت بالا قیمت کله‌پاچه نپخته است که بسیاری از افراد خریداری می‌کنند و در منزل به پخت آن می‌پردازند.

قیمت کله‌پاچه در طباخی‌ها متفاوت است تا جایی که قیمت این غذا در طباخی‌ها به بیش از نیم میلیون تومان رسیده است البته بازهم در مناطق مختلف قیمت آن تغییر می‌کند اما بدانید برای خوردن یکدست کله همراه با پاچه حداقل باید این قیمت را پرداخت کنید. در برخی طباخی های سطح شهر تا ۸۰۰ هزار تومان هم قیمت دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید