شصت و دومین کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران موسوم به اکسیدا ۲۰۲۳ با استقبال خوب برترین دندان‌پزشکان و بترنری تولید کنندگان تجهیزات دندان پزشکی ایران برگزار شد.

اکسیدا ۲۰۳۳؛ مهم‌ترین کنگره دندانپزشکی ایران چه دست آوردی داشت؟

سلام نو - سرویس اقتصادی: شصت و دومین کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران موسوم به اکسیدا ۲۰۲۳ از سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ تا روز جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۸ در مرکز دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی ایران ‌مال برگزار شد.

امسال نیز این کنگره مانند سال های گذشته میزبان تعداد زیادی از بزرگترین و سرشناس ترین دندانپزشکان ایران و مهم‌ترین تولید کنندگان و وارد کنندگان حوزه دندانپزشکی بود.

شرکت کنندگان در این کنگره نظم و ترتیب این دوره را کم‌نظیر دانستند و تعداد شرکت‌های مشارکت کننده را بسیار قابل توجه ارزیابی کردند. بازدید کنندگان نیز از کیفیت این دوره رضایت داشتند.

استقبال از سخنرانی‌های علمی این دوره به حدی بود که درخواست‌های بسیاری برای افزایش ظرفیت وجود داشت و متخصصان بسیاری مایل به حضور در این کنگره بودند.

کنگره اکسیدا فرصت بی نظیری برای شرکت کنندگان این کنگره بود تا با طیف وسیعی از شرکت‌ های پزشکی، سخنران‌های معتبر، برنامه‌ های آموزشی و فرصت‌ های شبکه‌ سازی از نزدیک آشنا شوند. با تمرکز بر فناوری دندانپزشکی، تحقیقات و پیشرفت‌ های صنعتی و همچنین با هدف توانمند سازی متخصصان و پیشبرد صنعت دندانپزشکی، این کنگره بین المللی به خوبی برگزار شد.

همچنین جنبه‌ های مختلف این حوزه مانند تکنیک‌ های درمانی نوظهور، نحوه ارتباط صحیح با بیمار، مدیریت بیمار و دندانپزشکی دیجیتال در این کنگره تحت پوشش گرفت.

از جذاب‌ترین اتفاقات این دوره می‌توان به حضور پررنگ شرکت‌های دانش بنیان ایران اشاره کرد، شرکت‌هایی که محصولات با کیفیت در حوزه‌های مختلف دندانپزشکی- از یونیت داندانپزشک تا ایمپلنت- ارائه کرده بودند و تلاش داشتند تا برترین استانداردهای جهانی در این حوزه را کسب کنند.

با سلام نو همراه باشید و گزارش اکسیدا ۲۰۲۳ را ببینید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید