در تصویر اینفوگرافی زیر به معرفی ثروتمندترین بازیگران جهان در سال ۲۰۲۳ ، پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

ثروتمندترین بازیگر دنیا در سال ۲۰۲۳ کیست؟ + عکس

به گزارش سلام نو، یک رسانه عربی اخیراً اینفوگرافی‌ای از ثروتمندترین بازیگران جهان در سال ۲۰۲۳ منتشر کرد و کوشید نحوه کسب این ثروت را ذکر کند.

۱۰ بازیگر ثروتمند جهان به ترتیب عبارت‌اند از:

۱.جیمی گرتز (سه میلیارد دلار): ثروت این بازیگر به طرز متفاوتی کسب شده است و به رغم شهرت بالایی که از بازیگری دارد، اکثر این ثروت در نتیجه ازدواجش با تونی ریسلر میلیاردر مشهور و یکی از سهامداران شرکت Ares Management به دست آمده است. او توانست با کمک همسرش درآمدش از بازیگری را سرمایه‌گذاری کند و آن را به چند میلیارد برساند.

۲.تایلر پری (یک میلیارد دلار): دومین هنرمند ثروتمند جهان محسوب می‌شود، داستان زندگی تایلر پری از صفر تا ثروتمند شدن داستانی کاملاً کلاسیک است. این نویسنده، بازیگر و کارگردان توانست به شکل منحصربه‌فردی کمدی و درام را برای تاسیس امپراتوری رسانه‌ای خود به کار گیرد.

۳. جری ساینفلد (۹۵۰ میلیون دلار): او به سریال و نمایش‌های کمدی مشهور است و ثروتش در حال نزدیک شدن به یک میلیارد دلار است.

او ابتدا در ۷.۵ درصد از فروش آثار خود سهیم بود، اما به تدریج با افزایش شهرتش توانست از طریق قراردادهای جدیدی با استودیوهای NBC مالک ۱۵ درصد حق پخش آثار خود شود.

۴. دواین جانسون (۸۰۰ میلیون دلار):، از کشتی کج به هالیوود آمد، هرگز به عقب بازنگشت و جذابیت وسیعش باعث شد بالاترین دستمزدها را بابت فیلم‌ها دریافت کند.

به طور دقیق کسی از میزان درآمد جانسون در سال ۲۰۲۳ اطلاعی ندارد، اما گفته می‌شود این هنرپیشه سالانه در حدود ۱۰۰ میلیون دلار درآمد دارد.

۵. شاهرخ‌خان (۷۱۵ میلیون دلار): روند موفقیت‌آمیز فعالیت‌های هنری‌اش در کنار برخی از قرارداده‌ها و پروژه‌های تجاری باعث دستیابی او به این ثروت شده است.

۶. تام کروز (۵۷۰ میلیون دلار): گفته می‌شود سلسله فیلم‌های Mission Impossible عامل اصلی دستیابی او به این ثروت است.

۷. جرج کلونی (۵۵۰ میلیون دلار): او همراه با فعالیت‌های هنری و نمایشی خود، فعالیت‌های تجاری راهبردی هم داشت، جرج بعد از فروش شرکتش به این ثروت رسید در حالی که همچنان یکی از فعال‌ترین بازیگران محسوب می‌شود.

۸. رابرت دنیرو (۵۰۰ میلیون دلار): این بازیگر کارکشته و قدیمی اکثر ثروتش را مدیون نقش‌آفرینی در آثار مشهور سینمایی است گرچه چند پروژه تجاری هوشمندانه هم دارد.

۹. آمیتاب باچان (۴۵۵ میلیون دلار): درآمد حاصل از پنج دهه بازیگری در سینما و نیز برخی از سرمایه‌گذاری‌هایش این ثروت را برایش به همراه آورده است.

۱۰. مل گیبسون (۴۲۵ میلیون دلار): در کنار بازیگری سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه‌ای در بخش‌های ساختمان‌سازی داشت که این ثروت را برایش به همراه آورد.

اینفوگرافی بازیگران

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید