امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ قیمت سکه با ۹۰۰ هزار تومان افزایش و به ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

افزایش ۹۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار | قیمت طلا گرمی چند؟
به گزارش سلام نو، قیمت سکه امامی روز گذشته ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گزارش شد اما در میانه امروز قیمت سکه ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید

افزایش قیمت دلار دوباره خواب آرام بازار طلا و سکه را بر هم زد. قیمت سکه امامی دوباره خود را به محدوده ۳۰ میلیون تومان نزدیک کرده است.

قیمت هر گرم طلا هم دو میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است. قیمت سکه بهار آزادی هم با افزایش یک میلیون ۴۰۰ هزار تومانی ۲۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان شد و قیمت نیم سکه هم به ۱۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.

قیمت ربع سکه هم با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی هم شش میلیون و ۵۲۰ هزار تومان شد.

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

گزارش‌ها نشان می‌دهد ورود دلار از کانال ۴۸ به ۴۹ هزار تومان و افزایش حدود هزار تومانی قیمت دلار، بر بازار سکه تاثیر قابل توجهی گذاشته است. تا جایی که قیمت سکه امامی یک میلیون و قیمت سکه بهار آزادی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

بررسی بازار طلا و به خصوص سکه نشان می‌دهد این بازار کاملا هیجانی شده و گوش به فرمان قیمت دلار است. هر تغییری در قیمت دلار بلافاصله این بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

احتمالا تا زمانی که نتیجه مذاکرات هسته ای مشخص نشود، قیمت طلا و ارز همین نوسانات را خواهد داشت و بازار با هر موج خبری تغییر می‌کند./تجارت نیوز

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید