اگر در هنگام دریافت وام شماره تلفن خود را بدهید، مراحل اداری کار شما با سرعت طی شده و خواهید توانست وام مد نظر خود را دریافت کنید. حتی لازم نیست حساب سپرده یا ضامن داشته باشید.

وام فوری یک روزه با سند خودرو بدون ضامن و سپرده با سود کم + نحوه دریافت

به گزارش سلام نو، دریافت وام آن هم در زمان کم و بدون ضامن از دغدغه افراد در جامعه امروزی است.

شما می‌توانید در صورت نیاز به وام، در عرض یک‌ ساعت آن را دریافت کنید. اکثر کسانی که مشکل مالی دارند، از روند پیچیده و طولانی پرداخت وام ناراضی هستند. اما جالب است بدانید که یک ‌سری روش‌ها وجود دارند که مراحل دریافت وام را برای شما راحت می‌کنند و شما می‌توانید در اسرع وقت آن را دریافت نمایید.

شما می‌توانید با استفاده از سند خانه، سند خودرو و دیگر سندهای با ازش اقدام کرده و وام فوری دریافت کنید.

این مقاله را به موضوع وام فوری اختصاص دادیم. قصد داریم راجع‌به شرایط دریافت وام و مدارک لازم صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی پیرامون این موضوع در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت

شرایط دریافت وام فوری

·نحوه دسترسی به وام فوری

·دریافت وام فوری از بانک ملت

·وام ۵۰ میلیون تومانی

·وام ۲۰۰ میلیون تومانی

·دریافت وام از بانک صادرات

وام ۵۰ میلیون تومانی

·وام فوری برای بازنشستگان

شرایط دریافت وام فوری

اگر در هنگام دریافت وام شماره تلفن خود را بدهید، مراحل اداری کار شما با سرعت طی شده و خواهید توانست وام مد نظر خود را دریافت کنید. حتی لازم نیست حساب سپرده یا ضامن داشته باشید. تنها کاری که شما باید انجام دهید،ارائه سند است.‌بقیه کارها درست در عرض یک ساعت حل و فصل خواهند شد و در نهایت وام شما آماده می‌شود.

بعضی افراد در هنگام خرید ملک یا ماشین، نیاز فوری به وام پیدا می‌کنند. همان‌طور که توضیح دادیم، شرایط اخذ وام دیگر مثل گذشته سخت نیست. شما می‌توانید بین خودتان وشخصی که قرار است به شما وام بدهد، قراداد محضری بنویسید. لازم است که دوطرف این قرارداد را امضا کنند.

نکته‌ای که حتما باید به آن توجه کنید این است که فراموش نکنید ازطرف مقابل چک و سفته بگیرید. این کار نوعی ضمانت محسوب می‌شود و از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.

نحوه دسترسی به وام فوری

برخی اشخاص به کار فروش وام مشغول هستند و با دریافت یک‌ سری مدارک این‌کار را انجام می‌دهند. اما گاهی اوقات پیدا کردن چنین افرادی سخت است. برخی از این افراد در روزنامه‌ها و یا أگهی‌های فروش تبلیغات می‌گذارند اما یک روش دیگر هم وجود دارد که قابل اطمینان ‌تر است. یعنی بهتر است از طریق شرکت‌هایی که در این زمینه سابقه خوبی دارند، مراجعه کنید.

اما در نهایت روشی برای دریافت وام وجود دارد که از تمام راه‌های گفته شده راحت‌تر است. و آن دریافت وام فوری می‌باشد.

دریافت وام فوری از بانک ملت

بانک ملت چندین نوع وام ارائه می‌دهد که در ادامه چند مورد را توضیح خواهیم داد.

وام ۵۰ میلیون تومانی

بانک ملت به منظور خرید کالا وام ۵۰ میلیون تومانی ارائه می‌دهد که دریافت آن بدون داشتن حساب و سپرده‌گذاری در این بانک امکان‌پذیر نیست. البته در صورتی‌ هم که با وام شما موافقت شود، شما فقط می‌توانید محصولات شرکت اسنوا را خریداری کنید.

بازپرداخت وام ۳۶ ماه زمان دارد و شما در طول این مدت باید اصل پول به اضافه ۱۲ درصد سود را بپردازید.

شایان ذکر است که دریافت وام از بانک ملت شرایطی دارد. مثلا شما اصلا نباید چک برگشتی داشته باشید و حتی نباید به بانک مقروض باشید.

اگر قرار است به تازگی ازدواج کنید و هنوز جهیزیه نخریده‌اید، این وام می‌تواند برایتان مناسب باشد. البته برای دریافت آن به یک تا سه ضامن نیاز خواهید داشت.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی

بانک ملت یک وام ۲۰۰ میلیونی نیز به متقاضیان می‌دهد که شرایط خاص خودش را دارد.

این بانک افراد را در ۳ درجه مختلف A، B و C رتبه بندی می‌کند. به هرکدام از رتبه‌ها یک مبلغ خاصی تعلق می‌گیرد. اگر فردی عضو گروه A باشد، به دلیل ارزش بالا نیاز به ضامن نیست. مقدار وام ۳۰ میلیون است و تا ۴ سال باید بتوانید ماهیانه پرداخت کنید. لازم به ذکر است که سود این وام ۱۸ درصد می‌باشد.

اما اگر اعتبار کسی B و C باشد، شرایط کمی سخت تر است و باید ابتدا در سامانه فراهوشمند بانک ملت مراحل ثبت‌نام را طی کند. بعد از ثبت نام مشخص می‌شود که چه مقدار وام به فرد تعلق می‌گیرد.

دریافت وام از بانک صادرات

بانک صادرات نیز یکی‌دیگر از بانک‌هاست که به مردم وام می‌دهد.

انواع مختلفی از وام توسط این بانک پرداخت می‌شود که در ادامه توضیح مختصری خواهیم داد.

وام ۵۰ میلیون تومان

وام ۵۰ میلیون تومانی بانک صادرات نیز مانند بانک ملت به، خرید کالا اختصاص دارد. این وام به صورت چک صادر می‌شود. البته این اتفاق بعد از ارائه پیش فاکتور رخ می‌دهد.

دریافت وام به یک‌سری شروط وابسته است. مثلا حساب بانکی فرد درخواست دهنده باید حتما قرض الحسنه باشد، این شخص باید فاقد هر گونه چک برگشتی باشد و همچنین نباید به بانک هم بدهکار باشد.

در صورتی که متقاضی دریافت وام، تمام این شرایط را داشته باشد، وام بانک صادرات با سود ۱۸ درصد به وی تعلق می‌گیرد.

شایان ذکر است که این وام باید در ظرف مدت ۳۶ ماه پرداخت شود.

وام فوری برای بازنشستگان

بانک صادرات به بازنشستگان نیز وام می‌دهد. البته این مهم به شرطی تحقق می‌یابد که حقوق بازنشستگی این افراد به بانک صادرات واریز گردد.

سود این وام کمتر از بقیه وام‌ها و به میزان ۴ درصد است.البته ماهی ۳۰۰ هزار تومان باید پرداخت کنید که ۳۶ ماه به طول می‌انجامد.

اگر بازنشسته هستید و به دریافت وام با سود کم احتیاج دارید، می‌توانید به بانک صادرات مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در مورد شرایط اخذ وام، نحوه بازپرداخت و موارد دیگر به دست آورید.

وام فوری و وام آزاد برای عموم

امروزه اکثر مردم به وام آزاد نیاز پیدا می‌کنند. آن‌ها به دلیل خرید ملک، ماشین یا موارد دیگر تمایل پیدا می‌کنند که از یک راه مطمئن وام دریافت کنند.

انجام فرایندهای بانک‌ها برای دریافت وام کمی سخت است. اگر از بانک وام بگیرید، باید حواستان جمع باشد که قسط‌هایتان را در موعد مقرر هر ماه پرداخت کنید.

کسانی که برای دریافت وام عجله دارند، بهتر است به دنبال وام فوری باشند تا کارشان سریع‌تر راه بیفتد. دریافت این وام با ارائه سند خانه امکان‌پذیر است.

سعی کردیم تا در مقاله پیشرو، اطلاعاتی پیرامون دریافت وام آن هم به صورت فوری در اختیارتان بگذاریم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

وام با سند ملکی بدون ضامن

برای تامین بودجه خود میتوانید وام با سند ملکی بدون ضامن دریافت کرده و در این شرایط اقتصادی با تورم بالا مشکلاتتان را حل کنید. یکی از راهکارهای تامین کسری بودجه، درخواست وام است. این روش در بیشتر اوقت یکی از بهترین روشها برای حل مشکلات مالی محسوب میشود. اما همانطور که میدانید، اکثر بانکها در صورتیکه شما یک ضامن معتبر شاغل در مراکز دولتی معرفی کنید، به شما وام میدهند. اما در صورتیکه شما سند ملکی در اختیار داشته باشید، میتوانید آن را به عنوان ضامن ارائه دهید. وام با سند مسکونی یکی از تسهیلات در اکثر بانکهای کشور است.

اما حتی اگر ضامن معتبر داشته باشید، یا سند ملک را به بانک ارائه دهید، دریافت وام از بانک سلسله مراتبی بسیار پیچیده دارد و واریز مبلغ وام ماهها طول میکشد. بنابراین شما باید برای تامین کسری بودجه خود به دنبال راهی آسانتر باشید. یکی از راههای آسان دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن از موسسات وام دهنده است. هلدینگ ها وام با سند خودرو و وام با سند ملکی به متقاضیان واجد شرایط در تهران و کرج ارائه میدهد. برای آشنایی با وام با سند ملکی ادامه مقاله را مطالعه کنید.

وام بدون ضامن

حتما شما هم موقعی که به صورت فوری به پول نیاز داشتید، برای دریافت وام به بانک مراجعه کردید. اما زمانیکه شرایط وام را بررسی کردید، متوجه شدید که دریافت وام از بانک بسیار پیچیده و دشوار است. اول اینکه شما برای دریافت وام بانکی باید حساب سپرده داشته باشید و مقداری پول در آن سپرده گذاری کنید. یعنی باید چند ماه از سپرده گذاری شما گذشته باشد تا به شما وام تعلق بگیرد. اگر سپرده داشته باشید، برای دریافت وام باید ضامن معتبر معرفی کنید. اما همانطور که میدانید یافتن ضامن برای همه امکانپذیر نیست. حتی اگر ضامن داشته باشید، دریافت وام چند ماه طول میکشد.

اگر شما یک ملک دارید، با سند ملکی میتوانید وام بدون ضامن معرفی کنید. بدین ترتیب شما میتوانید سند ملکتان را به عنوان ضمان نزد موسسات وام دهنده مانند هلدینگ دیوان ارائه داده و وام دریافت کنید. توجه داشته باشید که دریافت وام بانکی باید زمان بیشتری را صرف کنید تا وام به شما پرداخت شود، اما با مراجعه میتوانید فوری و یک روزه وام دریافت کنید.

یکی از چالشهایی که برای درخواست وام وجود دارد معرفی ضامن است. اکثر متقاضیان وام بانکی، وقت بسیاری را برای یافتن ضامن صرف میکنند. اما میتوانید بجای یافتن ضامن، میتوانید وام با سند ملکی دریافت کنید. این وام بدون ضامن است. سند ملکی که دارید، تا پایان پرداخت وام نزد هلدینگ ها میماند. نکته دیگری که وجود دارد این است که دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن از بانک و موسسات وام دهنده امکانپذیر است. اما همانطور که قبلا اشاره کردیم، دریافت وام از بانک زمانبر است.

وام با سند ملکی بدون ضامن چه مزایایی دارد؟

دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن، مزایای بسیاری برای شما به همراه دارد. اولین مزیت این است که این وام بدون ضامن است. ارائه سند ملکی یک روزه وام دریافت خواهید کرد و دیگر درگیر یافتن ضامن نخواهید شد. سند ملک به عنوان ضمانت کافی است. دومین مزیت این است که سرمایه شما حفظ خواهد شد. تصور کنید زمانی که شما با مشکلات مالی رو به رو هستید، به فکر فروش خانه خود افتادهاید. اما همانطور که میدانید، خانه یک سرمایه محسوب میشود. اول اینکه با توجه به اوضاع بازار املاک بسیار سخت است.

حتی اگر خانه به فروش برسد، شما نمیتوانید در آینده خانه خریداری کنید. به همین دلیل فروش خانه روش مناسبی برای تامین کسری بودجه نخواهد بود. به همین دلیل میتوانید با دریافت وام روی سند ملکی میتوانید سرمایه خود را حفظ کنید. سومین مزیت وام با سند ملکی این است که این وام فوری و یک روزه پرداخت میشود و شما درگیر کارهای اداری نخواهید شد. به همین دلیل دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن از هر جهت بهترین روش برای تامین کسری بودجه شما خواهد بود.

شرایط دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن چیست؟

برای دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن باید شرایطی داشته باشید تا این وام به شما تعلق بگیرد. شرایط دریافت وام مسکونی عبارتند از:

سند ملک باید شش دانگ آن به نام متقاضی باشد. این سند باید در دفاتر رسمی به ثبت رسیده و هیچ مشکلی نداشته باشد.

متقاضی نباید هیچ چک برگشتی یا بدهی قبلی به بانک داشته باشد.

هزینه کارشناس و انتقال سند را باید متقاضی پرداخت کند.

چنانچه هیچ یک از شرایط بالا را نداشته باشید، نمیتوانید وام با سند ملکی را دریافت کنید.

مدارک لازم جهت دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن

برای دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن باید یکسری مدارک را جمعآوری کرده. آن مدارک عبارتند از:

کپی و اصل سند ملک

کپی و اصل کارت ملی

کپی و اصل شناسنامه

توجه داشته باشید که از تمامی صفحات سند ملک و شناسنامه باید کپی بگیرید.

مبلغ و تعداد اقساط وام با سند ملکی بدون ضامن

مبلغ وام با سند ملکی بدون ضامن توسط بانک و موسسات وام دهنده تعیین شده و در هر بانک و موسسهای متفاوت است. اما بهطور کلی، مبلغ وام با سند ملکی 70 تا 75 درصد ارزش ملکتان میتوانید وام دریافت کنید. ارزش ملک توسط کارشناس تعیین میشود. تعداد اقساط توسط متقاضی تعیین میشود. یعنی اینکه متقاضی میتواند تعیین کند که چند قسط وام را به همراه سود آن پرداخت کنند. این یکی دیگر از مزایای وام با سند ملکی است.

چنانچه به هر دلیلی متقاضی موفق به پرداخت اقساط نشد، خانه را به مزایده گذاشته و مبلغ وام به همراه سود آن را از پول فروش خانه برداشته و مابقی را به متقاضی میدهد. بنابراین پیش از اقدام به دریافت وام، اطمینان حاصل کنید که میتوانید اقساط خود را کامل پرداخت کنید.

دریافت وام با سند ملکی از بانک و موسسات چه تفاوتی دارند؟

تا اینجای مقاله درباره وام با سند ملکی و وام فوری صحبت کردیم. به این موضوع اشاره کردیم که دریافت وام فوری و وام با سند ملکی از بانک نیز امکانپذیر میباشد، اما تفاوتهایی باهم دارند. اول اینکه با ارائه سند ملکی به بانک میتوانید وام دریافت کنید. اما برخی از بانکها به غیر از سند ملک، از شما میخواهند که ضامن معتبر معرفی کنید.

تفاوت دیگری که وجود دارد این است که اگر از بانک وام بگیرید، درگیر کارهای اداری خواهید شد. بنابراین دریافت وام زمانبر خواهد بود.

مراحل دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن

حال که تصمیم به دریافت وام با سند ملکی گرفتید، ابتدا باید مدارکی که در بالا به آنها اشاره شد را جمعآوری کرده. این برای تعیین ارزش ملک شما، از یک کارشناس کمک میگیرد. بعد از اینکه ارزش ملکتان تعیین شد، شما باید تعیین کنید که چه مقدار وام دریافت میکنید. بعد از اینکه مبلغ و تعداد اقساط وام تعیین شد، سند ملک میماند تا شما اقساط وام را پرداخت کنید. تمامی این مراحل زیر نظر وکیل انجام میشود. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست.

کد خبرنگار: ۱۵
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سید حسن حسینی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 1
    وام با سنو منزل
  • صادق IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    سلام من امروز رفتم بانک خبری از وام فوری نبود. فقط با میانگن حساب .
  • باتیستوتا IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    اینارو برا کی مینویسید ؟؟؟؟؟چرا میریم بانک میگن به ما چیزی ابلاغ نشده حکمن مردم گرفتین
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام وام خودرو کجا میدن بگیریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید