مدیرعامل آبفای البرز درباره شرایط آب شرب در کرج گفت: آب برای مشترکان به وضعیت تعادل بازگشته و مشکل خاصی در شبکه وجود ندارد.

آخرین خبرها از وضعیت آب شرب در کرج
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرعامل آبفای البرز با بیان اینکه شرایط آب شرب در کرج متعادل شده است، گفت: اما همچنان نیازمند همراهی شهروندان و مدیریت مصرف هستیم.

حمیدرضا نامداری اظهار کرد: خوشبختانه روند تامین آب برای مشترکان کرجی به وضعیت تعادل بازگشته و مشکل خاصی در شبکه وجود ندارد.

وی ادامه داد: آب سد برای انتقال به تصفیه خانه شماره یک در مدار قرار گرفته و وضعیت آبرسانی به شرایط عادی بازگشته است.

وی با تاکید براینکه مردم باید برای مصرف آب همچنان با شرکت آبفای استان البرز همراهی کنند، افزود: رعایت الگوی مصرف به خاطر نوسانات،‌ افت فشار و قطع آب که در چند روز گذشته صورت گرفته ضروری است ضمن آنکه برای رسیدن به تعادل کامل در شبکه توزیع زمان بیشتری نیاز است.

این مسئول تاکید کرد: البرزی‌ها همچنان به اطلاعیه‌های آبفای استان توجه داشته باشند و مدیریت مصرف را رعایت و مانند سابق مصرف نکنند تا آب مصرفی در اختیار تمام مشترکان استان قرار بگیرد.

نامداری خاطرنشان کرد: بسیاری از ساختمان‌ها در استان دارای پمپ آب هستند که نوسان فشار و قطعی آب در چند روز گذشته سبب شده تا مشکلاتی در مخزن و یا اتصالات آن داشته باشند که باید آن را بررسی کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید