در روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ جمعی از فعالین سیاسی کشور به همراه  عمار شهیر  در بازدید از استان اصفهان ابتدا در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با نثار گل و غبارروبی نسبت ب شهیدان این خطه ولایتمدار ادای احترام کردند.

دیدار مردمی جمعی از فعالین سیاسی با مسولین استانی و مردم غیور استان اصفهان

به گزارش سلام نو، این جمع سیاسی که در آن افرادی نام آشنا نظیر خشایار نادی، سیده ناهید کریمی، پروانه رامین، محمد رضا کاشانی، عمار شهیر، آرمیتا عابدی، عبدالرسول شکیبافر و مرضیه نجفی به چشم می خورد در ادامه به بازدید دفتر تحقیقاتی مهندسی مدتیک رفته و از نزدیک با مدیران این مجموعه گفتگو کردند و مشکلات آنها را شنیدند.
لازم به ذکر است این گروه در ادامه طی نشستی با برخی مسولین ارشد استان به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور پرداختند. 
در این دیدار آقای نادی خواستار توجه ویژه مسولین ب مشکلات معیشتی، مسکن و اشتغال جوانان شدند و به آنان توصیه کردند که از ظرفیت های زنان که حدودا پنجاه درصد جمعیت کشورمان را تشکیل می دهند و دارای صد در صد تاثیر گذاری در جامعه هستند در مناصب های مدیریتی استان حداکثر استفاده صورت گیرد.

ایشان ضمن تاکید به حضور جوانان و نخبگان در تمامی عرصه های مدیرتی استان خواستار ارتباط تنگاتنگ با جوانان دهه های هفتاد و هشتاد شدند.
این جمع سیاسی در پایان به دیدار حضرت حجت الاسلام والمسلمین ملکیان امام جمعه محترم سپاهان شهر رفته و از بیانات ارزشمند ایشان استفاده کردند.

دیدار مردمی جمعی از فعالین سیاسی با مسولین استانی و مردم غیور استان اصفهاندیدار مردمی جمعی از فعالین سیاسی با مسولین استانی و مردم غیور استان اصفهاندیدار مردمی جمعی از فعالین سیاسی با مسولین استانی و مردم غیور استان اصفهاندیدار مردمی جمعی از فعالین سیاسی با مسولین استانی و مردم غیور استان اصفهاندیدار مردمی جمعی از فعالین سیاسی با مسولین استانی و مردم غیور استان اصفهاندیدار مردمی جمعی از فعالین سیاسی با مسولین استانی و مردم غیور استان اصفهان

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید