رئیس آتش‌نشانی رباط‌کریم گفت: به علت اشتعال‌زا بودن لاستیک‌ها حجم آتش بسیار وسیع است که شرایط را دشوار کرده است.

فوری/ آتش سوزی گسترده در انبار ضایعات لاستیک در رباط‌کریم
به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد، حمید رزاقی، رئیس آتش‌نشانی رباط‌کریم از آتش‌سوزی بسیار گسترده در انبار دپو لاستیک‌های ضایعات در مجاورت شهرک اشکانیه رباط‌کریم خبر داد و گفت: اطفای حریق با آتش و دود غلیظ همراه است.

 حمید رزاقی  با اشاره به آتش‌سوزی انبار لاستیکاظهار داشت: ظهر امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر رباط‌کریم مبنی بر حریق یک انبار ضایعات لاستیک در مجاورت شهرک اشکانیه رباط‌کریم از ایستگاه‌های مختلف عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه به علت اشتعال‌زا بودن لاستیک‌های دپو شده حجم آتش بسیار گسترده است و اطفا حریق با آتش و دود غلیظ همراه است و این کمی کار را سخت‌تر می‌کند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرستان رباط‌کریم به محل حادثه اعزام‌شده‌اند و درگیر خاموش کردن آتش هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در جریان این حریق گسترده کسی مصدوم نشده اما به دلیل وسعت زیاد حریق شاید چند ساعاتی برای مهار آن زمان نیاز باشد.

رزاقی در پایان خاطرنشان کرد: به علت حجم وسیعی از آتش و دود از آتش‌نشانی‌های شهرهای اطراف درخواست کمک می‌شود تا هرچه زودتر این آتش‌سوزی مهیب مهار و اطفاء حریق انجام شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید