در این مطلب به معرفی عجیب ترین عروسی ها پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

لخت لخت بودن عروس و داماد و میهمانان در عروسی عجیب! + وزارت فرهنگ هشدار داد! + عکس

به گزارش سلام نو، در عروسی بدون لباسعروس و داماد و مهمانان بدون لباس مراسم عروسی را برگزار می‌کنند و تمامی حضار با بدن برهنه شرکت می‌کنند که البته با توجه به نوشیدن مشروبات الکلی رفتارهای اسفناکی رخ می دهد.

این نوع عروسی در برخی از کشورهای اروپایی رواج پیدا کرده است که تنها کشوردانمارک واکنش نشان داده است. !

عجیب ترین عروسی های دنیا را در زیر بخوانید

البته باید توجه داشت که این عروسی‌ها ممکن است توسط خود عروس و داماد یا برنامه‌ریزان عروسی انتخاب شده باشند و هدف اصلی آن‌ها سرگرمی و خنده دار بودن باشد.

خنده دارترین عروسی‌

عروسی پرندگان: در این نوع عروسی، عروس و داماد لباسی شبیه به پرندگان مانند عقاب یا کاناری پوشیده و مراسم عروسی را با حرکات و رفتارهای پرندگان برگزار می‌کنند.

عروسی فانتزی: در این نوع عروسی، عروس و داماد لباس‌ها و لوازمی با طرح‌ها و سبک‌های فانتزی مانند شخصیت‌های فیلم و کارتونی را دارند. می‌توانند لباس‌های قدیمی، لباس‌های فضایی، لباس‌های هالووین و غیره را انتخاب کنند.

عروسی موضوعی: در این نوع عروسی، عروس و داماد یک موضوع خاص را برای عروسی انتخاب می‌کنند، مانند عروسی سینمایی با محل دیزنی لند، عروسی سفر در زمان با لباس‌های قدیمی و غیره.

عروسی کمدی: در این نوع عروسی، عروس و داماد و مهمانان در اجرای طنز و کمدی مشارکت دارند. می‌توانند جوک و شوخ طبعی‌ها را در طول مراسم اجرا کنند.

عروسی ورزشی: در این نوع عروسی، عروس و داماد لباس و تجهیزات مربوط به ورزش خاصی مانند فوتبال، بسکتبال یا تنیس را بپوشند و مراسم عروسی را با المان‌های ورزشی برگزار کنند.

عروسی ورزشی

عروسی زیر آب: در این نوع عروسی، عروس و داماد و تمامی مهمانان زیر آب تحت یک کاپسول گنجانده می‌شوند و مراسم عروسی در زیر آب برگزار می‌شود.

عروسی کارتونی: در این نوع عروسی، عروس و داماد و مهمانان لباس‌ها و ظاهری مشابه شخصیت‌های کارتونی مانند میکی موس و دیزنی لند را دارند.

عروسی عکاسی: در این نوع عروسی، مراسم عروسی به عنوان یک جلسه عکاسی در نظر گرفته می‌شود و عروس و داماد در موقعیت‌های عجیب و غریب عکس می‌گیرند.

عروسی اسکیت: در این نوع عروسی، عروس و داماد و مهمانان در اسکیت روی یخ شرکت می‌کنند و مراسم عروسی در روی یخ برگزار می‌شود.

عروسی اسکیت

لطفاً توجه داشته باشید که این نمونه‌ها تنها چند مثال از خنده دارترین عروسی‌های دنیا هستند و هر کدام از آن‌ها ممکن است بر اساس سلیقه و دستاوردهای فرهنگی مربوط به منطقه‌ای که برگزار می‌شود، متفاوت باشند. این عروسی‌ها ممکن است توسط خود عروس و داماد یا برنامه‌ریزان عروسی انتخاب شده باشند و برای شادی و سرگرمی مهمانان برگزار شوند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید