ثبت نام کوییک s، ساینا و پراید وانت در قالب طرح فروش فوری و پیش فروش سایپا ویژه خردادماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

با پرداخت ١٣۴میلیون بدون قرعه کشی کوییک بخرید+ لینک پیش فروش کوییک s، ساینا و پراید
به گزارش سلام نو؛ ثبت نام کوییک s، ساینا و پراید وانت در قالب طرح فروش فوری و پیش فروش سایپا ویژه خردادماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ با عرضه کوییک s، ساینا s دوگانه سوز و پراید وانت ۱۵۱ آغاز شده است. در ادامه لینک ثبت نام و جزییات فروش سایپا آورده شده است.

ثبت نام پراید وانت خارج از سامانه یکپارچه

برای ثبت نام پراید وانت بدون قرعه کشی مدل ۱۵۱ مجهز به سیستم دی لایت باید ۲.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال پرداخت کنید. متقاضیان ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲ می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت سایپا یدک مراجعه کنند. مهلت پایان این ثبت نام تا تکمیل ظرفیت اعلام شده است.

لینک ثبت نام پراید وانت خرداد ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام جدید سایپا از ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت نام پراید وانت اقدام کنند.

ثبت نام کوییک اس بدون قرعه کشی

پیش فروش ساپیا با ثبت نام کوییک s از روز گذشته آغاز شده است. طبق موعد تحویل خودروهای سایپا، این خودرو هفته چهارم آذر ماه ۱۴۰۲ است.

قیمت کارخانه کوییک اس عرضه شده در این طرح ١٣۴ میلیون و ۴٠٠ هزار تومان است. سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی را آغاز کرده است.

12

سایت ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ / فروش فوق العاده سایپا

ثبت نام سایپا خرداد ۱۴۰۲ ویژه خودروی ساینا s دوگانه سوز در قالب طرح فروش فوری نیز است. کل مبلغ قیمت کارخانه ساینا اس باید یکجا واریز شود و موعد تحویل خودرو نیز ۹۰ روزه است.

13

لینک ثبت نام ساینا اس دوگانه سوز

متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و نسبت به واریز وجه و تکمیل مراحل ثبت نام فروش فوق العاده سایپا اقدام کنند.

پیامک ارسالی برای منتخبین کوییک و ساینا اس

گفتنی است متقاضیانی که اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی ساینا s دوگانه سوز و کوییک s دنده‌ای با اولویت پاییز سال ۱۴۰۲ تائید شده است، می‌توانند نسبت به ادامه فرایند ثبت نام سایپا از طریق سامانه یکپارچه اقدام کنند. برای منتخبین کوییک و ساینا اس از ۲۳خردادماه از سوی گروه خودروسازی سایپا پیامک ارسال شده است./اقتصادآنلاین

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عمید IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    قیمتهای پژو پارس ونیسان وانت بیار بالاست نگذارید دلالها جیبشان پر شود باید مثل طلا ریزش شدید داشته تمام خودروهای داخلی مثل پژو نیسا ن وانت پر سوخت به شدت ریزش کند و نظارت جدی بر سایت دیوار و نمایشگاه خودرو بگذارید شامل جریمه سنگین شوند و به تعزیرات حکومتی معرفی شوند
  • عمید IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    بازهم زیاده قیمت پژو ، و نیسان وانت بسیار بالاست چراریزش ندارد این خودروها بیار بی کیفیت و پر سوخت هستند و مردم انبار کردند نظارتی بر بازار خودروهای داخلی نیست بر سایت دیوار ، بنگاه‌های خودرو را جریمه نقدی شوند و به تعزیرات حکومتی معرفی شوند نظارتی نیست فقط طلا ریزش دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید