مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی، با انجام اقدامات فنی و مراقبتی، از فعالیت یک سرباند و سرشبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان مطلع شدند.

بازداشت سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان
به گزارش سلام نو؛ فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری یکی از سرشبکه ها و سرباندهای قاچاق سوخت هرمزگان، توسط مرزبانان هرمزگان خبر داد.

سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی، با انجام اقدامات فنی و مراقبتی، از فعالیت یک سرباند و سرشبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی مقام قضائی و دادستان مرکز استان، این سرشبکه قاچاق را شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: مرزبانان با تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس موفق شدند، این سرباند قاچاق به هویت معلوم را در شهرستان بندرعباس زمین‌گیر و دستگیر کنند.

اسماعیلی ادامه داد: یک دستگاه خودروی لوکس خارجی متهم در حین دستگیری توقیف و از داخل آن بیش از ۱۱ دستگاه تلفن همراه پیشرفته که در امر ارتباطات ناسالم با قاچاقچیان استفاده می‌گردید، تعدادی کارت بانکی و مقادیر قابل توجهی تراول و اسکناس داخلی و خارجی از داخل خودور کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به این مطلب که سرباند دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و برخورد قاطع دستگاه قضائی، راهی دادسرا شد، خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر فرمانده کل فراجا یکی از برنامه‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و سرشبکه های قاچاق است که با امید به خداوند متعال و همکاری مرزنشینان به آن جامه عمل می‌پوشانیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید