یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران از تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، خبر داد.

ترافیک شدید در جاده‌های شمالی
به گزارش سلام نو؛ رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، گفت: شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیک در جاده‌های شمال هستیم.

وی افزود: پایان هفته‌ها که می‌شود شاهد افزایش حجم تردد در جاده‌های شمال هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی نیمه‌سنگین مقطعی در محور هراز، اضافه کرد: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کندوان هم پرحجم شد.

جهان‌تاب با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال تداوم دارد، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی در پایان بر توجه به توصیه‌ها و هشدارها و پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی شمال تاکید کرد./فارس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید