کشف هزاران کامپیوتر سرقتی کامیون ها منجر به دستگیری سارق شد.

غیب کردن کامیون توسط مرد تهرانی + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، کف حیاط فرماندهی انتظامی تهران هزاران کامپیوتر ماشین در مساحت وسیعی چیده شده است.ناگفته پیداست که این کامپیوترها سرقتی هستند.اما عجیب این است که همه این سرقت ها توسط یک باند سارق انجام شده که با دستگیری یک مالخر به دام افتاده اند.

چیدن این حجم از اموال سرقتی مردم مثل نمونه کار یک سارق حرفه ای است که معلوم نیست باید چند سال از عمرش را گوشه زندان آب خنک بخورد.

اما این تنها گوشه ای از هنرهای یک تبهکار است! چون او به جز ربودن کامپیوتر ماشین ها، گاهی به ربودن خود ماشین ها هم دست می زد.آن هم نه پراید و پژو و سمند، بلکه ماشین های سنگین مثل کامیون می ربود.

مدتی قبل زمانی که طرح مبارزه با مالخران از سوی سردار محمدیان رئس پلیس تهران کلید خورد، ماموران پلیس موفق به دستگیری یک نالخر شده و به دنبال آن سارق کامپیوترهای ماشین هم به دام افتاد.

پیش از آن مدیر یک شرکت حمل و نقل ربوده شدن دو خودرو کامیون شرکت خود را به ماموران پلیس گزارش داده بود.نحوه ربوده شدن این خودروها حکایت از آن داشت که سارق هر دو خودرو یک نفر یا یک باند سرقت است.

در جریان تحقیقات از سارق کامپیوترها و دیگر لوازم خودرو، این فرد به ربودن دو کامیون شرکت حمل و نقل نیز اعتراف کرد اما از آنجایی که احتمال می رود این فرد به تنهایی از عهده این سرقت ها برنیامده و همدستان دیگری داشته که به صورت باندی اقدام به سرقت ها می کردند؛ بنابراین تحقیقات از این فرد تا روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا ادامه دارد.در ادامه گزارش گفتگوی ما را با مدیر شرکت حمل و نقل که دو کامیون شرکت او توسط این سارق ربوده شد بخوانید.

این مرد کامیون ها را غیب می کرد

از ماجرای ربوده شدن کامیون ها برایمان بگویید.

من مدیر یک شرکت حمل و نقل هستم.این شغل پدری من است.به این صورت که چندین خودرو سنگین تحت اختیار رانندگان قرار می دهیم و آنها برای شرکت کار می کنند.تا اینکه فروردین ماه امسال یکی از خودروها در حالی که توسط راننده کنار جاده پارک شده بود توسط اشخاص ناشناس دزدیده شد.

دومین سرقت هم هم زمان با همان اولی رخ داد؟

بعد از ربوده شدن اولین کامیون اقدام به ثبت شکایت کردیم.در حالی که تحقیقات برای روشن شدن رد ماجرا آغاز شده بود، 18 خرداد امسال بود که یک کامیون دیگر به همان شیوه و شگرد کنار جاده از یک راننده به سرقت رفت.

الان هر دو کامیون پیدا شده اند؟

بله کامیون ها صحیح و سالم پیدا شده است.ظاهرا سارق خودروهای ما سرقت های زیاد دیگری هم داشته که ماموران پلیس در حال رسیدگی به پرونده هستند.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    راننده هاشونو نبردن هنوز خوبه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید