مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی به مناسبت هفته صنایع‌دستی در محل قلعه والی برپا شد.

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی در ایلام

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت هفته صنایع‌دستی در محل قلعه والی شهر ایلام نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: امسال نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته، با برپایی ۱۲ تخته سیاه‌چادر به معرفی محصولات صنایع‌دستی استان می‌پردازد.

شریفی گفت: در این نمایشگاه محصولات صنایع‌دستی استان در رشته‌های مختلف شامل گلیم نقش برجسته، سفال و سرامیک، حصیربافی، چیت‌بافی، معرق روی چوب، زیورآلات سنتی، چاقوسازی، چرم‌دوزی، آیینه‌کاری، محصولات جاجیم‌بافی، نمد، بافته‌های سنتی و … در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: همچنین در این نمایشگاه صنعتگران با پخت نان محلی و شیرینی‌های سنتی از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان پذیرایی می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام ادامه داد: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی به مدت پنج روز از ۲۲ لغایت ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ در محل قلعه والی شهر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ شب، برای خرید و بازدید علاقه‌مندان دایر است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید