وزیر کشور درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: دولت در راستای تأمین کالاهای اساسی برای عموم مردم، این طرح را تهیه کرده است.

خبر مهم درباره طرح کالابرگ الکترونیکی

وزیر کشور با اشاره به طراحی سامانه‌ای برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: این طرح آماده اجراست.
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور، اظهار کرد: در این جلسه با حضور وزیر کار و استانداران، موضوع کالابرگ الکترونیک بررسی شد. این طرح مهم است و دولت در راستای تأمین کالاهای اساسی برای عموم مردم، این طرح را تهیه کرده است.
وی افزود: در این زمینه سامانه خوبی طراحی شده است. در این سامانه چند ده هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف عملیاتی شده تا مردم بتواند نیازهای خود را در قالب ۱۱ کالای اساسی اعلام شده در قالب کالابرگ تأمین کنند.
وحیدی با اشاره به نام مسئولیت وزارتخانه مربوطه این طرح، تصریح کرد: مسئول این طرح، وزارت تعاون است ولی در سطح استان‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها درگیر هستند. بنابراین لازم بود هماهنگی‌های بیشتر صورت بگیرد و آمادگی اجرایی فراهم شده است. همه آمادگی اجرای این طرح را دارند.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: کسانی که که مایلند یارانه خود را به صورت کالابرگ دریافت کنند، می‌توانند به سامانه شبکه ملی اعتبار (شما) مراجعه کنند. این سامانه غیر از تأمین کالاهای اساسی، می‌تواند کارهای دیگری از جمله زنجیره تأمین مالی را سامان بدهد. برای اجرای این طرح هماهنگی‌های بیشتری صورت گرفت و امیدواریم مردم بتوانند از این طرح استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید