یک نماینده مجلس گفت: دولت در رفع مشکلات معیشتی مردم توفیق لازم به دست نیاورده است.

درباره علت گرانی‌ها پاسخی برای مردم نداریم / مردم از اجرای طرح کالابرگ رضایت ندارند
به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت گرانی‌ها گفت: ما در این زمینه پاسخی برای مردم نداریم؛ امروز کنترل تورم به عنوان یک دستورالعمل اصلی است، اما چرا حاصل نمی‌شود و باید عوامل این موضوع خشکانده شود.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۱۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از راهپیمایی حماسی مردم عزیز ایران در راهپیمایی روز قدس و تبریک و تسلیت شهادت سرداران جبهه مقاومت از جمله سردار زاهدی و سردار حاج رحیمی و یاران آسمانی آن‌ها در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: قطعی روزانه ۵ ساعت برق چاه‌های کشاورزی تنها به ضرر تولید است و با شعار سال که جهش تولید و مشارکت مردم است، سازگاری ندارد لذا نباید قطعی برق در شهرها را با قطعی برق چاه‌های کشاورزی جبران کرد که به تولید ضربه می‌زند و انتظار داریم هرچه زودتر این آیین‌نامه اصلاح شده و کشاورزان بتوانند به اندازه لازم از برق استفاده کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از وضعیت گرانی‌ها گفت: ما در این زمینه پاسخی برای مردم نداریم؛ امروز کنترل تورم به عنوان یک دستورالعمل اصلی است، اما چرا حاصل نمی‌شود و باید عوامل این موضوع خشکانده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت طبق فرمایشات رهبری در زیرساخت‌ها کارهای چشمگیری انجام داده که قابل تقدیر است، اما در رفع مشکلات معیشتی مردم توفیق لازم به دست نیامده، عنوان کرد: باید به صورت همه جانبه برای کنترل تورم، اقداماتی انجام داد و یا برای حفظ قدرت خرید مردم از راهکارهایی مانند کالابرگ الکترونیکی که مصوب مجلس است، استفاده کرد.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: دولت تاکنون راه‌های مختلفی را برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی رفته است، اما هیچ کدام رضایت مردم را به دست نیاورده لذا لازم است پیشنهادات نمایندگان که برای حل این موضوع مفید است مورد توجه قرار گیرد. همچنین لازم است قیمت کالاهای یارانه‌ای به تثبیت برسد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید