سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز خواننده و بازیگر معروف آمریکایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی عاشقانه از خودش و بریتنی منتشر کرد.

عکس جدید بریتنی اسپیرز و سام اصغری + عکس

به گزارش سلام نو، سام اصغری در تاریخ 12 اسفند سال 1372 (4 مارس 1994) متولد شده است.

پدر او اصالتا آمریکایی هست و مادر ایرانی دارد. خانواده او 6 نفره هستند و سه خواهر بزرگ تر از خود دارد.

نام اصلی سام در شناسنامه "حسام اصغری" هست. او در سال 2006 به همراه پدرش که به عنوان راننده کامیون فعالیت می کرد، به آمریکا مهاجرت کردند.

سام از سن 12 سالگی علاقه زیادی به ورزش کردن داشت و از همان دوران، وارد تیم فوتبال شد. او برای تیم فوتبال نبراسکا لس آنجلس بازی می کرد اما بعد از گذشت مدتی، از این تیم اخراج شد! این اخراج شدن مقدمات بروز افسردگی و پرخوری عصبی رو در سام ایجاد کرد و در مدت کوتاهی با اضافه وزن خیلی زیادی مواجه شد!

سام اصغری که هدف های بزرگ و ارزشمندی در ذهن خود داشت، سعی کرد تا به این افسردگی غلبه کند و با تمرینات بدنسازی فشرده و حرفه ای، اضافه وزن خودش رو که در حدود 45 کیلو گرم بود رو از دست داد و خیلی سریع فیزیک بدنی و اندام ورزشکاری و حرفه ای پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا سریع تر از چیزی که تصور می کرد، پله های موفقیت رو طی کنه!

بعد از اینکه کار بدنسازی و تناسب اندام او به شکل حرفه ای ادامه پیدا کرد، عکس های مختلفی از او منتشر شد و همچنین عکس او روی جلد مجله مرد اهنی (IRON MAN) نیز چاپ شد و همین موضوع باعث شد تا از برندهای مختلف و نامدار، پیشنهاداتی در رابطه با کار مدلینگ دریافت کند!

علاوه بر این به دلیل تناسب اندام خیلی خوبی که داشت، توسط کمپانی های مختلف برای حضور در ویدیو کلیپ های خواننده های معروف نیز دعوت می شد و به همین ترتیب هر روز شهرت و محبوبیت بیشتری کسب می کرد تا اینکه در یکی از همین ویدیو کلیپ ها عاشق خواننده معروف و پرطرفداری به نام بریتنی اسپیرز شد!

سام اصغری

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید