همسر اول و دوم یکی از نمایندگانی که در دوره یازدهم به خانه ملت راه یافته است، خواستار تعیین تکلیف خود و زندگی‌شان شدند زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد.

دردسر جدید برای نماینده مجلسی که ۳ زن دارد! | پست گرفتن برخی زنان نمایندگان مجلس در دولت‌

به گزارش سلام نو به نقل از آرمان ملی آنلاین، یکی از زنان حاشیه‌ساز همسر اردشیر مطهری نماینده مجلس یازدهم است که برای بازدید از شرایط دانش‌آموزان به یک مدرسه رفت و استقبال عجیبی از او شد. این تشریفات برای نماینده گرمسار و همسرش حاشیه‌ساز شد و کلیپ این حضور در فضای مجازی منتشر شد. روزگذشته اردشیر مطهری به ارائه توضیحاتی درباره بازدید همسرش از یک مدرسه پرداخت و در توضیح کلیپ منتشر شده از همسرش که در آن دانش‌آموزان به شکل خاصی از او استقبال می‌کنند، گفت: «همسر بنده خواهر شهید زلالی است و از یک خانواده بسیار متوسط و مذهبی در دوران انقلاب و بعد از انقلاب و نهایتا در همه سختی‌ها و دشواری‌های نظام هم خودش، هم برادرانش و خانواده او پای کار بودند. علاوه بر این بنده روحیه مردم‌مداری، همراهی با مردم و تواضع را سرلوحه کار خود قرار دادم.»

وی افزود: «نکته قابل توجه این است که همسرم مشاور امور بانوان بنده است و شبانه‌روز به خانواده‌های بی‌بضاعت سرکشی می‌کند. قضیه آن مدرسه هم به این ترتیب است که در گرمسار تعدادی به اندازه انگشتان یک‌دست از زمان انتخابات دل‌ پری دارند چرا که از طریق ما برای رانت‌خواری‌ها، زمین‌خواری‌ها و ارتباط با باند کانون قدرت و ثروت، چیزی عاید آن افراد نشده بر همین اساس ناراحت هستند.» وی بیان داشت: ‌«واقعیت امر این است که ما در مدت ۴۰ سال خدمت خود چنین روحیاتی نداشته، نداریم و نخواهیم داشت. با توجه به اینکه بنده پیش از این در مجموعه نظامی خدمت می‌کردم چنین روحیاتی ندارم.» مطهری توضیح داد: «واقعیت امر این است مراسمی که در آن از همسر بنده نیز در کنار سایرین استقبال می‌شود مربوط به روز معلم بوده اما خبرنگاری در استان سمنان که پیش از این بارها از بنده تقاضای کارت شناور، کمک مردمی و پول کرده بود و من هم او را هم تحویل نگرفته و نمی‌گرفتم این فیلم را منتشر کرده است. این خبرنگار قبل از این در بحث حکم دادگاه علیه بنده بسیار تند رفت و علیه بنده حکمی زد اما به‌دلیل اینکه متوجه شدم به یکی از نهادها وابسته است، چیزی نگفتم و گذشت کردم اما مجددا این آقا در حالی که اصل فیلم را برش کرده علیه بنده و با نیت سوء و عناد فیلمی از همسرم منتشر کرده والا مشخص است که همسر بنده از آن سانتی‌مانتال‌ها نیست که به‌دنبال چنین مواردی باشد.»

اعتراض مطهری به انتصاب همسران

نکته قابل تامل این است که اردشیر مطهری از منتقدان منصوب کردن همسران مسئولان بود. او اردیبهشت ۱۴۰۲ در توئیتی نوشت: «در وزارت نفت و صنایع پتروشیمی چه خبر است؟ وقتی همسر معاون وزیر پست می‌گیرد، عجیب نیست بشنویم نیروهای آقای معاون وزیر نیز درمسیر رئیس‌شان حرکت‌ کنند!»

زنان خبرساز

در بهمن ۱۴۰۰ بار دیگر همسران نمایندگان مورد توجه قرار گرفتند البته فقط زنان یک نماینده! آفتاب‌نیوز نوشت: «همسر اول و دوم یکی از نمایندگانی که در دوره یازدهم به خانه ملت راه یافته است، خواستار تعیین تکلیف خود و زندگی‌شان شدند زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد. این نماینده بدون اذن از همسر اول اقدام به ازدواج با همسر دوم کرد؛ همسر دوم یک دختر ۲۴ ساله و اهل ولنجک تهران است. حکایت ازدواج‌های این نماینده مجلس همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزید؛ این در حالی است که این دختر شاگرد او در دانشگاه بود. این نماینده ۱۷۰ مغازه در پاساژ قائم شهرری داشته و در منزل سه طبقه دارای استخر و سونا و جکوزی در خیابان باغ طوطی و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی سکونت دارد.

انتصاب برخی زنان نمایندگان در دولت‌؟!

چند ماه بعد نام همسر یکی دیگر از نمایندگان مطرح شد. خبرآنلاین در فروردین ۱۴۰۱ نوشت: «سارا بوربور همسر نماینده مجلس که وزارتخانه جهاد کشاورزی را در شأن خود ندانسته توسط میرکاظمی به‌عنوان رئیس فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه منصوب شده است.» البته تنها بوربور نبود که منصوب شد و الهام اکبری همسر احمد نادری هم مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور آموزش‌های شهروندی شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید