تفریح و سرگرمی از نیازهای مهم هر انسانی است به همین جهت با ما همراه باشید تا درباره تفریحات هیجان‌انگیز چالیدره مشهد بدانیم.

تفریحات هیجان‌انگیز چالیدره مشهد

سلام نو _ سرویس گردشگری: چالیدره مشهد دارای مساحت ۱۶۰ هکتار بوده و ۱۴۳۳ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. همچنین این منطقه کوهستانی بوده و علاوه بر امکانات تفریحی آبی، امکانات هیجان انگیز دیگری را فراهم آورده تا روزی هیجان انگیز و لذت بخش را برای گردشگران بسازد. اگر به مشهد سفر کرده اید و تا حال به سراغ این مجموعه گردشگری نرفته اید، پیشنهاد می شود تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا با امکانات این جاذبه گردشگری بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل و در سفر بعدی به مشهد، به سراغ مجموعه تفریحی چالیدره بروید و روزی هیجان انگیز برای خود رقم بزنید.

امکانات تفریحی مجموعه گردشگری چالیدره مشهد

ترن کوهستان

آشنایی با امکانات تفریحی مجموعه چالیدره مشهد را با ترن کوهستان یا فونیکولار آغاز می کنیم. یکی از آرامش بخش ترین تفریحاتی که می توانید در این مجموعه تفریحی به سراغ آن بروید، ترن کوهستان می باشد. همانطور که گفته شد، دریاچه چالیدره در بالای کوه قرار داشته و برای رسیدن به ان می توانید سوار قطار کابلی شده و با استفاده از آن به دریاچه برسید.

تفریحات هیجان‌انگیز چالیدره مشهد

این قطار بسیار آرام حرکت می کند و سرعت آن اصلا به ترن هوایی شباهت ندارد. با سوار شدن بر ترن کوهستان در ارتفاع زیادی از منطقه قرار خواهید داشت که این موضوع می تواند بسیار هیجان انگیز به نظر برسد. از دیگر راه هایی که می توانید خود را به بالای کوه برسانید استفاده از پلکانی است که تعداد پله های آن به ۲۰۰ عدد می رسد. این روش برای افرادی مناسب است که به کوهنوردی و ورزش علاقه مند هستند.

تله سیژ

تله سیژ یکی از تفریحاتی است که اغلب در بسیاری از پیست های اسکی، نظیر پیست اسکی دیزین در کرج وجود دارد. تله سیژها نوعی تله کابین روباز هستند که به جای سوار شدن در کابین های چهار نفره، سوار صندلی های دو نفره می شوید. این صندلی های دو نفره پشت سر هم قرار دارند و به سمت جلو حرکت می کنند و با استفاده از آن می توانید به راحتی به بالای کوه برسید. در این مسیر بر فراز دره ای سرسبز و دریاچه ای آبی حرکت خواهید کرد که منطره بسیار زیبا و به یاد ماندنی را پدید می آورند.

تفریحات هیجان‌انگیز چالیدره مشهد

تله کابین

یکی ازامکانات تفریحی چالیدره مشهد، تله کابین آن می باشد که بهترین تفریح برای خانواده ها به شمار می رود. شما می توانید برای رسیدن به بالای کوه سوار تله کابین این منطقه شوید و به راحتی و با گذر از مناظری جذاب و هیجان انگیز، خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود پدید آورید. تله کابین چالیدره دارای طول ۲۷۰ متر می باشد. همچنین برای مسیر برگشت نیز می توانید از همین تله کابین ها استفاده کنید و به راحتی به مبدا خود باز گردید.

بانجی جامپینگ

یکی از تفریحات هیجان انگیز مجموعه تفریحی چالیدره مشهد، بانجی جامپینگ یا پرش از ارتفاع می باشد که می توانید با استفاده از آن آدرنالین ترشح کنید. این تفریح از امنیت کامل برخوردار بوده و برای استفاده از آن نگرانی از این بابت نداشته باشید و سعی کنید از هیجان آن لذت ببرید. اگر جزء افرادی هستید که ترس از ارتفاع دارید و یا مبتلا به بیماری های قلبی هستید، به سراغ بانجی جامپینگ نروید.

تفریحات هیجان‌انگیز چالیدره مشهد

زیپ لاین

اگر به تفریحات هیجان انگیز علاقه دارید و از ارتفاع ترس ندارید، یکی از تفریحاتی که می توانید در این مجموعه تفریحی به سراغ آن بروید، زیپ لاین می باشد. برای استفاده از این تفریح یک طناب دور کمر شما بسته می شود و با استفاده از آن، آویزان طنابی خواهید شد که یک طرف آن به کوه و طرف دیگر آن به زمین متصل شده است می شوید و از بالا به سمت پایین می آیید.

تفریحات مهیج چالیدره

سافاری

کارتینگ یکی از تفریحاتی است که علاقه مندان به سرعت و هیجان را به سمت خود می کشاند. کارتیگ یک پیست مسابقه ماشین های کوچک و سرعتی است و شما می توانید برای مسابقه و تجربه هیجان به سراغ آن بروید. این پیست از امنیت کامل برخوردار بوده و می توانید با خیالی راحت از ماشین بازی و هیجان بهره مند شوید.

ماساژ ماهی یا دکتر فیش

اگر در میان تفریح به سلامت خود اهمیت می دهید، مجموعه تفریحی چالیدره مشهد بخشی را با نام ماساژ ماهی برای گردشگران فراهم آورده تا بتوانند با مراجعه به این بخش بافت های مرده پوست را از بین برده و قدرت تمرکز و آرامش خود را افزاش دهند.

تفریحات هیجان‌انگیز چالیدره مشهد

مرکز ماساژ ماهی دارای تاییدیه وزارت بهداشت و پزشکی می باشد و خدمات مناسبی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد. در این مرکز، حوضچه هایی وجود دارند که در آن ها نوعی ماهی که دکتر فیش یا گارای قرمز نام دارد، انداخته اند. این ماهی ها آنزیمی را از خود ترشح می کنند که باعث می شود سلول های مرده پوست از بین بروند. برای استفاده از این حوضچه های می توانید داخل آن ها قرار بگیرید و ماهی های گارای قرمز که در این حوضچه ها قرار دارند با مکیدن پوست شما عمل پاکسازی را انجام می دهند.

باگی سواری

چالیدره که خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می رود، تفریحات مختلفی نظیر باگی سواری را در خود جای داده است. ماشین هایی چهار چرخ که به موتور هم شباهت دارند، با نام باگی شناخته می شوند. باگی سواری یکی از تفریحاتی است که می توانید به همراه دوستان یا خانواده خود به سراغ آن بروید.

تفریحات هیجان‌انگیز چالیدره مشهد

موتور چهارچرخ

موتور چهارچرخ یا موتور ATV از دیگر امکانات تفریحی است که همه افراد در هر سنی که باشند می توانند به سراغ آن بروند و از آن لذت ببرند. مسیری که در این مجموعه تفریحی برای موتور چهارچرخ در نظر گرفته شده ۳ کیلومتر می باشد.

منبع: لوکس ویلا

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید