تغییر و افت اکسیژن و همچنین فشار کابین، سبب شد تا برخی از مسافران در تنفس با مشکل رو به رو شوند و وضعیت پایدار خود را از دست بدهند و همین امر باعث شد تا ماسک‌های اکسیژن بصورت خودکار از محفظه نگه‌دارنده خارج شوند.

فرود اضطراری پرواز تهران - ماهشهر در اصفهان

هواپیما فوکر ۱۰۰ از شرکت هواپیمایی کارون، که از تهران قصد سفر به ماهشهر را داشت روز گذشته و دقایقی پس از پرواز در فرودگاه اصفهان فرود اضطراری داشت.

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا از خوزستان، عصر روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه از شرکت هواپیما کارون یک فروند فوکر ۱۰۰ در ساعت ۱۶ تهران را به مقصد ماهشهر ترک کرد اما به دلیل شرایط جوی و ایجاد نقص فنی برای هواپیما، در فرودگاه اصفهان فرود اضطراری داشت.

یکی از مسافران این پرواز در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: دقایقی بعد از بلند شدن هواپیما، تکان‌های وحشتناک و پُر تکرار و بیش از اندازه و همچنین ضربه‌های پی در پی در بین ابرها به هواپیما باعث ایجاد ترس و اضطراب در بین مسافران شد.

وی افزود: تغییر و افت اکسیژن و همچنین فشار کابین، سبب شد تا برخی از مسافران در تنفس با مشکل رو به رو شوند و وضعیت پایدار خود را از دست بدهند و همین امر باعث شد تا ماسک‌های اکسیژن بصورت خودکار از محفظه نگه‌دارنده خارج شوند.

درحالی که همه مسافران با ترس و فریاد خود را در شرایط ناایمن می‌دیدند، خلبان پرواز نزدیک‌ترین مسیر را برای فرود اضطراری انتخاب کرد و در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

این مسافر افزود: بعد از فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان، مسئولان ذی‌ربط به دنبال پرواز جایگزین بودند تا با اولین پرواز مسافران را از اصفهان به ماهشهر، برسانند اما در حالی که وعده داده شده بود این پرواز ساعت ۲۰ شب گذشته انجام شود اما متاسفانه با بیش از ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه تاخیر و البته بعد از اعتراض مسافران، مقارن ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه همان شب اصفهان را به مقصد ماهشهر ترک کرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید