با پیشرفت تکنولوژی در ماشین آلات بافت فرش، فرش های ماشینی جدیدی تولید می شوند که بسیار شبیه فرش های دستباف هستند.

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه را مستقیم از کارخانه خرید کنید

یکی از این فرش ها، فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه است که بافتی ریز و طرح های ظریفی دارد. به عبت بالا بودن تعداد شانه و تراکم در این نوع فرش، قیمت گرانتری نسبت به فرش هایی با شانه کمتر دارد. بنابراین خریداران زیادی به دنبال خرید فرش ۱۵۰۰ شانه می باشند. خرید مستقیم فرش از کارخانه باعث کاهش قیمت فرش ماشینی می شود، فروشگاه فرش کوروش یکی از این مجموعه هاست، برای آشنایی بیشتر با فرش ۱۵۰۰ شانه و نحوه خرید فرش ماشینی مستقیم از کارخانه تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه چیست؟

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه از جدیدترین تولیدات صنعت فرش است که در تراکم مختلف، از ۷۰۰ تا ۴۶۰۰ گره، بافته می شود. کیفیت بالای بافت، شانه و تراکم زیاد، استفاده از مواد اولیه درجه یک، تعداد رنگ زیاد، چند نمونه از ویژگی های منحصر به فرد فرش ۱۵۰۰ شانه ماشینی است.

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه بسیار ظریف است و برای استفاده در منازل بزرگ، لوکس و اعیانی و فضاهای مجلل بسیار مناسب می باشد.

ویژگی فرش های ۱۵۰۰ شانه

طراحان فرش ۱۵۰۰ شانه نیز با الهام از طرح های معروف، فرش هایی با نقشه زیبا و چشم نواز ترسیم می کنند که باعث شده تا خریداران زیادی را به خود جلب کند. تعداد و فشردگی زیاد گره ها، استفاده از الیاف نازک و ظریف در بافت، طرح و نفش فرش ماشینی با رنگ بندی متنوع، در بافت فرش استفاده می شود که نتیجه نهایی زیبایی خاصی به منزل شما می بخشد.

  • شانه و تراکم در فرش ۱۵۰۰ شانه

همانطور که می دانید هر چقدر تعداد تراکم و شانه فرش بیشتر باشد، لطافت و ریز بافتی بالاتری دارد. در حال حاضر بالاترین تعداد شانه و تراکم در فرش های ماشینی متعلق به فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ می باشد. بنابراین با وجود ۱۵۰۰ گره در یک متر عرض فرش و ۴۵۰۰ گره در یک متر از طول این فرش، زیبایی و طرح در کنار ریزبافتی فوق العاده چشمگیر خواهد بود. اگر به دنبال خرید فرش لطیف و نفیسی هستید، پیشنهاد ما خرید فرش ۱۵۰۰ شانه است.

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه را مستقیم از کارخانه خرید کنید

تعداد تراکم بالای این محصول در نرمی و لطافت فرش تاثیر زیادی دارد و باعث می شود تا نقش و نگار در هم پیچیده فرش، به خوبی قابل مشاهده باشد. همچنین به دلیل کم بودن ارتفاع نخ خاب فرش ۱۵۰۰ شانه، طرح فرش زیباتر دیده شود.

فرش ۱۵۰۰ شانه به دلیل ضخامت کم، تحمل وزن زیاد را ندارد و رد پایه های مبل یا لوازم دیگر روی آن باقی می ماند. استفاده از این فرش برای خانه هایی با دکوراسیون لوکس بسیار مناسب است و جلوه بی نظیری به فضا می بخشد.

  • طرح و نقش فرش ۱۵۰۰ شانه

طرح و نقش مورد استفاده در بافت فرش ۱۵۰۰ شانه نیز بسیار متنوع و در انواع سبک کلاسیک و مدرن تولید می شود. نقش و نگار منحصر به فرد و رنگ بندی مختلف، انتخاب برای همه نوع سلیقه ای راحت نموده است.

تعدادی از طرح های فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان شامل طرح اصفهان، طرح افشان، طرح تبریز، طرح خطیبی و طرح های خشتی است. انواع فرش ۱۵۰۰ شانه گل برجسته، فرش ساده با نقشه کلاسیک و اصیل یا طرح های فانتزی در فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان تولید می شود.

  • رنگ بندی فرش ۱۵۰۰ شانه

دستگاه های بافت پیشرفته توانایی استفاده از رنگ های زیادی را دارا می باشد. نخ های فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان نیز به علت ظرافت بالا و تکنولوژی پیشرفته تولید، قابلیت رنگ پذیری بسیاری دارد. به همین علت تنوع و ترکیب رنگی این فرش، بسیار متفاوت تر از دیگر فرش های ماشینی است.

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه را مستقیم از کارخانه خرید کنید

زیبایی این فرش بسیار شبیه به فرش های ابریشم طبیعی می باشد. به همین علت طراحان فرش می توانند، با خلاقیت بیشتری، طرح فرش را ترسیم نمایند. در حال حاضر در بافت فرش ۱۵۰۰ شانه، از ترکیب ۸ رنگ استفاده می شود.

  • دوام و کیفیت فرش ۱۵۰۰ شانه

به دلیلی ظرافت الیاف، فرش های ۱۵۰۰ شانه با نخ اکریلیک هیت ست شده بافته می شوند که جزو مرغوب ترین الیاف فرش ماشینی در دنیا است. فرش اکریلیک ویژگی های خاصی چون بدون پرزدهی و ضد حساسیت و آلرژی و نیز دوام و استحکام بسیار بالایی در برابر حرارت دارد.

لطافت فرش ۱۵۰۰ شانه

فرش های ۱۵۰۰ شانه به علت نوع و ظرافت نخ و الیاف مورد استفاده، نرمی و لطافت زیادی دارند. ارتفاع خاب این نوع فرش ماشینی حدود ۶ میلی متر است و جزو فرش های نازک و کم وزن هستند. لطافت فرش ۱۵۰۰ شانه به قدری است که شباهت زیادی به فرش های دستبافت ابریشمی دارد.

  • الیاف مورد استفاده در فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان

در بافت فرش دستباف گونه ۱۵۰۰ شانه، از الیاف درجه یک، نخ اکریلیک هیت ست شده، استفاده می شود. نمره الیاف در این نوع فرش ۴۴ تا ۵۰ است. ظریف بودن نخ های مورد استفاده، سبب ظرافت بالای فرش و کیفیت بالای آن می شود. فرش های اکریلیک، بدون پرزدهی هستند و ضد حساسیت و آلرژی هستند. مقاومت در مقابل حرارت و گرما و شستشو از دیگر خصوصیات این فرش می باشد.

به دلیل الیاف ظریف فرش ۱۵۰۰ شانه، برای بافت این فرش از دستگاه HCIX۲ استفاده می شود. تا در زمان بافت فرش با سرعت بالا، دچار پارگی و عیب و نقص نشود.

ابعاد فرش های ۱۵۰۰ شانه

فرش های ۱۵۰۰ شانه در ابعاد استاندارد ۱۲ متری، ۹ متری و ۶ متری تولید می شود. بنابراین افراد به راحتی می توانند با توجه به فضای خانه خود، فرش مورد نظر خود را خریداری کنند. فرش ۱۵۰۰ شانه ۶ متری، برای منازل آپارتمانی کوچک و فرش ۹ متری نیز برای خانه هایی با متراژ بالا بسیار مناسبی است. در این میان قیمت فرش ۹ متری بهترین گزینه در انتخاب فرش هست.

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

همانطور که می دانید فرش های ماشینی قیمت مناسب تری نسبت به فرش های دستباف دارند. اما با بالا رفتن تعداد شانه و تراکم و ظرافت الیاف در فرش، قیمت فرش نیز بالاتر می رود.

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه به عواملی چون، جنس نخ خاب، تعداد شانه و تراکم، ابعاد، نخ مورد استفاده بستگی دارد. اگر قصد خرید فرش ۱۵۰۰ شانه را دارید، بهتر است بدانید که در حال حاضر قیمت این مدل فرش ها، گران تر فرش هایی با شانه و تراکم پایین تر است. البته در مقابل کیفیت بافت و ظرافت فوق العاده فرش، باید گفت که ارزش خرید را دارد.

قیمت فرش ۱۲ متری

تعدادی از تولید کنندگان با عرضه مستقیم فرش از کارخانه، اقدام به فروش فرش ۱۵۰۰ شانه ۱۲ متری ارزان قیمت نمودند. یکی از این مجموعه ها، کارخانه فرش کاشان است که با فروش مستقیم فرش از کارخانه، سبب شده تا قیمت انواع فرش ماشینی باکیفیت ارزان تر به دست مردم برسد. قیمت فرش ۱۲ متری کاشان، ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش، در فروشگاه فرش کوروش عرضه می شود.

خرید فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه کاشان

برای خرید انواع فرش ۱۵۰۰ شانه با قیمت کارخانه، فروشگاه فرش کوروش رگزینه خوبی برای شماست. خرید انواع فرش ماشین در این مجموعه به صورت حضوری و غیرحضوری به مشتریان فراهم ده است. با مراجعه به نمایشگاه های تهران و کاشان می توانید به صورت حضوری فرش مورد نیاز خود را بررسی و خریداری کنید.

برای افراد ساکن در شهرهای دیگر نیز، فروشگاه آنلاین راه اندازی شده تا مشتریان به راحتی بتوانند در هر ساعت از شباه روز اقدام به خرید فرش مورد نظر خود را داشته باشند.

با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی فرش کوروش با آدرس www.bfarsh.com می توانید در تمام ساعات شبانه روز و از هر شهری اقدام به خرید فرش ۱۵۰۰ شانه نمایید.

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه را مستقیم از کارخانه خرید کنید

کلام آخر

در این مطلب در مورد ویژگی های فرش ۱۵۰۰ شانه صحبت شد. امیدواریم این مطالب راهنمای خوبی برای خرید فرش ۱۵۰۰ شانه به شما داده باشد. کارخانه فرش کوروش یکی از عرضه کنندگان انواع فرش ماشینی با قیمت ارزان است. دلیل ارزان بودن قیمت فرش ماشینی کاشان در این مجموعه، عرضه مستقیم و بدون واسطه فرش از کارخانه است. ضمانت نامه کیفیت ۵ ساله همراه تمام محصولات این کارخانه به خریداران تقدیم می شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید