۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 55442109

بسیاری از نرم افزار ها چه در کامپیوتر و چه در موبایل وجود دارد که شما می توانید به وسیله آن انواع گیف ها مانند گیف عاشقانه و یا گیف تولدت مبارک و یا استیکر متحرک مخصوص خود را بسازید.

روش ساخت گیف تولدت مبارک

گیف چیست ؟

استاندارد GIF است که به شما امکان می دهد تصاویر متحرک را مانند گیف تولدت مبارک یا گیف عاشقانه با جمع کردن مجموعه ای از فریم ها در یک فایل واحد برای پخش متوالی ایجاد کنید. حتی با وجود چندین تصویر روی یک فایل، به دلیل نحوه کدگذاری GIF و به دلیل پالت رنگ محدود، می‌توان اندازه فایل را کوچک کرد. این بدان معناست که تصویر به دست آمده فاقد جزئیات است و کیفیت بصری پایین تری نسبت به سایر فرمت های تصویر دارد.

GIF های متحرک یک راه سریع و آسان برای ارائه محتوای پویا و موشن گرافیکی در صفحات وب هستند. انواع استیکر متحرک هم از این قالب پیروی می کند. اندازه فایل‌های آن‌ها در مقایسه با سایر گزینه‌ها برای ایجاد محتوای پویا مانند جاوا و فلش کوچک است و بنابراین می‌توان آن را به راحتی توسط مرورگر دانلود کرد و تجربه مرور سریع‌تری را امکان‌پذیر می‌کند.

شایان ذکر است که این تصاویر متحرک نامیده می شوند و نه ویدیو، زیرا GIF ها ویدیو نیستند، حتی اگر برای اکثر مردم اینطور به نظر می رسند که گیف ها ویدیو هستند. همانطور که احتمالا قبلاً متوجه شده اید، فایل های GIF، صدا همراه خود ندارند. متن در قالب Gif برای انتقال پیام استفاده می شود. یک فرمت فایل گیف می تواند چندین تصویر (تصویر متحرک در مورد گیف های متحرک) را به طور همزمان در خود نگه دارد و مانند یک فلیپ بوک، این تصاویر را می توان به صورت متوالی بارگذاری کرد.

چگونه از فایل های گیف استفاده کنیم؟

استفاده از GIF کمی شبیه به استفاده از اموجی است. شما GIF که برای شرایط مناسب باشد انتخاب کنید و سپس آن را ارسال می کنید. لازم نیست تا نرم افزار خاصی نصب کنید. اکثر پیام رسان ها با سایت هایی که گیف آرشیو می کنند مانند گیف گیف که از بزرگترین و معتبر ترین سایتهای ساخت و ارائه گیف می باشد لینک شده اند و این کار را آسان می کند. در حقیقت صفحه کلید گوشی شما احتمالاً دارای یک عملکرد GIF است که به خوبی می توانید از آن استفاده کنید.

بسیاری از نرم افزار ها چه در کامپیوتر و چه در موبایل وجود دارد که شما می توانید به وسیله آن انواع گیف ها مانند گیف عاشقانه و یا گیف تولدت مبارک و یا استیکر متحرک مخصوص خود را بسازید.

بهترین روش برای استفاده از گیف ها چیست؟

  • جستجوی GIF : بیشتر وب سایت ها یا رسانه های اجتماعی با نوار جستجوی GIF ساخته شده اند. تلگرام، واتس اپ، توییتر و مسنجر فیس بوک برای پیدا کردن گیف ها آماده اند. این نوارهای جستجو به طور مستقیم با سایت هایی مانند GIPHY یا Imgur کار می کنند و GIF ها را به راحتی به عنوان اموجی ها استفاده می کنند.
  • لینک را کپی کنید : وب سایت های میزبان تصویر مانند Gif Gif GIPHY ,، Imgur و Gifycat ابزاری برای کپی کردن GIF در کلیپ بورد شما هستند. فقط GIF مورد نظر خود را پیدا کنید و دکمه "کپی لینک" را فشار دهید. در اکثر سایت ها ، GIF بصورت خودکار کار می کند.
  • استفاده از نرم افزار Gboard : صفحه کلید Google برای Android ، iPhone و iPad دارای یک عملکرد GIF داخلی است که به شما امکان می دهد از GIF در هر مکانی حتی در پیام های متنی استفاده کنید.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید