یک مقام ارشد کاخ سفید به رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک «فتاح» واکنش نشان داد و گفت: من به طور خاص درباره گزارش‌های مربوط به موشک هایپرسونیک ادعایی ایران اظهارنظر نمی‌کنم اما ما برای مقابله با ایران تحریم های روشنی وضع کردیم.

واکنش آمریکا به رونمایی از موشک «فتاح»
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک فتاح واکنش نشان داد.

موشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز سه‌شنبه (۱۶ خرداد) با حضور رئیس جمهور، فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی هوافضای سپاه رونمایی شد.

جان کربی در نشست خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره این موضوع گفت: «دولت [جو] بایدن در مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه و از جمله با توسعه برنامه موشک‌های بالیستیک این کشور بسیار شفاف، دقیق و قاطع عمل کرده است.»

این مقام کاخ سفید اضافه کرد: «من به طور خاص درباره گزارش‌های مربوط به موشک هایپرسونیک ادعایی ایران اظهارنظر نمی‌کنم اما ما برای مقابله با اقداماتی که ایران در منطقه انجام می‌دهد و از جمله برای مقابله با برنامه موشک‌های بالیستیک این کشور تحریم‌های بسیار روشنی وضع کرده‌ایم.»

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید