سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان ۱۴ساله از چنگ آدم‌ربایان و دستگیری متهمان خبر داد.

نجات دختر نوجوان ۱۴ ساله از چنگ باند آدم‌ربایان + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان ۱۴ ساله از چنگ آدم ربایان در تهران و دستگیری ۳ گروگانگیر خبر داد و گفت: متهمان این دختر نوجوان را در شهرستان ورامین ربوده بودند. سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارداشت: هفتم خردادماه در پی دریافت خبری مبنی بر فقدانی یک دختر ۱۴ ساله از شهرستان ورامین تصاویر این دختر نوجوان در اختیار کلیه گشت‌های انتظامی تهران قرار گرفت و اطلاع‌رسانی لازم انجام شد.

وی گفت: تحقیقات اولیه ماموران شهرستان ورامین حکایت از این داشت که این دختر نوجوان هنگام برگشت از مدرسه توسط ۳ مرد ربوده و این افراد در پی ربوده شدن این دختر جوان طی تماس تلفنی با والدین وی، تقاضای ۲۰عدد سکه تمام بهار آزادی کرده بودند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: گشت‌زنی‌های هدفمند در این خصوص آغاز شد تا اینکه چهاردهم خرداد ماه مأموران کلانتری پایانه جنوب تهران به رفتار ۳ مرد جوان که یک دختر نوجوان به همراه آنان بود مشکوک شده و با مراقبت های ویژه پلیسی رفتار این افراد تحت کنترل در آمد و با تطبیق چهره این افراد با پرونده فقدانی، مأموران موفق به شناسایی فقدانی و متهمان شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در یک عملیات ضربتی هر ۳ مرد جوان که یکی از آنها از اتباع کشورهای همسایه بودند دستگیر و بدین ترتیب مشخص شد که متهمان ۱۸ الی ۳۰ ساله پس از ربودن این دختر نوجوان آن را به شهر بم استان کرمان منتقل کرده و قصد انتقال وی به مکان دیگری را داشتند که به ترمینال جنوب تهران مراجعه کرده بودند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این دختر نوجوان با دستور قضائی تحویل خانواده وی شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه در اختیار مأموران شهرستان ورامین برای سیر مراحل قانونی قرار گرفت.

وی گفت: پلیس با کسانی‌که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید